Goed om te horen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Weer wat energie bijgetankt en voel me direct beter in m'n vel zitten, eindelijk eens voor mezelf en m'n gezondheid gekozen i.p.v opduiken bij alle verplichtingen.
Succes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, ben succesvol aan het leren voor Recht en Politicologie.
Straks tentamengaat goedkomen!
Dat is toch best veel tijd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
Beetje moedeloos moet nog veel leren voor bedrijfskunde en heb as. woensdag het tentamenik kan gewoon zo boos worden opmezelf
![]()
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.quote:
Genoeg tijd in het weekend hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar ik heb morgen de hele dag les, dan heb ik het weekend en daarna heb ik maandag ook de tijd en dinsdag weer de hele dag les toto 5 uur. En het is gewoon zo mega veel teorie...maar goed ik ben nu ook behoorlijk moe.
Ik weet in ieder geval wat voor soort vragen ik kan verwachten..
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Paniekerig: last van m'n ademhaling en van een raar gevoel op m'n borst.
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk een dokter kunnen bellen.
OT: heerlijk om van een benauwd lokaal, waarin je je tentamens hebt gemaakt, in een heerlijke buitenlucht te komen en de frisse lucht in te ademen.
Nu klaar met m'n tentamens en eventjes lekker CHILLEN
Oh, naja sterkte ermee danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Wat is een angstaanval?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat het gewoon een angstaanval is en de dokter er niks aan kan doen.
Maar dat maakt het niet veel fijner.
Check dat. Wat een dag zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |