Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.... ik vond de citroensap en honing niet lekker over de venkel. Toen ik het er op deed (tja, stond in het recept) ging het eigenlijk al tegen mijn 'gevoel' in. En inderdaad, ik vond de smaken niet kloppen. De crumble was wel lekker!
Het geheel was wel oke, met wat smeuige aardappelpuree erbij en een stukje varkensvlees. Maar goed, recept an sich is niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mmmmmmmmmmm nougatquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
chocola aan het snoepen; bros puur en nougat met pure choco
Thx! Ik zal het nog een keertje proberen op jouw manier...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al, venkel is wel lekker als soep of even kort voorbakken in de pan (aanzetten) en dan roosteren in de oven met winterwortel
Ik ben de etert, golfer de kokertquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Tezz het volgende:
Thx! Ik zal het nog een keertje proberen op jouw golfers manier...
Haha, maar ik meen ergens in een venkel-topic gelezen te hebben dat Golfer venkel heel vies vindt!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben de etert, golfer de kokert
Ik zit aan een CCtje met wat geroosterde amandelen en een blokkie kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |