Gaat goed komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond een braadzak met toscaanse kip en daarbij rijst. Ben benieuwd
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaat goed komen![]()
Gister ook een braadzak kip in de oven gedaan had 90 minuten op 175 graden staan braden.
Heerlijk was het je kon zo de poten eraf trekken de borst liet ok goed los en was mals![]()
Lekker manquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aan
Heel flauw van smaak! Het idee van braadzak was heerlijk, maar vond de smaak gewoon echt niet lekker.
Proost!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man
Nu 5 halve liters ES bier voor het slapen gaan
ja? vind de kip heerlijk mals en lekker gekruid daardoor. misschien volgende keer 2 zakjes gebruiken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, wij hadden 'braadstoom geheimen' van Knorr en ik vond er echt helemaal niks aan
Heel flauw van smaak! Het idee van braadzak was heerlijk, maar vond de smaak gewoon echt niet lekker.
die is zooo lekkerquote:
Niks mis mee maar alles op zijn tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houdt echt van darm en lever he.. geef mij dan toch maar bladerdeeg
Ik dacht dat jij die importbruid niet voor niets genomen had? Heb je haar niet eens aan het koken gezet vanmorgen? Valt dan toch wel wat tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:21 schreef rubje het volgende:
Klinkt uit mijn mond raar maar ik weet bij God niet wat ik vandaag zal eten want...ik weet niet waar ik trek in heb.De vrouw is vanavond weg,werken en ik ben dus alleen straks op weg naar huis. Suggesties?
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef rubje het volgende:
Ik heb een geweldige vrouw die fantastisch kan koken en lief en zorgzaam is,maar gisteren had ze het te druk met eigen werkzaamheden waardoor dit erbij is ingeschoten. Mijn pech alleen zie je dus hoe 'beperkt' ik in dat opzich ben.
en dus nu met de gebakken peren zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |