Terwijl iedereen toch haar oestertje van nam kee gezien heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit naakt is gegaan.
Idd, dan moet jij het maar een keertje doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
als niemand het doet doe ik het wel
15 secondenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
als niemand het doet doe ik het wel
duurde me te lang.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan moet jij het maar een keertje doen.
Someone's got to do itquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
Irritant dat Genee elke keer dom zit te lachen door Hansies verhaal.
In Nijmegen op het trainingsveld was het ook al raak ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
Theo is weer in topvorm hoor zo tegen oud en nieuw aan
het kwam erop neer dat het een grote eikel isquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Reismeis het volgende:
Wat werd er gezegd over dat boek van Rinus Michels?
Ach als Derksen precies hetzelfde verhaal had verteld, dan zat hij wel normaal te doen.quote:
Dat Rinus eigenlijk een troll is, en dat Johan dat altijd al gezegd heeft en dat het een heel goed boek is van De Buitenspelers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Reismeis het volgende:
Wat werd er gezegd over dat boek van Rinus Michels?
Hier, de originaliteitsprijs.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
Theo is weer in topvorm hoor zo tegen oud en nieuw aan
Hans gaf weer een inleiding van 5 minuten inclusief analyse hoe Jenner liep om duidelijk te maken dat de wissel niet opschoot.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach als Derksen precies hetzelfde verhaal had verteld, dan zat hij wel normaal te doen.
Doet Gijp ook altijd en dan is het ook prima.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hans gaf weer een inleiding van 5 minuten inclusief analyse hoe Jenner liep om duidelijk te maken dat de wissel niet opschoot.
Het is Benk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Ben Korthals ouderwets VVD zakken vullen![]()
Wat een zuurpruimquote:
Dat is Gijp zijn rol en niet van Hans, maar ik ben ook niet zo'n Gijp aanbidder als sommige hier hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doet Gijp ook altijd en dan is het ook prima.
Mooi, die kan ook in de zak van Sinterklaas.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi, die kan ook in de zak van Sinterklaas.
Samenleving onveilig maken.
* Ofyles2 naam noteert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |