quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het elke week feest als ajacied.
Nee dat is Eindhoven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet die club die 2de staat?
Ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef DrDentzz het volgende:
TT had HansieHansie op oorlogspad moeten zijn
Jep, die vorig jaar zo faalde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet die club die 2de staat?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha Hans doet nu alsof ie een geintje maakt
Echt he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha Hans doet nu alsof ie een geintje maakt
Mag ook wel eens na 6 wekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde de 2de helft ongelooflijk goed.
ga in je luier plassen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Vertonghen?? 2 goals en 2x 1 - 1 kans tegen keeper
GEEN PSV'ER IN HET ELFTAL WEEK HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg eens griep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar feyenoord speelde op 10% thas thedifference
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GEEN PSV'ER IN HET ELFTAL WEEK HAHAHAHAHAHAHA KUT PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[..]
GEEN PSV'ER IN HET ELFTAL WEEK HAHAHAHAToivonen is zeker PSVerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
GEEN PSV'ER IN HET ELFTAL WEEK HAHAHAHAOmg jij bent nog een grotere faal dan hansie en die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij houdt wel van provoceren hé?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omg jij bent nog een grotere faal dan hansie en die andere
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV is de mooiste club van de hele wereld
heb ik als ik naar walcott kijk,quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev legt pas energie in een wedstrijd, beste conditie van de hele eredivisie.
Verder doet ie weinig goeds, maar toch.. is toch positief.
Wel tegen joden. Geeft toch motivatie voor een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
PSVVVVVV.. donderdag weer een zaadwedstrijd in de EL heeeeuujjjj![]()
.
.
.
.
.
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV is de mooiste club van de hele wereld
Kan je die ziekte eens achterwege laten? Of heb jij niemand in jouw familie die daaraan gestorven is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Jullie 2 infantiele kankermongooltjes zijn in elk topic bezig.
Kazachstan is officieel ook een Aziatisch land dat meedoet met de UEFA.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
In Tel-aviv nog wel. In het Israel dat in azie ligt
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Jullie 2 infantiele kankermongooltjes zijn in elk topic bezig.
Lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je die ziekte eens achterwege laten? Of heb jij niemand in jouw familie die daaraan gestorven is?
Daar komen JULLIE TOCH VANDAAN? ♫quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
In Tel-aviv nog wel. In het Israel dat in azie ligt
Jawel. Mijn tante is van de trap gekankerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je die ziekte eens achterwege laten? Of heb jij niemand in jouw familie die daaraan gestorven is?
i lolledquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Mijn tante is van de trap gekankerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef Evertjan het volgende:
grapje voor de reclame
Weet je hoe de groep in China heet, die tegen negers is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
grapje voor de reclame
Weet je hoe de groep in China heet, die tegen negers is?Familie van Koert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een cowboy ging naar de kapper. Als hij klaar is verlaat hij de kapsalon. Wat denk je? Pony weg!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef Evertjan het volgende:
grapje voor de reclame
Weet je hoe de groep in China heet, die tegen negers is?
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
grapje voor de reclame
Weet je hoe de groep in China heet, die tegen negers is?lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de snelste weg naar de pinautomaat?quote:
Waarom moet ik lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Een cowboy ging naar de kapper. Als hij klaar is verlaat hij de kapsalon. Wat denk je? Pony weg!
Klassiekertje, maar toch nog een kwaliteits post in dit topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb zin om morgenmiddag naar een kledingzaak te gaan. In een pashokje te gaan zitten en dan heel hard roepen, dat het wc-papier op is..
Ik wil op die berg links komenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan2
dat durf jij nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb zin om morgenmiddag naar een kledingzaak te gaan. In een pashokje te gaan zitten en dan heel hard roepen, dat het wc-papier op is..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe openen ze in België een champagnefabriek?held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet door dat vliegende platformquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan2
Hoe openen ze in België een champagnefabriek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe openen ze in België een champagnefabriek?xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik heb die niet gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef GGMM het volgende:
De film die iedereen al eens heeft willen zien Dude, where's my car? komt morgen. Wat een feest.
We letten niet op ouwe vrouwen, alleen op jonge meisjesquote:
Genoeg vrouwen op het voetbalveld gezien.quote:
Tevens de beste eigenschap van de man, itt totale onvoorspelbaarheid van jullie gleufdierenquote:
Als scheidsrechter vind ik hem de beste.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vind jij van Gozubuyuk als trainer?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als scheidsrechter vind ik hem de beste.
Zij hebben een reden nodig, wij een plaatsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tevens de beste eigenschap van de man, itt totale onvoorspelbaarheid van jullie gleufdieren.
Jan Koymans wint deze trofee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Evertjan het volgende:
samen met Jan Kooijemans kan hij meedan aan de plakhaar trofee
Ja, helaas telt PSV nog steeds niet echt mee, ondanks alle successen, niemand buiten ehoven geeft een neukquote:
De lachende 3de iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, helaas telt PSV nog steeds niet echt mee, ondanks alle successen, niemand buiten ehoven geeft een neuk.
Surewin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Hopelijk trappen de bookies erin, erfenis op ajax.
10-0quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-3
Hattrick Bakkal en op einde een beet in Janssen's nek
Ze komen niet bij het doelquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
5-4 (kijk alleen maar die losers achterin van ajax)
okquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10-0
3x Janssen
5 eigengoals van mulder
2x boerrigter
Nee, Ajax is tegenwoordig nog een begripquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, helaas telt PSV nog steeds niet echt mee, ondanks alle successen, niemand buiten ehoven eeft een neuk.
Maak je niet druk straks lachen ze nog ff om Rutten met als afsluiting dat het toch wel een goede veldtrainer is. (Wat een zaadwedstrijd was Psv-Utrecht trouwens)quote:
cabral is slecht man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Ajax is tegenwoordig nog een begrip
Types als Cabral en De Vrij hebben er vertrouwen in volgende week. In de ArenA.!
Al worden jullie 20 keer achter elkaar kampioen, Ajax en Feyenoord zullen altijd groter blijvenquote:
De ene hilarische grap naar de andere komt uit je toetsenbord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10-0
3x Janssen
5 eigengoals van mulder
2x boerrigter
Hmmm merk ik anders weinig van als je ziet hoe druk ajax supporters zich om ons makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, helaas telt PSV nog steeds niet echt mee, ondanks alle successen, niemand buiten ehoven geeft een neuk.
Idd 25 schoten op goalquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak je niet druk straks lachen ze nog ff om Rutten met als afsluiting dat het toch wel een goede veldtrainer is. (Wat een zaadwedstrijd was Psv-Utrecht trouwens)
Dat zeg ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al worden jullie 20 keer achter elkaar kampioen, Ajax en Feyenoord zullen altijd groter blijven.
Blijkbaar, het gaat elke week weer over Ajaxquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Ajax is tegenwoordig nog een begrip
Types als Cabral en De Vrij hebben er vertrouwen in volgende week. In de ArenA.!
Werk je bij de belchinezen of gokkroaten of ben je een vriend van Wayne Rooney Senior?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10-0
3x Janssen
5 eigengoals van mulder
2x boerrigter
Inderdaad erg nare grappen allemaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ene hilarische grap naar de andere komt uit je toetsenbord.
Ik wou even duidelijk maken dat die 0-3 voorspelling onzin isquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad erg nare grappen allemaal.
Over de heibel in de bestuurskamer en over de positie van Janssen. Is niet echt iets om mee te pronken, slome.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, het gaat elke week weer over Ajax. Overal en door iedereen
.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over de heibel in de bestuurskamer en over de positie van Janssen. Is niet echt om iets mee te pronken, slome.
Zei hij vorige week ook. Bony ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Nu is Vitesse weer goed
Johan sodemieter op met je gejank, elke week een andere mening.
Nee, gewoon een duister figuur die de betrokken spelers elk ¤ 10000 heeft betaald en nog een onbekend bedrag op 10-0 voor Ajax heeft gewed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad erg nare grappen allemaal.
Wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hehe die man in het publiek lijkt op Kees Jansma met snor.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hehe die man in het publiek lijkt op Kees Jansma met snor.
Zijn gebit na het wkquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou hij toch bedoelen?
ive got itquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat meisje erachter, ik wil haar telefoonnummer
Moet je Danny Vera bellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Kwaliteit het volgende:
5 euroquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, net zoals ze dat doen bij de NHL!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad, gewoon meteen tandjes tuffen.. niet allemaal duwen en trekken.
Jawel, gelukig gaf ze wel de juiste mail.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ze je haar nummer (06 12 34 56 78) gaf, voelde je geen argwaan?
Gewon stikum jogun.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
cool, nou je vader nog vragen of je de telefoon mag gebruiken..
Playboy met die film,quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit naakt is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |