Goed om te horen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Weer wat energie bijgetankt en voel me direct beter in m'n vel zitten, eindelijk eens voor mezelf en m'n gezondheid gekozen i.p.v opduiken bij alle verplichtingen.
Succes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, ben succesvol aan het leren voor Recht en Politicologie.
Straks tentamengaat goedkomen!
Dat is toch best veel tijd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
Beetje moedeloos moet nog veel leren voor bedrijfskunde en heb as. woensdag het tentamenik kan gewoon zo boos worden opmezelf
![]()
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.quote:
Genoeg tijd in het weekend hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.
Ik weet in ieder geval wat voor soort vragen ik kan verwachten..
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Paniekerig: last van m'n ademhaling en van een raar gevoel op m'n borst.
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.
OT: heerlijk om van een benauwd lokaal, waarin je je tentamens hebt gemaakt, in een heerlijke buitenlucht te komen en de frisse lucht in te ademen.
Nu klaar met m'n tentamens en eventjes lekker CHILLEN
Oh, naja sterkte ermee danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Wat is een angstaanval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Check dat. Wat een dag zegquote:
Waarom dequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paniekaanval
Omdat het woord zelf het al zegt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom de??? Als ik het zo lees kan ik beter die reactie naar jou toe geven:
Doe eens normaal man. Iemand is gewoon oprecht geinteresseerd in wat je precies hebt. Iemand die het niet heeft kan niet zomaar inschatten wat dat is. Ik weet het namelijk zelf ook niet preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het woord zelf het al zegt?
En het is niet alsof ik er voor kies.
Het kwam gewoon over alsof hij denkt dat ik er zelf voor kies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Iemand is gewoon oprecht geinteresseerd in wat je precies hebt. Iemand die het niet heeft kan niet zomaar inschatten wat dat is. Ik weet het namelijk zelf ook niet precies
Leer eerst maar eens begrijpend smily's lezen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kwam gewoon over alsof hij denkt dat ik er zelf voor kies.
Typische reactie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens begrijpend smily's lezen..In eerste instantie was ik idd oprecht geïnteresseerd.. Nu vind ik dat je je aanstelt
![]()
In dat geval, waarom krijg je die paniekaanvallen?quote:
Het is niet de eerste keer dat je hier bot reageert, dus ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval, waarom krijg je die paniekaanvallen?
Ninja edit. Beetje jammerJe kunt het ook moeilijk voor jezelf maken he?!
??? Ik hou me hier meestal wel in hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je hier bot reageert, dus ik had ook niet anders verwacht.
Geen idee wat je voorgeschiedenis is maar sterkte he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:18 schreef afraid_tech het volgende:
beter dan de afgelopen weken, maar nog lang niet goed, vanochtend bloedgeprikt en heb as dinsdag de uitslagen van urine en bloed begin wel zenuwachtig te worden
Mishu, zijn er ook andere mensen waar jij denkt je verhaal kwijt te kunnen/die je zouden willen helpen dan alleen je ouders?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Mishu het volgende:
Ik realiseer me nu dat mijn ouders geen ruimte in hun hoofd hebben voor een suicidale/verdrietige/gestresste dochter nu hun andere dochter kanker heeft.
Wat in feite vrij normaal is maar ik weet niet zo goed wat ik zelf met mijn gevoelens aan moet. Ik raak alleen nog maar meer in paniek omdat mijn ouders het blijkbaar ook niet meer in de hand hebben.
Mijn hele toekomst wordt de hele tijd gewoon bedreigd door allerlei dingen waardoor niks zeker is.
Duidelijk heb jij geen idee hoe ze zich voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wees er voor je zus Mishu.... Beetje jammer van je chaotische gevoelens verder maar dat is het belangrijkste op het moment denk ik.
Ik ga binnenkort naar de studentenpsycholoog. Op zich red ik het wel maar het is een rare tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:23 schreef VANTOL87 het volgende:
[..]
Mishu, zijn er ook andere mensen waar jij denkt je verhaal kwijt te kunnen/die je zouden willen helpen dan alleen je ouders?
Leg uit...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef VANTOL87 het volgende:
[..]
Duidelijk heb jij geen idee hoe ze zich voelt
Kortom: opgewonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Lithia het volgende:
Vol in verheuging, nerveus, geil, ziek, stressig en boos tegelijk.
Wist niet dat het mogelijk was.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Slip het volgende:
[..]
ugh, vrouwen die elkaar niet snappen
openofficequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Under_Score het volgende:
ik had al in bed moeten liggen meer er moet nog een verslag af. /openoffice aanslingert.
flink moe dus.
je moet toch wat. en ik weiger MS office te kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Niks mis met openoffice, MS fanboy.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Bij mij is het juist andersom, vanaf morgen t/m dinsdag heb ik geen levenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Mishu het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer leven. Maar door lang geen vrije tijd te hebben voelt dat raarMorgen in ieder geval shoppen
Hmm herkenbaar. Het leven is een strijd soms. Ik zou er niet te lang in blijven hangen als het niet beter wordt. Voor je het weet ben je overspannen en vind je alles niet leuk meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef zyx1981 het volgende:
Rot. Er is een nieuwe leiding op mijn werk. En door stomme voorvallen kom ik in hun ogen over als dwars, hinderlijk en vervelend.Er wordt bij niks al gedreigd met stappen. Mennn, ik vind dat werk al kut tot en met! Dan ook nog de werksfeer verzieken...
Echt, waar is het fout gegaan? Hoe ben ik in dit kutleven beland?
Ik ook... Ik ben tot 4x toe bedreigd met een pistool, en de laatste keer ook nog doodgeschotenquote:
Ik ook. Traumatische dingen herbeleven is nooit grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |