Gewoon de Nederlandse variant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd bij jouw username afvraag he... Is het lastpost als in dus een lastig iemand of is het engels en lastpost als in laatste bericht?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
GODVER kutpolitie man man man...
Ben met de auto bij mn kamer in Den Bosch, en ik heb bezoekerskaartjes voor de parkeerplaatsen hier. Dus ik wil net het kaartje voor vandaag neerleggen, zijn ze een half uur eerder gaan controleren.
Vieze kuthonden.. 70,- weg
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse variant.![]()
OT: Ga zo maar eens een stuk hardlopen ofzo, zit echt vol irritaties en twijfels over van alles en het helpt dan niet om alleen thuis te zitten.
Geen idee waar ik die mensen moet benaderen eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]En (alsnog) laten zien dat je kaart wel hebt heeft geen zin?
Als je de 4e wachtende bent, krijg je je boodschappen voor niks hej..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut, ik sta te wachten in de rij.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst bij mijn opa op visite ben geweest
Dit dus. Voel me een beetje tussen wakker en slapend in.. erg vreemd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Beetje vreemde en rustige dag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |