Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
Prima. Ik heb weekend. Merk wel dat ik kapot ben na een volle dag werken terwijl ik eigenlijk rest van de week ziek op bed heb gelegen. Dit weekend dus erg rustig aan aangezien ik volgende week ga verhuizen.
Eengezinswoning met een gigantische tuin, 30m. Gekocht en al. Spannend!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?
Als jij het ooit weet, laat het me weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ok... Heeft er iemand misschien niet een reset knop? Ik wil mezelf resetten
Watskeburt dan precies? En beetje 'vreemd' advies maar bel eens met slachtofferhulp? Die zijn er ook voor dit soort zaken en kunnen doorverwijzen. Want dat je er nu nog last van hebt is wel een teken dat het toch nog ergens aan je knaagt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vraag me af of ik toch iets aan mn traumatische ervaring met brand moet doen..Was vanmiddag in een supermarkt en daar ging het brandalarm af, moesten we allemaal naar buiten en kwam de brandweer. Bleek loos alarm en op het moment zelf bleef ik rustig. Vijf minuten daarna had ik barstende koppijn. Nu lig ik in bed en kan ik het niet loslaten en blijf ik maar denken aan die nacht 7 jaar geleden.. Weet nu al dat slapen niks gaat worden terwijl ik me juist nu heel veilig zou moeten voelen!
Dat kan alleen maar extra hard terug komen he.. dat snap je wel toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:45 schreef nicknicknickname het volgende:
Tja... Tot nu toe bevalt het weekend wel... Eindelijk weer normaal contact met mijn exIk mis haar echt
kleine hoop dat het alsnog goed komt
Waarschijnlijk valse hoop, maar voor nu ben ik blij
Huizenjacht en verhuizen is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Verhuizen is leuk, naar wat voor een soort woning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |