Nou, die uienringen heb ik er zelf bijbedacht. In het recept stond twee venkelknollen en toen ik het eenmaal gesneden had vond ik het veel te weinig voor ons drietjes. Omdat ik de smaak van venkel niet zo goed ken heb ik maar voor ui gekozen als aanvulling op mijn ovenschotel, want ui/venkel lijkt me wel wat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef foodlover het volgende:
Ben benieuwd naar de uienringen, foto of receptje? Alvast dank Tezz!
Slavinken dus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef popolon het volgende:
Bacon gehaktballen! De rest is onbelangrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat zijn het eigenlijk wel. Ik was de naam kwijt.quote:
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef popolon het volgende:
Bacon gehaktballen! De rest is onbelangrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's een muffin bakblikquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Handig! Bestaat zo'n bak ook met rechthoekjes?
Nee, maar dat zou ik dus echt handig vinden. Overigens zou ik zelf die slavinken eerst aangebraden hebben. Maar ik maak hier weleens kabeljauw in spek. En dat vind ik in een rondje niet mooi maar in rechthoekjes weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een muffin bakblik
denk niet dat ze die met rechthoekjes hebben
Bedankt. Het bestaat iig. Zal eens zoeken in een kookwinkel. Dat je het gewoon even weg kunt zetten in de oven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef popolon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, maar heb ik zelf niet.
Dudequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb vanavond eens een beetje geëxperimenteerd met pannenkoeken. Gewoon willekeurige dingen erbij gegooid, en daarna kijken of het smaakt.
Absolute winnaar van de avond is de pannenkoek met Safari. Grote verliezer was, had ik al een beetje voorspeld, die met komkommer.
Kliekjesdag 2.0quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dude![]()
Makkelijk hier, rauwkost, gepofte aardappen en falafelburger/ slavink.
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen. De crumble was wel lekker!quote:
Voortaan venkel qua citrussmaken eens combineren met sinaasappel, mandarijn of minneola - da's wél erg lekker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen.
Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen. De crumble was wel lekker!
Het geheel was wel oke, met wat smeuige aardappelpuree erbij en een stukje varkensvlees. Maar goed, recept an sich is niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mmmmmmmmmmm nougatquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
chocola aan het snoepen; bros puur en nougat met pure choco
Thx! Ik zal het nog een keertje proberen op jouw manier...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |