oeh lekker! ik maak vanavond kipfilet alla pizzaiola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Selestha het volgende:
Vanavond lekker huisgemaakte pizza margharita met buffelmozzarella en basilicum
De mijne is al 3 dagen kaduuk..ik ga morgen een nieuwe halen, eindelijk weer koffie 's ochtendsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Mijn Senseo-apparaat wordt net weer teruggebracht. Gerepareerd en al. Dus.... Senseo!!![]()
Oeh, dat heb ik gemist zeg!
Ziet er lekker uit, wat is het receptje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond, sweat & sour chicken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanavond: Dmv. sous-vide gegaarde rosbief. A first-time. Met mn slowcooker, maar wel continu in de buurt omdat hij qua temperatuur niet heel regelbaar is
Ik heb er zelfs een topic voor gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef minilot het volgende:
Hier vanavond zalmburgers op volkoren broodjes, met tartaarsaus. Ernaast spinaziesalade met hazelnoten, geitenkaas en bramenvinaigrette.
[..]
Tof!Hou ons op de hoogte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |