Op ieder mondje past een lekker kontje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.
Geen kont vol maar een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op ieder mondje past een lekker kontje.
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen kont vol maar een mond vol.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deal, mits ik hem dan weer mag verhuren.
5 euro ervoor krijgen en dan denken dat je eisen mag stellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap is waarom hun jaloers zouden zijn? Leg eens uit?
Kei goed leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
O je denkt dat ik onder druk studeer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O je denkt dat ik onder druk studeer?
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.
Maar met een blik op de korte termijn en niet op de lange termijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Oftewel, tuxxx is even schijten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Een grotequote:
Die lijkt me zwaar dolquote:
Mij een beetje.quote:
Schaamhaarquote:
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.quote:
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
lolwhutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Zegt de alcoholist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Misschien is tie kakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen reactie. Ik wist wel dat je me gewoon gelijk geeft.
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.quote:
Je krijgt nu zelfs waanbeelden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu zelfs waanbeelden?
Wat moet ik met een dissel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
Tuxx negeert de rest van de posts die haar dissel.
Da's een dis gecombineerd met shizzel.quote:
Een robot..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nieteens een mens, het is een robot die mij wil vermoorden.
Had ik maar pillen.quote:
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.quote:
Daar heeft ze natuurlijk geen geld voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ik heb liever paarse plofkarren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kopen? Heb groene canadezen en rode eekhoorntjes. ga je KNEITER HARD van.
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever paarse plofkarren.
Ik zal het tegen mijn PA zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Voor jou 3x trekken denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ok maar die kosten wel wat duurder, meet me morgen 7 uur savonds op t plein. Ik ben de man met de lange jas en de hoed.
Ik ben mijn leven niet zeker door jou dus ik werk nergens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef FedExpress het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)j-in-slaapkamers.ece
zal lekker slapen
licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n pil telefoonmaatschappij?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter 's-avonds achter het station afspreken, dat is handiger voor tuxxx, als ze daar toch aan het werk is.
Omg facking goedkoopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
licht eraan van wie je het koopt, uit het lab wss rond de 1 euro, van een dealer rond de 3 euro en via via rond de 5 euro.
[..]
Ik moest lachen
Tsjaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
voor de avond van je leven? Jawel
En veel ongezonderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TsjaVoor een avond van mn leven met bier ben ik (als het mee zit) tien keer zoveel kwijt.
Alsof zij werkt. Alhoewel, voor iemand uit een milieu waarin niet naar status gekeken wordt zou ze nog best smerige dingen kunnen doen zonder dat mensen raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En veel ongezonder
Dus daar heb je het, zit je nog op het KW1C barrie?
Haha nee oke dat snap ik, welk gebouw zit jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar ik drink liever bier dan dat ik aan de xtc zitJazeker nog een half jaar
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou wel van B en D. Cup welteverstaan.
Als het maar in m'n hand past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Gewoon F van facking groot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ferme C, en D zijn wel het best. Als het maar niet hangt.
Faptaculair.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon F van facking groot.
(.) (.)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Faptaculair.
Nu pics posten van je tieten
Dat ziet er wel zielig uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
------------------------------------------------------------------------>
schaal 1 op 10
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Beter als een kut met ballen, zoals jouw aanhangsel.
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij kerstballen aan je kut hangt moet je zelf weten.
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik had het over jou en jij verschuift het naar mij. Heel kinderachtig Tuxx, heel kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |