SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Post het in het topic.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Kan ik misschien een nummer aanvragen?
Komt ze zo over? Op het forum in ieder geval wel, maar voor jou, naar ik kan oordelen, is een hoge mate van intelligentie wel handig in de relatie.quote:
Ze lijkt me wel intelligent ja. Nu hopen dat het geen schijn isquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt ze zo over? Op het forum in ieder geval wel, maar voor jou, naar ik kan oordelen, is een hoge mate van intelligentie wel handig in de relatie.
Dat valt vies tegenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet alleen goed in muziek, maar ik ben ook goed in vrouwen
Is Faye een topvrouw volgens u?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet ermee omgaan, maar aanvoelen of het een topvrouw is of niet.
Ik praat graag in gevoel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, VH, je wilt graag praten over Silk, maar je hebt er inderdaad bijna geen woorden voor, hoe wil je er dan over praten?
Smacht jij naar haar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, iedereen in dit topic hier smacht naar haar.
Valt best mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hey viro kun je die ene ook doen.. die over te veel drinken.. omg ik praat te vaag he
grrmbl....
tevens.. shaggy
Ik heb hans.. maar smacht ook nog vaak zat naar m hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, ik heb haar al, maar ik wil haar wel behouden ja.
Het is alsof ik voor het eerst in mijn leven biefstuk eet. Nieuwe sensaties komen naar boven, sensaties die ik niet eerder kende. Ze is echt ontzettend spannend en down to earth tegelijk, volgens mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MeisjeMaar probeer dat dan neer te zetten, vertel iets. Gewoon iets!
Doe dan eens meer je best vlegel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, ik heb haar al, maar ik wil haar wel behouden ja.
Ik ken het. Dat je eindelijk weet wat het leven voor je in petto heeft, waar je voorheen bij de hamburger dacht 'hmm, lekker'.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is alsof ik voor het eerst in mijn leven biefstuk eet. Nieuwe sensaties komen naar boven, sensaties die ik niet eerder kende. Ze is echt ontzettend spannend en down to earth tegelijk, volgens mij.
Mee bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe dan eens meer je best vlegel!
Ja en nee. Ze is echt zo belachelijk uniek en tof en mysterieus. Ze speelt ongewild met mijn gevoelens als een meisje met een lappenpop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken het. Dat je eindelijk weet wat het leven voor je in petto heeft, waar je voorheen bij de hamburger dacht 'hmm, lekker'.
Maar hoe speelt een meisje dan met haar lappenpop? Ik ken alleen maar meiden, die hun lappenpoppen verzorgen en daarna uit verveling neersmijten...quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze is echt zo belachelijk uniek en tof en mysterieus. Ze speelt ongewild met mijn gevoelens als een meisje met een lappenpop.
Dit is verliefd, wat je hiervoor had was slechts een bevlieging. Die bevliegingen zijn het ook meestal die je relatie kapot maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet ook niet of ik verliefd ben. Het woord verliefd doet mijn gevoel tekort.
Je verwoordt het goed. Ik ben letterlijk als was in haar handen mang.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hoe speelt een meisje dan met haar lappenpop? Ik ken alleen maar meiden, die hun lappenpoppen verzorgen en daarna uit verveling neersmijten...
Je hebt verschillende soorten verliefdquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is verliefd, wat je hiervoor had was slechts een bevlieging. Die bevliegingen zijn het ook meestal die je relatie kapot maken.
Het gaat over vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
waar gaat dit over trouwens jongens? kan ik nog 10 minuten meepraten ofwa?
Denk je dat ze tegenovergesteld is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je verwoordt het goed. Ik ben letterlijk als was in haar handen mang.
Ik weet het niet. Ik weet nietsquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk je dat ze tegenovergesteld is?
En: viro![]()
Klopt. Als ik het zo hoor is dit die ene 'prinses, die wakker gekust moet worden' met die beroemde eerste blik. Maar het kan ook zijn dat de alcohol het heviger maakt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten verliefd
Faye had vandaag de quote:quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet nietsIk voel me zo dom als ik aan haar denk.
Onderschat die alcohol niet neequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Als ik het zo hoor is dit die ene 'prinses, die wakker gekust moet worden' met die beroemde eerste blik. Maar het kan ook zijn dat de alcohol het heviger maakt.
Een quote voor de waarheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faye had vandaag de quote:
Je weet dat een jongen van je houdt, als hij het niet kan beschrijven.
Jij zit denk ik wel op de goede weg.
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:52 schreef ValHallen het volgende:
Maar kun je van iemand houden na 1 ontmoeting?
Ik kan het zonder ontmoeting. Mijn eerste verliefdheid was iemand op jawel, neopets. Die meid was echt helemaal top in mijn ogen. Heb haar nooit ontmoet en nu geen contact meer met haar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:52 schreef ValHallen het volgende:
Maar kun je van iemand houden na 1 ontmoeting?
verliefd- kanquote:
Verliefdheid is geen houden van. Verre van zelfs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan het zonder ontmoeting. Mijn eerste verliefdheid was iemand op jawel, neopets. Die meid was echt helemaal top in mijn ogen. Heb haar nooit ontmoet en nu geen contact meer met haar.
je hebt echt teveel gezopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik wilde serieus net vragen of knetter zich er ook mee wilde bemoeien als vrouw zijnde
En dus sowieso geen houden van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Maar binnen zo'n korte tijd moet je het wel echt verliefdheid noemen en pas na een tijdje kan je het als een bevlieging of een blijvertje bestempelen.
Klopt, maar het was ook meer dan verliefdheid. Het was dat blijvertje, maar ik weet niet hoe je het moet noemen als het een blijvertje is, maar je hebt niets. Heb je daar nog andere woorden voor?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verliefdheid is geen houden van. Verre van zelfs.
SPOILER: mijn bijdrageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whoehoeeeeeeeeeee viroje hebt um
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Friendzonequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het was ook meer dan verliefdheid. Het was dat blijvertje, maar ik weet niet hoe je het moet noemen als het een blijvertje is, maar je hebt niets. Heb je daar nog andere woorden voor?
Nouja, sowieso geen. Het is of houden van, of een opwelling. Pas na afloop kan je oordelen of het houden van was.quote:
Zo wanhopig dat je zelfs hier komt schooien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:57 schreef Floxcie het volgende:
YO MENSEN, kom snel hier naartoe. VET ERG ONGELUK!
Nachtbagger #2 we zijn er bijna de nacht door!
Nachtbagger #2 we zijn er bijna de nacht door!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs hier komt schooien?
ik kom nooit in nbquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef Floxcie het volgende:
Heftige primeur hier!
Deze post gaat wonderen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef naatje_1 het volgende:
Heftige primeur hier!
[Radio 49] #1440 Hij zag Silk en wist het: dit is de hemel!
Nachtbagger staat nog lager op de ladder dan dit mangquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ga eens weg.. of doe lief en post hier gewoon meequote:
Over lekkure wijfen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was het al bij post 1 daarover, maar:
[..]
Ik droog ook op, al wil ik er nog steeds over blijven praten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet geen gespreksstof meer over die lekkure wijven
heyquote:
laatquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heyjij bent er vroeg/laat bij
Doorhalen en slapen in de kerk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:04 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder wilde dat ik naar de kerk ging en dat ik vroeg ging slapen...
quote:
naatjequote:
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinkenquote:
Doe eens wildquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinken
nog 1 doen of niet?
is je fles dan leegquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinken
nog 1 doen of niet?
Hoe zou je reageren als ze nee zei? Zou je dan heel hard huilen, boos worden op jezelf, op haar, zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik droog ook op, al wil ik er nog steeds over blijven praten.
zitten nog 2 glaasjes in.. als ik het zo schatquote:
Dat laatste denk ik, mezelf kennende.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als ze nee zei? Zou je dan heel hard huilen, boos worden op jezelf, op haar, zwelgen in zelfmedelijden?
Je hebt te snel gepost, misschien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naatje
net stond je post er nog niet en ineens sta je ertussen![]()
dus nog 2 glaasjes drinkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zitten nog 2 glaasjes in.. als ik het zo schat
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt te snel gepost, misschien?
Omdat je dan te min voor haar bent? Waarom zou je te min voor haar zijn en wat is je verkooppraatje (waarom zou je niet te min zijn voor haar?)quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, mezelf kennende.
al sinds juni manquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef Floxcie het volgende:
AIGHT, ik wist niet dat jullie bestonden!!! Vanaf nu 24/8 Radio 49.
Meer dat zelfmedelijden mijn dingetje isquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je dan te min voor haar bent? Waarom zou je te min voor haar zijn en wat is je verkooppraatje (waarom zou je niet te min zijn voor haar?)
Dit is zo geil, hier wil je nooit meer weg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef Floxcie het volgende:
AIGHT, ik wist niet dat jullie bestonden!!! Vanaf nu 24/8 Radio 49.
Dat is een goede weg ernaartoe in ieder geval. Als jij jezelf echt laat zien, moet ze denk ik bijna wel vallen voor jou. Is zij een gevoelsmens, of weet je dat ook niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer dat zelfmedelijden mijn dingetje isIk ben sowieso te min voor iedereen, al hoeft niemand dat te weten en mijn verkooppraatje is eigenlijk niets meer dan mezelf zijn.
Alles mag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Super geweldig. Mag ik radiopsychiater worden net als Frasier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Super geweldig. Mag ik radiopsychiater worden net als Frasier?
[ afbeelding ]
Luister naat, ik heb haar 1(!) keer gezien. Ik weet niet zoveel van haar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een goede weg ernaartoe in ieder geval. Als jij jezelf echt laat zien, moet ze denk ik bijna wel vallen voor jou. Is zij een gevoelsmens, of weet je dat ook niet?
Je kan toch vermoeden. Je had toch een droombeeld, heb je dat nu niet meer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luister naat, ik heb haar 1(!) keer gezien. Ik weet niet zoveel van haar.
Dat droombeeld bestaat nog steeds. En ik heb niet zoveel aan vermoedensquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch vermoeden. Je had toch een droombeeld, heb je dat nu niet meer?
Wat staat er dan in dat droombeeld over zaken als die gevoelsmens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat droombeeld bestaat nog steeds. En ik heb niet zoveel aan vermoedens
Dat ze mij extreem tolereert als gevoelsmens en dat ze me begrijpt. Andersom hoeft niet persé.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat staat er dan in dat droombeeld over zaken als die gevoelsmens?
Niet van je fiets vallen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga inderdaad maar doorhalen, moet kunnen. Ga 's ochtends wel even fietsen om wakker te worden, ofzo.
En hoe ziet dat eruit, begrepen worden? Dat jij zegt: je bent voor mij als een meisje dat met haar lappendeken speelt en dat zij dan meteen weet dat je haar gevoelens helemaal in een soep gooit met ingrediënten als peper?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ze mij extreem tolereert als gevoelsmens en dat ze me begrijpt. Andersom hoeft niet persé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
woei waarschijnlijk is tegen 6 uurthuis..
Kan je eindelijk weer van bil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buiten is het anders koud genoegquote:
Ook daar zou ze heet zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten is het anders koud genoeg
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe ziet dat eruit, begrepen worden? Dat jij zegt: je bent voor mij als een meisje dat met haar lappendeken speelt en dat zij dan meteen weet dat je haar gevoelens helemaal in een soep gooit met ingrediënten als peper?
hij zegt net dat ik niet wakker hoef te blijvenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer van bil gaan.
kheb t raam openquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten is het anders koud genoeg
Dat is geen droombeeld, dat zou moeten gebeuren in iedere relatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.
kerels snappen vrouwen nooit.. wat vrouwen willen is de illusie dat de vent hun snaptquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.
Dus een droombeeld, want wanneer gebeurt dat nou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is geen droombeeld, dat zou moeten gebeuren in iedere relatie.
Ik hoef haar ook niet te snappen, zolang ze mij maar snaptquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kerels snappen vrouwen nooit.. wat vrouwen willen is de illusie dat de vent hun snapt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zegt net dat ik niet wakker hoef te blijven
dus solo en dan slapen
Als je 2 vrouwen of 2 mannen bij elkaar zet, of bij de vermeende ware die in het spel komt als de relatie saai wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus een droombeeld, want wanneer gebeurt dat nou?
quote:
Maak deze zin simpeler. Drank achter de kiezen weetje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je 2 vrouwen of 2 mannen bij elkaar zet, of bij de vermeende ware die in het spel komt als de relatie saai wordt.
hij heeft de hele nacht gewerkt.. dus ach..quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daar heb je dus ook niks aan
2 mensen van hetzelfde geslacht --> zijn hetzelfde in denken en doen --> begrijpen elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maak deze zin simpeler. Drank achter de kiezen weetje.
pffffffff ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft de hele nacht gewerkt.. dus ach..
EEN MAN, DIE GEEN ZIN HEEFT IN SEX! Oh, wacht...quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pffffffff ik ook![]()
en ik heb ook geen zin in sex
Gaaf, ik begrijp er nog steeds niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 mensen van hetzelfde geslacht --> zijn hetzelfde in denken en doen --> begrijpen elkaar
Iemand heeft, volgens hem, kutrelatie --> iemand wordt niet begrepen --> iemand wordt 'de ware', diegene begrijpt hem wel --> iemand gaat vreemd
Ja, dank je. Moet Silk op sommige vlakken begrepen worden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf, ik begrijp er nog steeds niks van
Je zult vast wel gelijk hebben
Hopelijk op alle vlakken en hopelijk krijg ik daar alle tijd voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dank je. Moet Silk op sommige vlakken begrepen worden?
toekomstkijkertje dus. Zou je je kinderen, na die ene ontmoeting, in haar laten vormen en bij haar grootbrengen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopelijk op alle vlakken en hopelijk krijg ik daar alle tijd voor.
Zolang ze mooie namen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toekomstkijkertje dus. Zou je je kinderen, na die ene ontmoeting, in haar laten vormen en bij haar grootbrengen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EEN MAN, DIE GEEN ZIN HEEFT IN SEX! Oh, wacht...
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 05:36 schreef naatje_1 het volgende:
Was het bij de eerste blik meteen raak?
wacht voor ik ga...quote:
Altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt gewoon gebruik van mijn kwetsbaarheid vannacht. Viezerik.
Dan was je in het begin dus nog redelijk objectief, wat ging er toen door je heen? Aangezien je een gevoelsmens bent.quote:
Hmm > nou.. > ja > ja! > JA > JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan was je in het begin dus nog redelijk objectief, wat ging er toen door je heen? Aangezien je een gevoelsmens bent.
blijft vaag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm > nou.. > ja > ja! > JA > JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
met jou altijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wacht voor ik ga...
geen zin in sex?
batsen?
Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.quote:
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik zeg doen: http://who.is/whois/radio49.net
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.
Hey we moeten ergens beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat heh
Honkbal kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, potdomme, waar is iedereen, oh, en 6 uur!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:06 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, iedereen op twitter weet nu ook van je briljante paint.
quote:
twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Altijd al een held willen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Voorbeeld?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom grijpt internet me zo aan als het om positieve dingen gaat, maar doen de negatieve dingen me niets?Vooral dat eerste ben ik benieuwd naar...
Nou, ik had het met Faye over haar motto 'geluk wordt beter als je deelt' en toen haalde ik aan dat ik, en wij eigenlijk, nog steeds met heel veel blijdschap terugkijken naar het moment dat we op de seconde gelijk gingen posten en dat tot tweemaal toe. Bovendien greep de dood van cijferusert, waar ik eerder op de avond aan dacht door Chop Suey, me meer aan dan welke dood ooit in mijn leven. (wel een voorbeeld van negatief dus, herstel) Daarbij had ik overigens wel mijn meest epische uitzending, waar ik veel positieve reacties op had en dat deed me ook veel. Daarnaast fleur ik gewoon op als hier meiden als Silk en RockNijntje posten. (Faye is echt alles voor me in real life, maar de klik is er minder als ze de user is, if you know what I mean) En deze gesprekken zijn natuurlijk heilig.quote:
Alleen Justin Bieber is al genoeg om het liedje niet op de radio te draaien. Er zijn grenzen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Justin Bieber is al genoeg om het liedje niet op de radio te draaien. Er zijn grenzen.
Maar we hebben wel Mr. Polska ft. Boaz van de Beatz - Vinger op de klitter!
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met onze geest en onze hang naar het positieve. Ik heb genoeg gezeik hier meegemaakt, maar de positieve punten herinner ik me (waaronder die 2 wereld GMTA'squote:Op zondag 16 oktober 2011 06:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik had het met Faye over haar motto 'geluk wordt beter als je deelt' en toen haalde ik aan dat ik, en wij eigenlijk, nog steeds met heel veel blijdschap terugkijken naar het moment dat we op de seconde gelijk gingen posten en dat tot tweemaal toe. Bovendien greep de dood van cijferusert, waar ik eerder op de avond aan dacht door Chop Suey, me meer aan dan welke dood ooit in mijn leven. (wel een voorbeeld van negatief dus, herstel) Daarbij had ik overigens wel mijn meest epische uitzending, waar ik veel positieve reacties op had en dat deed me ook veel. Daarnaast fleur ik gewoon op als hier meiden als Silk en RockNijntje posten. (Faye is echt alles voor me in real life, maar de klik is er minder als ze de user is, if you know what I mean) En deze gesprekken zijn natuurlijk heilig.
PS: Viro stopt niet! met goa
Ja, dat kan wel zijn, dat we een hang hebben naar het positieve, maar waarom internet? Ik bedoel, het is toch niet normaal dat als iemand, die je nog nooit in het echt gezien hebt, zelfmoord pleegt, je er dan meer om rouwt, dan wanneer het een goede kennis is of je cavia.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met onze geest en onze hang naar het positieve. Ik heb genoeg gezeik hier meegemaakt, maar de positieve punten herinner ik me (waaronder die 2 wereld GMTA's) Gewoon een logisch, natuurlijk iets.
Mja, er wordt altijd wat lacherig over het internet gedaan, maar je kunt wel degelijk een band met iemand opbouwen via het WWW. Zo heel vreemd vind ik het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zijn, dat we een hang hebben naar het positieve, maar waarom internet? Ik bedoel, het is toch niet normaal dat als iemand, die je nog nooit in het echt gezien hebt, zelfmoord pleegt, je er dan meer om rouwt, dan wanneer het een goede kennis is of je cavia.
Ja, maar een hechtere band dus dan via de wereld. Om het zo maar eens te noemen. Dat vind ik apart. Men zegt altijd dat internet niet kan vervangen, maar die momenten hier zijn, wat vriendschap betreft, een hele goede en betere vervanger voor mij. En ik heb echt leuke vrienden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, er wordt altijd wat lacherig over het internet gedaan, maar je kunt wel degelijk een band met iemand opbouwen via het WWW. Zo heel vreemd vind ik het niet.
Dat was ook puur goudquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:47 schreef naatje_1 het volgende:
In ieder geval, er is geen moment geweest IRL waar ik zo aan terugdenk als de GMTA
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:59:34NEDERLAND WERELDKAMPIOEN #HONKBAL. #NOS reageer retweet
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Danke. Hopelijk ben ik weer in het land der levenden rond een uur of 1
Nee hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:48 schreef Insomnium het volgende:
Mensen!
Ben ik de enige die alweer wakker is ?
Gutenmorgen!quote:
Ik ben al wezen hardlopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Gutenmorgen!
Het is weer koud buiten!
Dat klopt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:54 schreef Melting het volgende:
Het is wel lekker weer om hard te lopen. Niemand die je in de weg loopt. Lekker de frisse lucht in.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt!
Ben nu maar een halve liter energy drink aan het wegtikken.
Moet om half 10 de trein richting zwolle hebben voor de verjaardag van Wokje.
En ik heb gewoon NIET geslapen.
Zie er echt aids beroerd uit
Dan kan ik maar beter een beetje actief zijn als tegengewicht
Je weet toch van mijn slaapstoornis mhm ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]Man.... waarom zou je je bed nu niet induiken dan?
Geloof mij dat heb ik al wel honderd keer geprobeerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Melting het volgende:
Ja, maar misschien geen energiedrank drinken en gewoon eens gaan liggen..... wie weet val je na zo'n partij hardlopen wel in slaap.
Ik loop wel vaker als zombie rond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:02 schreef Melting het volgende:
Maar als een zombie op wok's verjaardag zitten is ook niet alles.
Jazeker!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:09 schreef Melting het volgende:
Was wok trouwens ook bij jullie toen jij je rib brak?
Volgens mij wel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:11 schreef Melting het volgende:
Dusvanmiddag wordt het een kleine fok!-meet daar?
Gaan jullie het dan ook nog over andere dingen hebben dan alleen Fok!?quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Ook mensen uit KSC geloof ik.
Ik ken alleen Wok, ST, Knetter en Hans
Ik neem aan van welquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan jullie het dan ook nog over andere dingen hebben dan alleen Fok!?
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben elke zondag wel vroeg, nu valt het mee, tot 8 uur geslapen.
Hier gaat alles prima. Straks weer de hort op1 of ander aquariumdingie
Maar we rijden dan door klein zwitserland.... Das zoooo mooi
Dat is toch zo'n speeltuin? Zullen de kids zich wel vermaken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben elke zondag wel vroeg, nu valt het mee, tot 8 uur geslapen.
Hier gaat alles prima. Straks weer de hort op1 of ander aquariumdingie
Maar we rijden dan door klein zwitserland.... Das zoooo mooi
Toedels!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb verder geen idee Melting. Ik zie het wel. Nu ga ik ontbijtje maken. Bis laters lieverdjes.
Dag !quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb verder geen idee Melting. Ik zie het wel. Nu ga ik ontbijtje maken. Bis laters lieverdjes.
Veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:39 schreef Melting het volgende:
Ik ben er ook weg van Insom.
Thee is bijna klaar en dan kan ik naar mijn cluppie gaan.
Veel plezier @ wok's place.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van vandaag
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
BroerdankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van vandaag
![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ja, kus en alles en zorg ervoor dat je morgen spijt hebt van vandaagquote:
dankjequote:
Ik slaap iedere dag 9 uur en ben iedere dag doodmoe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wakker en ik voel me fantastisch en ik heb slechts 4 uur geslapen.
Meer dan 9 uur slapen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik slaap iedere dag 9 uur en ben iedere dag doodmoe.
Morgen trouwens.
Hoi naatje zullen we vandaag bier drinken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wakker en ik voel me fantastisch en ik heb slechts 4 uur geslapen.
en waar wilde jij dat doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi naatje zullen we vandaag bier drinken?
Ergens in Gouda. Of in Haarlem. Of in het park van Leiden. Als Leiden een park heeft.quote:
Ergens in Gouda is te vaag, maar ik ga dan voor die optie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in Gouda. Of in Haarlem. Of in het park van Leiden. Als Leiden een park heeft.
Ja stel jij dan eens iets voor. Ik ken Gouda niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ergens in Gouda is te vaag, maar ik ga dan voor die optie.
Wilde jij een terrasje doen, gewoon lekker mensen kijken op de stille markt ('t is nu eenmaal zondag) of wilde je de frisse natuur inademen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja stel jij dan eens iets voor. Ik ken Gouda niet.
Het ging toch om kwaliteitsbier? Die vind je vast niet op het terrasje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilde jij een terrasje doen, gewoon lekker mensen kijken op de stille markt ('t is nu eenmaal zondag) of wilde je de frisse natuur inademen?
Klopt, dan blijven er eigenlijk nog steeds 2 opties open.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging toch om kwaliteitsbier? Die vind je vast niet op het terrasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |