Op ieder mondje past een lekker kontje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor ieder kontje is wel een markt lijkt me.
Geen kont vol maar een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op ieder mondje past een lekker kontje.
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen kont vol maar een mond vol.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst een kont vol, en na wat persen een mond vol.
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deal, mits ik hem dan weer mag verhuren.
5 euro ervoor krijgen en dan denken dat je eisen mag stellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, mag ik nog eisen stellen aan de onderhuurder?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap is waarom hun jaloers zouden zijn? Leg eens uit?
Kei goed leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
O je denkt dat ik onder druk studeer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Onder druk van je ouders een studie moeten doen en zo afhankelijk van ze blijven kan ik niet echt een goed leven noemen.
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O je denkt dat ik onder druk studeer?
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het is onmogelijk dat je zoiets vrijwillig doet.
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verklaart wel uit wat voor omgeving je zelf komt denk ik.
Maar met een blik op de korte termijn en niet op de lange termijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
Iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Oftewel, tuxxx is even schijten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iel daar doen vrouwen niet aan.
Een grotequote:
Die lijkt me zwaar dolquote:
Mij een beetje.quote:
Schaamhaarquote:
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.quote:
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou wel van komedies maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel heerlijk simpel om te volgen.
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
lolwhutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja 1 die niet gehecht is aan status willen hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Zegt de alcoholist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx is degene voor wie ze het woord "raaskallen" hebben uitgevonden.
Misschien is tie kakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen reactie. Ik wist wel dat je me gewoon gelijk geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |