Verkoop die 'hond' ook meteen een gooi door de lucht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef JortK het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)-s-product-8302.html
Besteld voor de kerst. Kan ik het kado doen aan me zwager die zon kut keffer heeft
Weet je dan toevallig ook welke eventueel geschikt zijn voor Fitness. Voor mij is het eigenlijk dat ik dan geen of minder pijn krijg bij gewichten. Ik krijg namelijk harde plekken op de plekken waar je vingers aan je palm vastzitten ( ilt ofzo ).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Racer88 het volgende:
Fitness of BB/Strongman
Voor fitness kan je net zo goed de goedkoopste nemen.
Ga je BB/Strongman kant op kun je het beste met volledige leren inleg aan de binnenkant zoeken. En geen fietshandschoentjes oid, die overleven niet zo lang. (Eigen ervaring)
Nee PostNL doet de inklaring namens de Douane.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:55 schreef Racer88 het volgende:
hmmm,
wat ik dus begrijp is dat de pakketjes langs de douane gaan, maar ook gecheckt worden door PostNL.
Dus 2 checks eigenlijk?
De douane bekijkt de illegale artikelen oid, en vervolgens als het bij PostNL langs komt wordt naar de waarde gekeken en kun je eventueel extra kosten moeten betalen?
De middelste lijken meer gewoon fietshandschoenen nopjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Weet je dan toevallig ook welke eventueel geschikt zijn voor Fitness. Voor mij is het eigenlijk dat ik dan geen of minder pijn krijg bij gewichten. Ik krijg namelijk harde plekken op de plekken waar je vingers aan je palm vastzitten ( ilt ofzo ).
Ik heb proberen te zoeken naar handschoenen en kwam op deze uit:
http://www.pandawill.com/(...)n-size-m-p39017.html
http://lightake.com/detai(...)es_%28Pair%29_-35277
http://lightake.com/detai(...)ves_%28Pair%29-34260
Zijn deze goed of ben ik helemaal verkeerd aan het kijken?
Bij voorbaat dank,
Ace
Ik ben hier ook benieuwd naar ivb met nepproducten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef vwdlo het volgende:
Heb een aantal weken voor zon 180 dollar besteld bij Zarmark, bij Jelly. Gisteren het eerste pakketje binnengekregen met ongeveer de helft er in. Kreeg vandaag een brief van PostNL over het andere pakketje, over de douanerechten etc. Ik vroeg me af of een van jullie dit wel eens heeft gehad? Ik moet de inhoud en waarde van de zending opschrijven en kiezen tussen een koop of geschenkzending, zending niet aannemen is geen optie. Denk zelf maar gewon koopzending, ik wist van te voren dat er een risico aan vast zat en het is dus m´n eigen schuld, maar wel pech.
De waarde van de zending is dus ongeveer 90 dollar, oftewel 65 euro ofzo. Het probleem, er zitten wat neppe spullen bij, nu was ik van plan om neer te zetten wat voor artikelen het zijn, zonder merk en zonder aantallen, maar wel de juiste prijs. Enig idee of dit verstandig is om te doen? Heb dit nog nooit eerder gehad, 2e keer dat ik bij Zarmark bestelde. Ik vind het helemaal niet erg om wat belasting te betalen, maar t zou wel erg vervelend zijn als het pakketje open wordt gemaakt en er bepaalde dingen uit worden gehaald.
Formuliertje naar waarheid invullen:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef vwdlo het volgende:
Heb een aantal weken voor zon 180 dollar besteld bij Zarmark, bij Jelly. Gisteren het eerste pakketje binnengekregen met ongeveer de helft er in. Kreeg vandaag een brief van PostNL over het andere pakketje, over de douanerechten etc. Ik vroeg me af of een van jullie dit wel eens heeft gehad? Ik moet de inhoud en waarde van de zending opschrijven en kiezen tussen een koop of geschenkzending, zending niet aannemen is geen optie. Denk zelf maar gewon koopzending, ik wist van te voren dat er een risico aan vast zat en het is dus m´n eigen schuld, maar wel pech.
De waarde van de zending is dus ongeveer 90 dollar, oftewel 65 euro ofzo. Het probleem, er zitten wat neppe spullen bij, nu was ik van plan om neer te zetten wat voor artikelen het zijn, zonder merk en zonder aantallen, maar wel de juiste prijs. Enig idee of dit verstandig is om te doen? Heb dit nog nooit eerder gehad, 2e keer dat ik bij Zarmark bestelde. Ik vind het helemaal niet erg om wat belasting te betalen, maar t zou wel erg vervelend zijn als het pakketje open wordt gemaakt en er bepaalde dingen uit worden gehaald.
En als de inhoud dan is:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Formuliertje naar waarheid invullen:
bijvoorbeeld:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78
- 1 keukenmes waarde 14,31
- etc...
printscreen maken van je bestelling met waarden, uitprinten en meesturen.
Dan invullen dat t totaal 65 euro kostte, zijn ze helemaal blij. Jij cash in huis halen, want een week later komen ze btw + inklaringskosten contant aan de deur af afrekenen.
Stoere gewichtheffer zeg, beetje bang voor eelt op zijn handenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Weet je dan toevallig ook welke eventueel geschikt zijn voor Fitness. Voor mij is het eigenlijk dat ik dan geen of minder pijn krijg bij gewichten. Ik krijg namelijk harde plekken op de plekken waar je vingers aan je palm vastzitten ( ilt ofzo ).
Ik heb de laatste besteld, die leken mijzelf ook wel het fijnste. Nu nog maar hopen of het ook zo is. Danke schönquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Racer88 het volgende:
[..]
De middelste lijken meer gewoon fietshandschoenen nopjes
De eerste zullen denk ik hard slijten.
Denk dat je met het laatste setje het beste zit, kan het materiaal natuurlijk niet voelen. Maar die zien er wat dikker uit bij de vingerkootjes. Tevens is het model ongeveer gelijk aan mijn handschoenen. Het model ziet er iig uit alsof het voor de BB/Fitness wereld is ontworpen. Enige verschil is dat die van mij met leer ingelegd zijn, en de bovenkant is qua model hetzelfde.
1) Je handen zien er neuked up uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stoere gewichtheffer zeg, beetje bang voor eelt op zijn handen![]()
Dat eelt zorgt er juist voor dat je zachte prinsjes handen geen pijn meer doen
Merci, hier zat ik inderdaad zelf ook aan te denken. Ook moet ik een factuur meesturen, misschien dat ik Jelly mail om even een factuur te maken zonder de merken er op. Alleen de aantallen zet ik er liever niet bij, gaat om 15 simpele horloges voor ongeveer 50 dollar. Misschien dat ze dan toch maar eens even gaan kijken wat er niet klopt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Formuliertje naar waarheid invullen:
bijvoorbeeld:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78
- etc...
printscreen maken van je bestelling met waarden, uitprinten en meesturen.
Dan invullen dat t totaal 65 euro kostte, zijn ze helemaal blij. Jij cash in huis halen, want een week later komen ze btw + inklaringskosten contant aan de deur af afrekenen.
Dat vraag ik me dus ook af, ik vind het geen probleem om neer te zetten wat het nepmerk is, alleen ben ik bang dat ik daar misschien wel problemen mee krijg(in het beste geval alleen vernietiging van de spullen). Zo lang ze niet in dat pakketje kijken vind ik het best. Nee, ik kreeg de brief omdat ie van buiten de eu komt, er zit ook een vest in van een of ander Chinees merk en een paar schoenen, dus het pakketje/de gele zak zal wel flink zijn, waardoor ze konden vermoeden dat de waarde groter was dan 22 euro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Racer88 het volgende:
[..]
En als de inhoud dan is:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75 Merklogo Raybann
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66 Merklogo Tommy hilfiger
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78 Merlogo Playstation
Gaan ze dus in het pakket kijken, of nemen ze je brief dan voor waarheid aan zonder te kijken of het nepmerken zijn? Of hebben ze al in het pakket gekeken en daarom de brief gestuurd?
Want ik neem aan dat die spullen normaal vernietigs zouden worden, plus misschien aan claim aan je broek? Of is dat meer waarschijnlijk bij groooote aantallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arch, zijn ze nog verward en ik maar met hand en tand uitgelegd dat de case niet voor curve 9300 is, maar voor de javalin 9300. Ach, ze hebben alvast men geld terug gestort + product van de website gehaald, prima lijkt me. Zal daar nog wel wat dingen bestelen, bevalt me wel hoe ze met de mensen omgaan de sterretjes website.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef jonasr het volgende:
Het is altijd moeilijk om die mensen iets te laten begrijpen. Of het nou aan hun chinglish ligt of aan ons nederlish, dat weet k ook niet.:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arch, zijn ze nog verward en ik maar met hand en tand uitgelegd dat de case niet voor curve 9300 is, maar voor de javalin 9300. Ach, ze hebben alvast men geld terug gestort + product van de website gehaald, prima lijkt me. Zal daar nog wel wat dingen bestelen, bevalt me wel hoe ze met de mensen omgaan de sterretjes website.
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stoere gewichtheffer zeg, beetje bang voor eelt op zijn handen![]()
Dat eelt zorgt er juist voor dat je zachte prinsjes handen geen pijn meer doenKom maar een keer bij ons trainen, vertel maar even wat je hier post aan ons. Strongmen/powerlifters sporters hebben vaak geen handschoenen, wel matjes en/of poeder voor hun handen. Meer bodybuilding gericht vaak gewoon handschoentjes aan. En nee dan heb ik het niet over fitforfree, of dat kaliber sportscholen
![]()
je zou zelf gewoon even kunnen zoeken;quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
Hoihoi
Voor hoeveel euro mocht je ook alweer kopen voordat het niet meer mocht en bij de duane gepakt kan worden?
22 euro, officieel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
Hoihoi
Voor hoeveel euro mocht je ook alweer kopen voordat het niet meer mocht en bij de duane gepakt kan worden?
Had geen idee dat dat op die site stond, exuusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef thethoryd het volgende:
[..]
je zou zelf gewoon even kunnen zoeken;
http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |