ja Japanse mix maar dan alleen de bollen met pinda's erinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat zo'n Aziatische mix?
Ik ga voor de popcorn.
wat lust je allemaal niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik echt heel vies ....
Best wel lastig, als je zo weinig lust als ik.
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensapquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat lust je allemaal niet dan?
* FutureFairytale valt om van verbazingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....
En ik vergeet nu nog een heleboel.
Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....
Jij komt hier echt zó nooit etenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..
Ik ben inderdaad een lastige eter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij komt hier echt zó nooit eten
Ik heb dat met vis. Het is niet eens vanwege de smaak dat ik dit niet lust, maar puur en alleen omdat ik vissen de meest ranzige dieren vind die er op de aarden bestaan..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden.
[..]
Ik ben inderdaad een lastige eter.
En dat komt niet door de opvoeding. Ik heb jarenlang dingen moeten eten die ik ontzettend smerig vond en waar ik zelfs van moest kokhalzen, maar ik moest het telkens weer eten van m'n ouders.
Niet dat ik het nu wel lust. Leren eten werkt bij mij ook bijna nooit.
Ik heb volgens mij gewoon waardeloze smaakpupillen.
ik snap het soms ook niet, als ik bijv vertel dat ik geen rijst lust dan kijken mensen me aan alsof ik helemaal niet goed bij mn hoofd ben ofzo. en dan moest ik het maar vaker proberen. ik heb het in het verleden vaak genoeg moeten eten om te weten dat ik het niet lust dus waarom zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden.
checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
je 2 stuks fruit op een dag?quote:
oeh lekker! ik maak vanavond kipfilet alla pizzaiola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Selestha het volgende:
Vanavond lekker huisgemaakte pizza margharita met buffelmozzarella en basilicum
De mijne is al 3 dagen kaduuk..ik ga morgen een nieuwe halen, eindelijk weer koffie 's ochtendsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Mijn Senseo-apparaat wordt net weer teruggebracht. Gerepareerd en al. Dus.... Senseo!!![]()
Oeh, dat heb ik gemist zeg!
Ziet er lekker uit, wat is het receptje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanavond: Dmv. sous-vide gegaarde rosbief. A first-time. Met mn slowcooker, maar wel continu in de buurt omdat hij qua temperatuur niet heel regelbaar is
Ik heb er zelfs een topic voor gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef minilot het volgende:
Hier vanavond zalmburgers op volkoren broodjes, met tartaarsaus. Ernaast spinaziesalade met hazelnoten, geitenkaas en bramenvinaigrette.
[..]
Tof!Hou ons op de hoogte!
Tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
De mayo is klaar. Nieuw pr: een halve liter olie in 1 kippedooier
Dat is een hoop mayoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
De mayo is klaar. Nieuw pr: een halve liter olie in 1 kippedooier
Heilbot, yummiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Selestha het volgende:
Heilbot met beurre blanc, gestoofde groenten en dikke frieten
Ik moet nodig weer eens naar het oosten! Duitsland!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Curiosity het volgende:
Verse duitse broodjes met vers beleg hierbij een Mullermilch, witte chocolade macadamia smaak.
Ik heb vandaag flink ingeslagen, ik kom de winter wel doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens naar het oosten! Duitsland!Eten in Duitsland!
![]()
flip?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
patat flip, frikandel speciaal en appelmoes
dat is pindasaus en mayonaise.quote:
jij houdt echt van darm en lever he.. geef mij dan toch maar bladerdeegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
zoute stokjes, cola-berenburg, blokjes jonge kaas, nibb-it, hele droge worst (bijna zwart, hard en met een knapperige darm )
Mooi dat je dat zelf beseft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef Prego het volgende:
baguette uit de oven met gesmolten Saint Nectaire en een beker melk.
Daarna op de bank met thee en joint (en het is nog niet eens 11h)
Gaat goed komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond een braadzak met toscaanse kip en daarbij rijst. Ben benieuwd
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaat goed komen![]()
Gister ook een braadzak kip in de oven gedaan had 90 minuten op 175 graden staan braden.
Heerlijk was het je kon zo de poten eraf trekken de borst liet ok goed los en was mals![]()
Lekker manquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aan
Heel flauw van smaak! Het idee van braadzak was heerlijk, maar vond de smaak gewoon echt niet lekker.
Proost!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man
Nu 5 halve liters ES bier voor het slapen gaan
ja? vind de kip heerlijk mals en lekker gekruid daardoor. misschien volgende keer 2 zakjes gebruiken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aan
Heel flauw van smaak! Het idee van braadzak was heerlijk, maar vond de smaak gewoon echt niet lekker.
die is zooo lekkerquote:
Niks mis mee maar alles op zijn tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houdt echt van darm en lever he.. geef mij dan toch maar bladerdeeg
Ik dacht dat jij die importbruid niet voor niets genomen had? Heb je haar niet eens aan het koken gezet vanmorgen? Valt dan toch wel wat tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:21 schreef rubje het volgende:
Klinkt uit mijn mond raar maar ik weet bij God niet wat ik vandaag zal eten want...ik weet niet waar ik trek in heb.De vrouw is vanavond weg,werken en ik ben dus alleen straks op weg naar huis. Suggesties?
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef rubje het volgende:
Ik heb een geweldige vrouw die fantastisch kan koken en lief en zorgzaam is,maar gisteren had ze het te druk met eigen werkzaamheden waardoor dit erbij is ingeschoten. Mijn pech alleen zie je dus hoe 'beperkt' ik in dat opzich ben.
en dus nu met de gebakken peren zit.
roti halen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef rubje het volgende:
figuurlijk natuurlijk. Dus suggesties want pizza en de chinees vallen sowieso af en de Griek ook.![]()
heb trek in iets warms,licht en smaakvol en...regio Rijnmond.
Ik wilde het net posten.quote:
Nou, die uienringen heb ik er zelf bijbedacht. In het recept stond twee venkelknollen en toen ik het eenmaal gesneden had vond ik het veel te weinig voor ons drietjes. Omdat ik de smaak van venkel niet zo goed ken heb ik maar voor ui gekozen als aanvulling op mijn ovenschotel, want ui/venkel lijkt me wel wat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef foodlover het volgende:
Ben benieuwd naar de uienringen, foto of receptje? Alvast dank Tezz!
Slavinken dus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef popolon het volgende:
Bacon gehaktballen! De rest is onbelangrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat zijn het eigenlijk wel. Ik was de naam kwijt.quote:
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef popolon het volgende:
Bacon gehaktballen! De rest is onbelangrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's een muffin bakblikquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?
Nee, maar dat zou ik dus echt handig vinden. Overigens zou ik zelf die slavinken eerst aangebraden hebben. Maar ik maak hier weleens kabeljauw in spek. En dat vind ik in een rondje niet mooi maar in rechthoekjes weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een muffin bakblik
denk niet dat ze die met rechthoekjes hebben
Bedankt. Het bestaat iig. Zal eens zoeken in een kookwinkel. Dat je het gewoon even weg kunt zetten in de oven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, maar heb ik zelf niet.
Dudequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb vanavond eens een beetje geëxperimenteerd met pannenkoeken. Gewoon willekeurige dingen erbij gegooid, en daarna kijken of het smaakt.
Absolute winnaar van de avond is de pannenkoek met Safari. Grote verliezer was, had ik al een beetje voorspeld, die met komkommer.
Kliekjesdag 2.0quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dude![]()
Makkelijk hier, rauwkost, gepofte aardappen en falafelburger/ slavink.
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen. De crumble was wel lekker!quote:
Voortaan venkel qua citrussmaken eens combineren met sinaasappel, mandarijn of minneola - da's wél erg lekker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen.
Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen. De crumble was wel lekker!
Het geheel was wel oke, met wat smeuige aardappelpuree erbij en een stukje varkensvlees. Maar goed, recept an sich is niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mmmmmmmmmmm nougatquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
chocola aan het snoepen; bros puur en nougat met pure choco
Thx! Ik zal het nog een keertje proberen op jouw manier...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortel
Ik ben de etert, golfer de kokertquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Tezz het volgende:
Thx! Ik zal het nog een keertje proberen op jouw golfers manier...
Haha, maar ik meen ergens in een venkel-topic gelezen te hebben dat Golfer venkel heel vies vindt!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben de etert, golfer de kokert
Ik zit aan een CCtje met wat geroosterde amandelen en een blokkie kaas.
+ salade met geitenkaas in spek en pijnboompitten & gevulde champignons (met o.a. gedroogde tomaatjes, kaas en olijven).quote:Op donderdag 3 november 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
vanavond fajitas met van alles en mogen ze zelf vullen.
appelmoes uit een pot is lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef trovey het volgende:
En nu de tegenhanger: ovenfrites met stukje kipfilet en appelmoes (nee, geen zelfgemaakte, lekker uit pot
).
Dat lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Krijg net een berichtje dat ik vanavond paksoi stamppot met geitenkaas eet, spannend!
Hmmmquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef Dionysiou het volgende:
Lekkere varkenshaas gebakken
[ afbeelding ]
hier ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:04 schreef Under_Score het volgende:
vanavond een zuurkoolschotel maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |