Je krijgt nu zelfs waanbeelden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu zelfs waanbeelden?
Wat moet ik met een dissel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
Tuxx negeert de rest van de posts die haar dissel.
Da's een dis gecombineerd met shizzel.quote:
Een robot..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
Had ik maar pillen.quote:
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.quote:
Daar heeft ze natuurlijk geen geld voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ik heb liever paarse plofkarren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever paarse plofkarren.
Ik zal het tegen mijn PA zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Voor jou 3x trekken denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Ik ben mijn leven niet zeker door jou dus ik werk nergens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef FedExpress het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)j-in-slaapkamers.ece
zal lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |