Losmakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verschuiven wat vast zit?
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.quote:
Welke kloon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je kloon hoe dat moet.
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.quote:
Mijn enige kloon is Hippe_Studentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je hoeft ze niet alle tien te vragen, alleen KK.
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn enige kloon is Hippe_Student
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook KK dus dat is dan toch hetzelfde.
OMDAT GEDRAG!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
WAAROM BEN IK KENSERKABOUTER?
Ik heb niks gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De pillen werden Tuxx te veel
Dus jij ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Alleen de verslaafden.
Mij alcohol verslaafd noemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Allemaal is allemaal. En jij bent hier de (alcohol)verslaafde, niet ik.
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mij alcohol verslaafd noemen
Je krijgt zelfs waanideeen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja klonen zijn toch dezelfde persoon met meerdere persoonlijkheden, gefeliciteerd je bent er 1 van.
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?quote:
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heeft iemand zo'n tekening van jouw hoofd gemaakt ja?
Nee van KK en bdh, je hebt zelfs de UI van bdh!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hoofd, maar jouw hoofd, ik ben namelijk een kloon van jou.
Ik leef nog gelukkig (zolang ik binnen blijf)quote:
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijnquote:
Barrie heeft geen klonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tuxxx denkt dat we allemaal kloons van elkaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |