Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als BDH voor zijn beurt een nieuw topic opent als ik de OP aan het aanpassen ben, dan kan ik er geen meer in de reeks openen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
niet hopenquote:
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?quote:
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit nieteens in de topicchain kansloze kutjanus.
Ik sta nog wel steeds boven jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, op dat god gedeelte. Wat dacht je dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OMG tuxxie ik ben het voor de verandering een keer met u eens
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta nog wel steeds boven jou_!
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OPquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is ook geen competitie. Maargoed, als jij dat zo ziet.
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik kijk slechts naar den volgorde in de OP
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas die OP gewoon ff aan. Het is wel weer leuk geweest.
Nee dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je er ook bij stampvoeten als je zo jankt?
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.quote:
Goed zo, bikkel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
Hou je nog een beetje van me?quote:
Een beetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me?
quote:
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zou me graag kapot hebben, maar dat lukt 'm toch niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jou niet hoor. Alleen je uitkering en je stemrecht, dan ben ik al tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |