licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Omg facking goedkoopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.
[..]
Ik moest lachen
Tsjaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
voor de avond van je leven? Jawel
En veel ongezonderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TsjaVoor een avond van mn leven met bier ben ik (als het mee zit) tien keer zoveel kwijt.
Alsof zij werkt. Alhoewel, voor iemand uit een milieu waarin niet naar status gekeken wordt zou ze nog best smerige dingen kunnen doen zonder dat mensen raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En veel ongezonder
Dus daar heb je het, zit je nog op het KW1C barrie?
Haha nee oke dat snap ik, welk gebouw zit jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitJazeker nog een half jaar
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou wel van B en D. Cup welteverstaan.
Als het maar in m'n hand past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Gewoon F van facking groot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Faptaculair.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon F van facking groot.
(.) (.)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Faptaculair.
Nu pics posten van je tieten
Dat ziet er wel zielig uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
------------------------------------------------------------------------>
schaal 1 op 10
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Beter als een kut met ballen, zoals jouw aanhangsel.
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |