Pfrt. Leuke kennissenquote:
Herkenbaar, pas als je er echt doorheen zit merk je wat je vrienden (niet) waard zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn vrienden die ik toch al meer als mongole kenissen begon te beschouwen hebben me uit de groep gepleurt omdat ik niet meer leuk was om bij te zijn,
omdat ik me na genoeg gewoon kut voel.. huppa 7 jaar vriendschap met -+ 5 mensen weg.
En dat terwijl je gewoon hebt aan gegeven hoe slecht het met je gaat
Geen smartphone.. nou ja wel een smart phone, maar zo oud dat ie niet weet wat apps zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Pfrt. Leuke kennissenMaar ja, tijd voor vrienden zoeken dan maar
En ik ga niet eens ontopic, want het is allemaal kut.
Potje Wordfeud?
Zeker waar, maar als je na gaat dat mijn problemen uit mijn gezin komen en ik daar ook niet terecht kan en ik vrienden toch wel als familie beschouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Herkenbaar, pas als je er echt doorheen zit merk je wat je vrienden (niet) waard zijn.
Als je helpt moet je er niet vanuit gaan dat je er iets voor terug zal krijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Altijd vervelend om er achter te komen dat het zo'n enorm eenzijdig iets is.
Vooral als je voor hun door weer en wint hebt klaar gestaan en 6 maanden een van die gasten elke ochtend uit bed hebt gesleept en tot leven hebt gewekt want boohoo zijn vriendinnetje had heb gedumpt.![]()
uiteraard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als je helpt moet je er niet vanuit gaan dat je er iets voor terug zal krijgen.
Dat kan een hoop teleurstelling besparen.
What happened?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef minthy het volgende:
Klote, ik ben compleet naar de tering. Vrij lang naar school geweest, weer veel teveel gelopen. Daarnaast gaat het met mijn moeder weer slechter, ze krijgt vanavond weer een liter bloed erbij
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Gaat wel, beetje stress voor de tentamens maar verder weinig spannende dingen.
enne?quote:
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:17 schreef Muck het volgende:
Heel goed
Ik heb de grens van 20 kilo eraf vandaag bereikt
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?quote:
Dat lijkt mij een prima samenvatting, alleen heb ik het niet koud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Koud, moe, misselijk en gestresst.
Precies dat vraag ik me ook al steeds afquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?
Gewoon de Nederlandse variant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
GODVER kutpolitie man man man...
Ben met de auto bij mn kamer in Den Bosch, en ik heb bezoekerskaartjes voor de parkeerplaatsen hier. Dus ik wil net het kaartje voor vandaag neerleggen, zijn ze een half uur eerder gaan controleren.
Vieze kuthonden.. 70,- weg
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse variant.![]()
OT: Ga zo maar eens een stuk hardlopen ofzo, zit echt vol irritaties en twijfels over van alles en het helpt dan niet om alleen thuis te zitten.
Geen idee waar ik die mensen moet benaderen eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]En (alsnog) laten zien dat je kaart wel hebt heeft geen zin?
Als je de 4e wachtende bent, krijg je je boodschappen voor niks hej..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut, ik sta te wachten in de rij.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst bij mijn opa op visite ben geweest
Dit dus. Voel me een beetje tussen wakker en slapend in.. erg vreemd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Beetje vreemde en rustige dag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |