maken, dan wordt het toegevoegd door een van de moderators.
, deze wordt altijd gelezen.
quote:OkeOp vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Misstique het volgende:
Is iets te lang dus ik heb em wat in moeten korten.
jammer van die kat, maar de rest klinkt goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Misstique het volgende:
Dit is mijn thuis, mijn eerste liefde én mijn schootkat inéén.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor onlogisch gedoe, zat me rot te zoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef JDude het volgende:
Jawel, maar om een of andere reden zit dat sinds jaar en dag verstopt in ONZ.
Eindhoven / Lampegat 1908 - Het feest kan beginnen...
Nee dat klopt niet: Roosendaal - The City That Never Sleepsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:40 schreef galtfactory het volgende:
Klopt het dat er geen algemeen Roosendaal topic bestaat in STA?
hmm, arme jijquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Misstique het volgende:
Ah zo, dit was pas de 1e keer dat ik dat plaatje zag en dat is wmb ook meer dan genoeg.
What has been seen, cannot be unseen.
Nummer staat er inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zou er in de TT van het Tilburg topic ook een #225 mogen, eventueel aangevuld met "Waar we Misstique heel lief vinden"?
nu je dat zo zegt, daar heb ik me gister met een ander topic ook mee vergistquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:58 schreef Kuukske het volgende:
Breda #193, Crime Scene. Do not cross.
Dit moet 193 zijn. Ik had niet echt in de gaten dat nummering ook automatisch doorloopt.
En ik me dus ook:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu je dat zo zegt, daar heb ik me gister met een ander topic ook mee vergist
hoe is het met Misstique?
Beetje laat, maar alsnog donequote:Op maandag 25 juli 2011 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En ik me dus ook:
[Tilburg] #228; Zwieren en Zwaaien tijdens de herfst
Kan dit veranderd worden in 228 ?
niet erg, bedanktquote:
Ja nu wel idd.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef mustisuc het volgende:
Ok, ik heb de OP even wat opgefrist en deze tussen de spoiler tag gezet.
Mits goedgekeurd door anderen, kan deze op de WiKi pagina komen, ter vervanging van de oude.De_Melkboer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef De_Melkboer het volgende:
Hallohier nog een Drent, uit Coevorden, al sinds jaren, na 14 jaren in Rotterdam wonen bevalt het me wel
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dank u.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef Misstique het volgende:
Oops.. helemaal vergeten de OP aan te passen..
Is nu alsnog gedaan.
Thanks.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef Misstique het volgende:
Die zin is te lang, dus ik heb het iets in moeten korten.
Mag het ookquote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef Misstique het volgende:
Die zin is te lang, dus ik heb het iets in moeten korten.
Backup vote voor TT-change.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag het ook
Amsterdam #34 - Waar Ajax tweede in de poule wordt
worden?
Dat pastte wél.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag het ook
Amsterdam #34 - Waar Ajax tweede in de poule wordt
worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |