SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 17-10-2011 21:36:02 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik wil wel een keer rijden op een scooter, nooit gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand wanneer ga je een keer achterop?
Nee hoor. Deze was sneller. Plus gemaakt door Handje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie posten in het verkeerde topic.
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.quote:
SERIEUS?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer rijden op een scooter, nooit gedaan
sukkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.
jaquote:
bitch please.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jawel. Tevens TR geplaatst, wegens het breken van de regels door BDH.
Mag dat een keer?quote:
Haal die kanker OP dan weg. Dan vind ik het prima.quote:
Je quote de verkeerde. Overal kanker roepen mag trouwens ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal die kanker OP dan weg. Dan vind ik het prima.
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo loop je te bloeden KK je hebt zelf niet eens een nieuw topic gefixt.
Kap gewoon met die kut OP dan boeit het me geen fuck.quote:
HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.
Nee ik heb jouw OP gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kap gewoon met die kut OP dan boeit het me geen fuck.
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
niet hopenquote:
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?quote:
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
Ik sta nog wel steeds boven jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eens
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta nog wel steeds boven jou_!
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OPquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OP
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Nee dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.quote:
Goed zo, bikkel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
Hou je nog een beetje van me?quote:
Een beetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me?
quote:
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.
Alsof ik ooit gebruikmaak van mijn stemrecht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.
Tuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En maar jaloers zijn dat ik slapend rijk aan het worden ben.
Ja.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Nu al veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah wat lief je geeft hem gewonnen.
Ik lever al belasting in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
Hup ga eens werken, kan ik weer leuke dingen doen.![]()
Dolletjes!quote:
Volgens mij doen ze daar niet veel meequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
Heb je iets gehoord van die TR of wat?
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
Heb je iets gehoord van die TR of wat?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?
Zeker over dat kanker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord van de jouwe?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
Ik heb degene met maar 1 post gesloten, dat was wat logischer.
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB waar ben je ik kan niet slapen
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.
Doe niet zo jaloers man, zielig ding.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.
Beter dan in een kelder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen waar jij slaapt.
mooi is dat hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:40 schreef Kutstudent het volgende:
Ik kan niet stoppen met hierom lachen.
Dank mijn vrindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter waarschijnlijk dan in een sociale huurwoning.
Jij ook al jaloersquote:
Wat ik nou niet snap is waarom hun jaloers zouden zijn? Leg eens uit?quote:
Gerum. Je kan altijd nog stoppen met werken en uitkeringstrekken, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef shifto het volgende:
The amount of working hours in a day IS TOO DAMN HIGH!!
[ afbeelding ]
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum. Je kan altijd nog stoppen met werken en uitkeringstrekken, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.
Verkoop je kontje achter het station, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
Maar nee, als ik met een redelijk salaris al nauwelijks rond kan komen met mijn levensstijl, dan lukt dat op een uitkering nog niet voor de helft..
Ik kan niet concurreren met die strakke kontjes van 16quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verkoop je kontje achter het station, zoals een niet nader te noemen persoon in dit topic.
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan niet concurreren met die strakke kontjes van 16
Kontje huren? 5 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |