ja Japanse mix maar dan alleen de bollen met pinda's erinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat zo'n Aziatische mix?
Ik ga voor de popcorn.
wat lust je allemaal niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik echt heel vies ....
Best wel lastig, als je zo weinig lust als ik.
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensapquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat lust je allemaal niet dan?
* FutureFairytale valt om van verbazingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....
En ik vergeet nu nog een heleboel.
Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....
Jij komt hier echt zó nooit etenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..
Ik ben inderdaad een lastige eter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij komt hier echt zó nooit eten
Ik heb dat met vis. Het is niet eens vanwege de smaak dat ik dit niet lust, maar puur en alleen omdat ik vissen de meest ranzige dieren vind die er op de aarden bestaan..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden.
[..]
Ik ben inderdaad een lastige eter.
En dat komt niet door de opvoeding. Ik heb jarenlang dingen moeten eten die ik ontzettend smerig vond en waar ik zelfs van moest kokhalzen, maar ik moest het telkens weer eten van m'n ouders.
Niet dat ik het nu wel lust. Leren eten werkt bij mij ook bijna nooit.
Ik heb volgens mij gewoon waardeloze smaakpupillen.
ik snap het soms ook niet, als ik bijv vertel dat ik geen rijst lust dan kijken mensen me aan alsof ik helemaal niet goed bij mn hoofd ben ofzo. en dan moest ik het maar vaker proberen. ik heb het in het verleden vaak genoeg moeten eten om te weten dat ik het niet lust dus waarom zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden.
checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
je 2 stuks fruit op een dag?quote:
oeh lekker! ik maak vanavond kipfilet alla pizzaiola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Selestha het volgende:
Vanavond lekker huisgemaakte pizza margharita met buffelmozzarella en basilicum
De mijne is al 3 dagen kaduuk..ik ga morgen een nieuwe halen, eindelijk weer koffie 's ochtendsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Mijn Senseo-apparaat wordt net weer teruggebracht. Gerepareerd en al. Dus.... Senseo!!![]()
Oeh, dat heb ik gemist zeg!
Ziet er lekker uit, wat is het receptje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanavond: Dmv. sous-vide gegaarde rosbief. A first-time. Met mn slowcooker, maar wel continu in de buurt omdat hij qua temperatuur niet heel regelbaar is
Ik heb er zelfs een topic voor gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef minilot het volgende:
Hier vanavond zalmburgers op volkoren broodjes, met tartaarsaus. Ernaast spinaziesalade met hazelnoten, geitenkaas en bramenvinaigrette.
[..]
Tof!Hou ons op de hoogte!
Tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
De mayo is klaar. Nieuw pr: een halve liter olie in 1 kippedooier
Dat is een hoop mayoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
De mayo is klaar. Nieuw pr: een halve liter olie in 1 kippedooier
Heilbot, yummiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Selestha het volgende:
Heilbot met beurre blanc, gestoofde groenten en dikke frieten
Ik moet nodig weer eens naar het oosten! Duitsland!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Curiosity het volgende:
Verse duitse broodjes met vers beleg hierbij een Mullermilch, witte chocolade macadamia smaak.
Ik heb vandaag flink ingeslagen, ik kom de winter wel doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens naar het oosten! Duitsland!Eten in Duitsland!
![]()
flip?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
patat flip, frikandel speciaal en appelmoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |