als je het in 2 maanden kwijt kan raken, dan zal het niet zoveel zijn dat hij erop afknapt. en je kan er anders altijd nog bij vertellen dat je over 2 maanden een nog veel lekkerder ding bent dan je nu al bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:25 schreef Mishu het volgende:
Moe maar voldaan van het winkelen. Begonnen met afvallen en dus het terugkrijgen van mijn oude leven.
Maar tot ik weer mijn oude figuur heb durf ik die jongen die ik leuk vind niet tegen te komen dus die zal zich wel gaan afvragen waar ik blijfZal nog wel 2 maanden duren denk ik.
''Nieuwe beste vriend'', klinkt alsof je aan de xtc zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:45 schreef Lithia het volgende:
Prima.Voel me erg close met mijn nieuwe, beste vriend.
Volgens mij gebruik je het zelf momenteel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nieuwe beste vriend'', klinkt alsof je aan de xtc zit
Nope, helaas, maar ik blijf er bij dat nieuwe beste vriend nogal raar klinktquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je het zelf momenteel.Good for you.
Uhuhu, heel interessant. Kunnen we weer ontopic?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, helaas, maar ik blijf er bij dat nieuwe beste vriend nogal raar klinkt
Gewoon lekker niet gaan en genieten van een extra lange nacht (wintertijd)quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeee, maar geen zin om naar bed te gaan.
Op mijn klok zag ik dat mijn wekker af moest gaan, maar toen ik op me telefoon keek, zag ik dat ik nog een uurtje had.. Dus ja, ik heb een uurtje langer mogen slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Uurtje langer slapen? Eerder uurtje extra langer wakker....Kutverkoudheid....
Dit jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me alsof ik een uur gewonnen heb vannacht
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, zometeen het laatste ritje in m'n auto maken.
Vreemd dat je gehecht kunt raken aan een autoheb 'm precies 1 jaar gehad, was m'n eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |