Losmakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.quote:
Welke kloon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.quote:
Mijn enige kloon is Hippe_Studentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn enige kloon is Hippe_Student
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.
OMDAT GEDRAG!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?
Ik heb niks gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De pillen werden Tuxx te veel
Dus jij ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Alleen de verslaafden.
Mij alcohol verslaafd noemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mij alcohol verslaafd noemen
Je krijgt zelfs waanideeen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?quote:
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?
Nee van KK en bdh, je hebt zelfs de UI van bdh!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)quote:
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijnquote:
Barrie heeft geen klonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijn
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)
Ja misschien voor KPD, maar niet hier tochquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op he, voor je het weet fikt je kiet af.
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja misschien voor KPD, maar niet hier toch
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dreigement moet ik even doorgeven aan de politie.
Zou je willen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Jij bent wel alles he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben een van de klonen van de politie.
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.quote:
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je wilt niet denken dat ik dat wil, want ik ben het echt, nu hoef je niet van die dikke reet van je af te komen.
gr gr
Ja gay issie he.quote:
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben een anorexiaskelet.
Nu komt hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat is en blijkt KK alleen.
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja valt dan wel in de smaak bij honden ofniet?
Geilquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo lekker om afgelikt en aangeknabbeld te worden.
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(quote:
Vooral van die grote harige honden.quote:
/care, ik vind van niet. Dus dat maakt KK homo en jou niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Volgens tuxxx ben ik een kloon maar ik ben dat niet. en ik ben wel hetero;(
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral van die grote harige honden.
Eeuwige liefde en respect voor BBquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
/care, ik vind van niet. Dus dat maakt KK homo en jou niet.
Wazzup?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eeuwige liefde en respect voor BB
Vanuit 0416quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eeuwige liefde en respect voor BB
Als ik thuis ben krijg je diequote:
Oh yeahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik thuis ben krijg je die
De intentie was er.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik thuis ben krijg je die
Edit, net gedaan maar kan er geen foto van maken
quote:
Drinken op een lege maagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rexia___.html?p=21,1
omg![]()
Bij mij helpt het juist niet, ben dan echt een bodemloze putquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Drinken op een lege maaggoed plan
quote:
Als ik geen goeie bodem heb sta ik na 2 biertjes al op z'n kopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij helpt het juist niet, ben dan echt een bodemloze put
Maargoed snap niet dat mensen een boterham minder gaan eten om een drankje meer te kunnen zuipen.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik geen goeie bodem heb sta ik na 2 biertjes al op z'n kop
Nouja zo ongeveer, niet veel iig.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij wat Tux's kelder is?
quote:
En broodje döner na afloopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja zo ongeveer, niet veel iig.Dus goed schranzen van te voren.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rexia___.html?p=21,1
omg![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef shifto het volgende:
Is er IETS in Waalwijk waar je leuk met zijn 2en kunt drinken?
De macquote:
Geremquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En scherpe hoofdpijn hier..
Argh, hoe zoiets je avond kan verpesten
OMGquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef bijdehand het volgende:
Een pleister op de wonde, is beter dan een anale sonde
[ afbeelding ]
quote:
Is echt een raar plaatjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik vond 'm wel goed, die aflevering
Het is southpark, da's anders.quote:
Ik dus niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Creatieve mensen zitten erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |