SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 17-10-2011 21:36:02 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik wil wel een keer rijden op een scooter, nooit gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand wanneer ga je een keer achterop?
Nee hoor. Deze was sneller. Plus gemaakt door Handje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie posten in het verkeerde topic.
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.quote:
SERIEUS?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer rijden op een scooter, nooit gedaan
sukkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.
jaquote:
bitch please.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.
Mag dat een keer?quote:
Haal die kanker OP dan weg. Dan vind ik het prima.quote:
Je quote de verkeerde. Overal kanker roepen mag trouwens ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal die kanker OP dan weg. Dan vind ik het prima.
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo loop je te bloeden KK je hebt zelf niet eens een nieuw topic gefixt.
Kap gewoon met die kut OP dan boeit het me geen fuck.quote:
HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.
Nee ik heb jouw OP gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kap gewoon met die kut OP dan boeit het me geen fuck.
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
niet hopenquote:
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?quote:
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
Ik sta nog wel steeds boven jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eens
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta nog wel steeds boven jou_!
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OPquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OP
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Nee dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.quote:
Goed zo, bikkel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
Hou je nog een beetje van me?quote:
Een beetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me?
quote:
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.
Alsof ik ooit gebruikmaak van mijn stemrecht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.
Tuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En maar jaloers zijn dat ik slapend rijk aan het worden ben.
Ja.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Nu al veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah wat lief je geeft hem gewonnen.
Ik lever al belasting in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
Hup ga eens werken, kan ik weer leuke dingen doen.![]()
Dolletjes!quote:
Volgens mij doen ze daar niet veel meequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
Heb je iets gehoord van die TR of wat?
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
Heb je iets gehoord van die TR of wat?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?
Zeker over dat kanker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
Ik heb degene met maar 1 post gesloten, dat was wat logischer.
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB waar ben je ik kan niet slapen
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.
Doe niet zo jaloers man, zielig ding.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.
Beter dan in een kelder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.
mooi is dat hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:40 schreef Kutstudent het volgende:
Ik kan niet stoppen met hierom lachen.
Dank mijn vrindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.
Jij ook al jaloersquote:
Wat ik nou niet snap is waarom hun jaloers zouden zijn? Leg eens uit?quote:
Gerum. Je kan altijd nog stoppen met werken en uitkeringstrekken, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef shifto het volgende:
The amount of working hours in a day IS TOO DAMN HIGH!!
[ afbeelding ]
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum. Je kan altijd nog stoppen met werken en uitkeringstrekken, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.
Verkoop je kontje achter het station, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
Maar nee, als ik met een redelijk salaris al nauwelijks rond kan komen met mijn levensstijl, dan lukt dat op een uitkering nog niet voor de helft..
Ik kan niet concurreren met die strakke kontjes van 16quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verkoop je kontje achter het station, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan niet concurreren met die strakke kontjes van 16
Kontje huren? 5 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.
Op ieder mondje past een lekker kontje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.
Geen kont vol maar een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op ieder mondje past een lekker kontje.
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen kont vol maar een mond vol.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deal, mits ik hem dan weer mag verhuren.
5 euro ervoor krijgen en dan denken dat je eisen mag stellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap is waarom hun jaloers zouden zijn? Leg eens uit?
Kei goed leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
O je denkt dat ik onder druk studeer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O je denkt dat ik onder druk studeer?
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.
Maar met een blik op de korte termijn en niet op de lange termijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Oftewel, tuxxx is even schijten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Een grotequote:
Die lijkt me zwaar dolquote:
Mij een beetje.quote:
Schaamhaarquote:
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.quote:
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
lolwhutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Zegt de alcoholist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Misschien is tie kakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen reactie. Ik wist wel dat je me gewoon gelijk geeft.
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.quote:
Je krijgt nu zelfs waanbeelden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu zelfs waanbeelden?
Wat moet ik met een dissel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
Tuxx negeert de rest van de posts die haar dissel.
Da's een dis gecombineerd met shizzel.quote:
Een robot..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
Had ik maar pillen.quote:
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.quote:
Daar heeft ze natuurlijk geen geld voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ik heb liever paarse plofkarren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever paarse plofkarren.
Ik zal het tegen mijn PA zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Voor jou 3x trekken denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Ik ben mijn leven niet zeker door jou dus ik werk nergens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef FedExpress het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)j-in-slaapkamers.ece
zal lekker slapen
licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Omg facking goedkoopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.
[..]
Ik moest lachen
Tsjaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
voor de avond van je leven? Jawel
En veel ongezonderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TsjaVoor een avond van mn leven met bier ben ik (als het mee zit) tien keer zoveel kwijt.
Alsof zij werkt. Alhoewel, voor iemand uit een milieu waarin niet naar status gekeken wordt zou ze nog best smerige dingen kunnen doen zonder dat mensen raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En veel ongezonder
Dus daar heb je het, zit je nog op het KW1C barrie?
Haha nee oke dat snap ik, welk gebouw zit jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitJazeker nog een half jaar
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou wel van B en D. Cup welteverstaan.
Als het maar in m'n hand past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Gewoon F van facking groot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Faptaculair.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon F van facking groot.
(.) (.)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Faptaculair.
Nu pics posten van je tieten
Dat ziet er wel zielig uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
------------------------------------------------------------------------>
schaal 1 op 10
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Beter als een kut met ballen, zoals jouw aanhangsel.
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.
Losmakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.quote:
Welke kloon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.quote:
Mijn enige kloon is Hippe_Studentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn enige kloon is Hippe_Student
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.
OMDAT GEDRAG!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?
Ik heb niks gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De pillen werden Tuxx te veel
Dus jij ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Alleen de verslaafden.
Mij alcohol verslaafd noemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mij alcohol verslaafd noemen
Je krijgt zelfs waanideeen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?quote:
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?
Nee van KK en bdh, je hebt zelfs de UI van bdh!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)quote:
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijnquote:
Barrie heeft geen klonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijn
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)
Ja misschien voor KPD, maar niet hier tochquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja misschien voor KPD, maar niet hier toch
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
Zou je willen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Jij bent wel alles he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.quote:
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.
gr gr
Ja gay issie he.quote:
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.
Nu komt hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat is en blijkt KK alleen.
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?
Geilquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(quote:
Vooral van die grote harige honden.quote:
/care, ik vind van niet. Dus dat maakt KK homo en jou niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral van die grote harige honden.
Eeuwige liefde en respect voor BBquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
/care, ik vind van niet. Dus dat maakt KK homo en jou niet.
Wazzup?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eeuwige liefde en respect voor BB
Vanuit 0416quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eeuwige liefde en respect voor BB
Als ik thuis ben krijg je diequote:
Oh yeahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik thuis ben krijg je die
De intentie was er.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik thuis ben krijg je die
Edit, net gedaan maar kan er geen foto van maken
quote:
Drinken op een lege maagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rexia___.html?p=21,1
omg![]()
Bij mij helpt het juist niet, ben dan echt een bodemloze putquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Drinken op een lege maaggoed plan
quote:
Als ik geen goeie bodem heb sta ik na 2 biertjes al op z'n kopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij helpt het juist niet, ben dan echt een bodemloze put
Maargoed snap niet dat mensen een boterham minder gaan eten om een drankje meer te kunnen zuipen.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik geen goeie bodem heb sta ik na 2 biertjes al op z'n kop
Nouja zo ongeveer, niet veel iig.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij wat Tux's kelder is?
quote:
En broodje döner na afloopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja zo ongeveer, niet veel iig.Dus goed schranzen van te voren.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rexia___.html?p=21,1
omg![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef shifto het volgende:
Is er IETS in Waalwijk waar je leuk met zijn 2en kunt drinken?
De macquote:
Geremquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En scherpe hoofdpijn hier..
Argh, hoe zoiets je avond kan verpesten
OMGquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef bijdehand het volgende:
Een pleister op de wonde, is beter dan een anale sonde
[ afbeelding ]
quote:
Is echt een raar plaatjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik vond 'm wel goed, die aflevering
Het is southpark, da's anders.quote:
Ik dus niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Creatieve mensen zitten erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |