Pfrt. Leuke kennissenquote:
Herkenbaar, pas als je er echt doorheen zit merk je wat je vrienden (niet) waard zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn vrienden die ik toch al meer als mongole kenissen begon te beschouwen hebben me uit de groep gepleurt omdat ik niet meer leuk was om bij te zijn,
omdat ik me na genoeg gewoon kut voel.. huppa 7 jaar vriendschap met -+ 5 mensen weg.
En dat terwijl je gewoon hebt aan gegeven hoe slecht het met je gaat
Geen smartphone.. nou ja wel een smart phone, maar zo oud dat ie niet weet wat apps zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Pfrt. Leuke kennissenMaar ja, tijd voor vrienden zoeken dan maar
En ik ga niet eens ontopic, want het is allemaal kut.
Potje Wordfeud?
Zeker waar, maar als je na gaat dat mijn problemen uit mijn gezin komen en ik daar ook niet terecht kan en ik vrienden toch wel als familie beschouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Herkenbaar, pas als je er echt doorheen zit merk je wat je vrienden (niet) waard zijn.
Als je helpt moet je er niet vanuit gaan dat je er iets voor terug zal krijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Altijd vervelend om er achter te komen dat het zo'n enorm eenzijdig iets is.
Vooral als je voor hun door weer en wint hebt klaar gestaan en 6 maanden een van die gasten elke ochtend uit bed hebt gesleept en tot leven hebt gewekt want boohoo zijn vriendinnetje had heb gedumpt.![]()
uiteraard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als je helpt moet je er niet vanuit gaan dat je er iets voor terug zal krijgen.
Dat kan een hoop teleurstelling besparen.
What happened?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef minthy het volgende:
Klote, ik ben compleet naar de tering. Vrij lang naar school geweest, weer veel teveel gelopen. Daarnaast gaat het met mijn moeder weer slechter, ze krijgt vanavond weer een liter bloed erbij
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaat wel, beetje stress voor de tentamens maar verder weinig spannende dingen.
enne?quote:
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:17 schreef Muck het volgende:
Heel goed
Ik heb de grens van 20 kilo eraf vandaag bereikt
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?quote:
Dat lijkt mij een prima samenvatting, alleen heb ik het niet koud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Koud, moe, misselijk en gestresst.
Precies dat vraag ik me ook al steeds afquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?
Gewoon de Nederlandse variant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
GODVER kutpolitie man man man...
Ben met de auto bij mn kamer in Den Bosch, en ik heb bezoekerskaartjes voor de parkeerplaatsen hier. Dus ik wil net het kaartje voor vandaag neerleggen, zijn ze een half uur eerder gaan controleren.
Vieze kuthonden.. 70,- weg
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse variant.![]()
OT: Ga zo maar eens een stuk hardlopen ofzo, zit echt vol irritaties en twijfels over van alles en het helpt dan niet om alleen thuis te zitten.
Geen idee waar ik die mensen moet benaderen eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]En (alsnog) laten zien dat je kaart wel hebt heeft geen zin?
Als je de 4e wachtende bent, krijg je je boodschappen voor niks hej..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut, ik sta te wachten in de rij.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst bij mijn opa op visite ben geweest
Dit dus. Voel me een beetje tussen wakker en slapend in.. erg vreemd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Beetje vreemde en rustige dag vandaag
vanalles gaat mis en voel me kutquote:
Had je het verwacht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mwah, 2.3 voor een tentamen is wat minder. Voor de rest lekker met een muziekje en een fles wijn.
Gedeeltelijk wel, maar om mijn verwachting realiteit te zien worden is natuurlijk minder plezant.quote:
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:46 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Bang dat ze het uit gaat maken. Wil haar helemaal niet kwijt, maar ben wel een beetje een ondankbare hond geweest...
Ik ben de 30 al gepasseerd, en zij is mijn eerste echte grote liefde. Een duidelijk geval van "superlatieven schieten tekort". Onvervangbaar.
Helpen jullie me hopen? Ik weet niet in hoeverre ik dit nog in eigen hand heb eigenlijk.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Weer wat energie bijgetankt en voel me direct beter in m'n vel zitten, eindelijk eens voor mezelf en m'n gezondheid gekozen i.p.v opduiken bij alle verplichtingen.
Succes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, ben succesvol aan het leren voor Recht en Politicologie.
Straks tentamengaat goedkomen!
Dat is toch best veel tijd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
Beetje moedeloos moet nog veel leren voor bedrijfskunde en heb as. woensdag het tentamenik kan gewoon zo boos worden opmezelf
![]()
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.quote:
Genoeg tijd in het weekend hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.
Ik weet in ieder geval wat voor soort vragen ik kan verwachten..
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Paniekerig: last van m'n ademhaling en van een raar gevoel op m'n borst.
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.
OT: heerlijk om van een benauwd lokaal, waarin je je tentamens hebt gemaakt, in een heerlijke buitenlucht te komen en de frisse lucht in te ademen.
Nu klaar met m'n tentamens en eventjes lekker CHILLEN
Oh, naja sterkte ermee danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Wat is een angstaanval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Check dat. Wat een dag zegquote:
Waarom dequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paniekaanval
Omdat het woord zelf het al zegt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom de??? Als ik het zo lees kan ik beter die reactie naar jou toe geven:
Doe eens normaal man. Iemand is gewoon oprecht geinteresseerd in wat je precies hebt. Iemand die het niet heeft kan niet zomaar inschatten wat dat is. Ik weet het namelijk zelf ook niet preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het woord zelf het al zegt?
En het is niet alsof ik er voor kies.
Het kwam gewoon over alsof hij denkt dat ik er zelf voor kies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Iemand is gewoon oprecht geinteresseerd in wat je precies hebt. Iemand die het niet heeft kan niet zomaar inschatten wat dat is. Ik weet het namelijk zelf ook niet precies
Leer eerst maar eens begrijpend smily's lezen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kwam gewoon over alsof hij denkt dat ik er zelf voor kies.
Typische reactie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens begrijpend smily's lezen..In eerste instantie was ik idd oprecht geïnteresseerd.. Nu vind ik dat je je aanstelt
![]()
In dat geval, waarom krijg je die paniekaanvallen?quote:
Het is niet de eerste keer dat je hier bot reageert, dus ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval, waarom krijg je die paniekaanvallen?
Ninja edit. Beetje jammerJe kunt het ook moeilijk voor jezelf maken he?!
??? Ik hou me hier meestal wel in hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je hier bot reageert, dus ik had ook niet anders verwacht.
Geen idee wat je voorgeschiedenis is maar sterkte he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:18 schreef afraid_tech het volgende:
beter dan de afgelopen weken, maar nog lang niet goed, vanochtend bloedgeprikt en heb as dinsdag de uitslagen van urine en bloed begin wel zenuwachtig te worden
Mishu, zijn er ook andere mensen waar jij denkt je verhaal kwijt te kunnen/die je zouden willen helpen dan alleen je ouders?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Mishu het volgende:
Ik realiseer me nu dat mijn ouders geen ruimte in hun hoofd hebben voor een suicidale/verdrietige/gestresste dochter nu hun andere dochter kanker heeft.
Wat in feite vrij normaal is maar ik weet niet zo goed wat ik zelf met mijn gevoelens aan moet. Ik raak alleen nog maar meer in paniek omdat mijn ouders het blijkbaar ook niet meer in de hand hebben.
Mijn hele toekomst wordt de hele tijd gewoon bedreigd door allerlei dingen waardoor niks zeker is.
Duidelijk heb jij geen idee hoe ze zich voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wees er voor je zus Mishu.... Beetje jammer van je chaotische gevoelens verder maar dat is het belangrijkste op het moment denk ik.
Ik ga binnenkort naar de studentenpsycholoog. Op zich red ik het wel maar het is een rare tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:23 schreef VANTOL87 het volgende:
[..]
Mishu, zijn er ook andere mensen waar jij denkt je verhaal kwijt te kunnen/die je zouden willen helpen dan alleen je ouders?
Leg uit...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef VANTOL87 het volgende:
[..]
Duidelijk heb jij geen idee hoe ze zich voelt
Kortom: opgewonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Lithia het volgende:
Vol in verheuging, nerveus, geil, ziek, stressig en boos tegelijk.
Wist niet dat het mogelijk was.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Slip het volgende:
[..]
ugh, vrouwen die elkaar niet snappen
openofficequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Under_Score het volgende:
ik had al in bed moeten liggen meer er moet nog een verslag af. /openoffice aanslingert.
flink moe dus.
je moet toch wat. en ik weiger MS office te kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Niks mis met openoffice, MS fanboy.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Bij mij is het juist andersom, vanaf morgen t/m dinsdag heb ik geen levenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Mishu het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer leven. Maar door lang geen vrije tijd te hebben voelt dat raarMorgen in ieder geval shoppen
Hmm herkenbaar. Het leven is een strijd soms. Ik zou er niet te lang in blijven hangen als het niet beter wordt. Voor je het weet ben je overspannen en vind je alles niet leuk meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef zyx1981 het volgende:
Rot. Er is een nieuwe leiding op mijn werk. En door stomme voorvallen kom ik in hun ogen over als dwars, hinderlijk en vervelend.Er wordt bij niks al gedreigd met stappen. Mennn, ik vind dat werk al kut tot en met! Dan ook nog de werksfeer verzieken...
Echt, waar is het fout gegaan? Hoe ben ik in dit kutleven beland?
Ik ook... Ik ben tot 4x toe bedreigd met een pistool, en de laatste keer ook nog doodgeschotenquote:
Ik ook. Traumatische dingen herbeleven is nooit grappig.quote:
Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
Prima. Ik heb weekend. Merk wel dat ik kapot ben na een volle dag werken terwijl ik eigenlijk rest van de week ziek op bed heb gelegen. Dit weekend dus erg rustig aan aangezien ik volgende week ga verhuizen.
Eengezinswoning met een gigantische tuin, 30m. Gekocht en al. Spannend!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?
Als jij het ooit weet, laat het me weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ok... Heeft er iemand misschien niet een reset knop? Ik wil mezelf resetten
Watskeburt dan precies? En beetje 'vreemd' advies maar bel eens met slachtofferhulp? Die zijn er ook voor dit soort zaken en kunnen doorverwijzen. Want dat je er nu nog last van hebt is wel een teken dat het toch nog ergens aan je knaagt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vraag me af of ik toch iets aan mn traumatische ervaring met brand moet doen..Was vanmiddag in een supermarkt en daar ging het brandalarm af, moesten we allemaal naar buiten en kwam de brandweer. Bleek loos alarm en op het moment zelf bleef ik rustig. Vijf minuten daarna had ik barstende koppijn. Nu lig ik in bed en kan ik het niet loslaten en blijf ik maar denken aan die nacht 7 jaar geleden.. Weet nu al dat slapen niks gaat worden terwijl ik me juist nu heel veilig zou moeten voelen!
Dat kan alleen maar extra hard terug komen he.. dat snap je wel toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:45 schreef nicknicknickname het volgende:
Tja... Tot nu toe bevalt het weekend wel... Eindelijk weer normaal contact met mijn exIk mis haar echt
kleine hoop dat het alsnog goed komt
Waarschijnlijk valse hoop, maar voor nu ben ik blij
Huizenjacht en verhuizen is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?
De bedoeling is dat je hier post over hoe je je voelt, niet random crap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef matthij5 het volgende:
Hallo Strawwy, hoe doet de tijger...
Geen gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je hier post over hoe je je voelt, niet random crap.
Ze heeft gelijk.quote:
Voor humor hebben we ONZ.quote:
als je het in 2 maanden kwijt kan raken, dan zal het niet zoveel zijn dat hij erop afknapt. en je kan er anders altijd nog bij vertellen dat je over 2 maanden een nog veel lekkerder ding bent dan je nu al bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:25 schreef Mishu het volgende:
Moe maar voldaan van het winkelen. Begonnen met afvallen en dus het terugkrijgen van mijn oude leven.
Maar tot ik weer mijn oude figuur heb durf ik die jongen die ik leuk vind niet tegen te komen dus die zal zich wel gaan afvragen waar ik blijfZal nog wel 2 maanden duren denk ik.
''Nieuwe beste vriend'', klinkt alsof je aan de xtc zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:45 schreef Lithia het volgende:
Prima.Voel me erg close met mijn nieuwe, beste vriend.
Volgens mij gebruik je het zelf momenteel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nieuwe beste vriend'', klinkt alsof je aan de xtc zit
Nope, helaas, maar ik blijf er bij dat nieuwe beste vriend nogal raar klinktquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je het zelf momenteel.Good for you.
Uhuhu, heel interessant. Kunnen we weer ontopic?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, helaas, maar ik blijf er bij dat nieuwe beste vriend nogal raar klinkt
Gewoon lekker niet gaan en genieten van een extra lange nacht (wintertijd)quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeee, maar geen zin om naar bed te gaan.
Op mijn klok zag ik dat mijn wekker af moest gaan, maar toen ik op me telefoon keek, zag ik dat ik nog een uurtje had.. Dus ja, ik heb een uurtje langer mogen slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Uurtje langer slapen? Eerder uurtje extra langer wakker....Kutverkoudheid....
Dit jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me alsof ik een uur gewonnen heb vannacht
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, zometeen het laatste ritje in m'n auto maken.
Vreemd dat je gehecht kunt raken aan een autoheb 'm precies 1 jaar gehad, was m'n eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |