Oei, koekjes soppen, dat is veel te verslavend voor mij . Ik hou van die waaierkoekjes, en dan met melk .
En ik eet vanavond weer een andere Indiaas curryachtig gerecht. Ga bij een vriend eten, maar zowel zijn als mijn vriendin eten niet mee. Dus ik ga koken . Heb alles al gesneden en voorbereid. Straks bij hem thuis alleen nog maar alles afmaken. Ideaal.
gebakken lever met ui en de helft van spekjes, gekookte en roergebakken spruiten met andere helft spekjes, rijst en wat koude rode bieten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Me bij de keurslager laten verleiden tot de aankoop van een kant-en-klare (nou ja door de Keurslager gemaakte) ovenschotel. Stoofvlees met aardappel. Bah, was niet lekker. Smakeloos en drapperig. Nogmaals geleerd om hier niet in te trappen en bij gebrek aan tijd gewoon een frietje of chinees te halen. Dat is dan toch nog enigszins beter weg te krijgen!
Gegratineerde spaghettipompoen met pecorino, en zure room en bananenchips (niet die zoete dingen, maar langwerpige die een beetje gezout zijn) en augurken en tomaten en brood om te dippen.
vandaag hoeft de vrouw niet te koken en haal ik wat op weg naar huis. denk aan dit.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!