Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)
Ja misschien voor KPD, maar niet hier tochquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja misschien voor KPD, maar niet hier toch
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
Zou je willen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Jij bent wel alles he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.quote:
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.
gr gr
Ja gay issie he.quote:
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.
Nu komt hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat is en blijkt KK alleen.
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?
Geilquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(quote:
Vooral van die grote harige honden.quote:
/care, ik vind van niet. Dus dat maakt KK homo en jou niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |