Nee.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Slip het volgende:
[..]
ugh, vrouwen die elkaar niet snappen
openofficequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Under_Score het volgende:
ik had al in bed moeten liggen meer er moet nog een verslag af. /openoffice aanslingert.
flink moe dus.
je moet toch wat. en ik weiger MS office te kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Niks mis met openoffice, MS fanboy.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
openoffice![]()
ik voel caffeine, trouwens
Bij mij is het juist andersom, vanaf morgen t/m dinsdag heb ik geen levenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Mishu het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer leven. Maar door lang geen vrije tijd te hebben voelt dat raarMorgen in ieder geval shoppen
Hmm herkenbaar. Het leven is een strijd soms. Ik zou er niet te lang in blijven hangen als het niet beter wordt. Voor je het weet ben je overspannen en vind je alles niet leuk meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef zyx1981 het volgende:
Rot. Er is een nieuwe leiding op mijn werk. En door stomme voorvallen kom ik in hun ogen over als dwars, hinderlijk en vervelend.Er wordt bij niks al gedreigd met stappen. Mennn, ik vind dat werk al kut tot en met! Dan ook nog de werksfeer verzieken...
Echt, waar is het fout gegaan? Hoe ben ik in dit kutleven beland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |