Smacht jij naar haar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, iedereen in dit topic hier smacht naar haar.
Valt best mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hey viro kun je die ene ook doen.. die over te veel drinken.. omg ik praat te vaag he
grrmbl....
tevens.. shaggy
Ik heb hans.. maar smacht ook nog vaak zat naar m hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, ik heb haar al, maar ik wil haar wel behouden ja.
Het is alsof ik voor het eerst in mijn leven biefstuk eet. Nieuwe sensaties komen naar boven, sensaties die ik niet eerder kende. Ze is echt ontzettend spannend en down to earth tegelijk, volgens mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MeisjeMaar probeer dat dan neer te zetten, vertel iets. Gewoon iets!
Doe dan eens meer je best vlegel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, ik heb haar al, maar ik wil haar wel behouden ja.
Ik ken het. Dat je eindelijk weet wat het leven voor je in petto heeft, waar je voorheen bij de hamburger dacht 'hmm, lekker'.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is alsof ik voor het eerst in mijn leven biefstuk eet. Nieuwe sensaties komen naar boven, sensaties die ik niet eerder kende. Ze is echt ontzettend spannend en down to earth tegelijk, volgens mij.
Mee bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe dan eens meer je best vlegel!
Ja en nee. Ze is echt zo belachelijk uniek en tof en mysterieus. Ze speelt ongewild met mijn gevoelens als een meisje met een lappenpop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken het. Dat je eindelijk weet wat het leven voor je in petto heeft, waar je voorheen bij de hamburger dacht 'hmm, lekker'.
Maar hoe speelt een meisje dan met haar lappenpop? Ik ken alleen maar meiden, die hun lappenpoppen verzorgen en daarna uit verveling neersmijten...quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze is echt zo belachelijk uniek en tof en mysterieus. Ze speelt ongewild met mijn gevoelens als een meisje met een lappenpop.
Dit is verliefd, wat je hiervoor had was slechts een bevlieging. Die bevliegingen zijn het ook meestal die je relatie kapot maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet ook niet of ik verliefd ben. Het woord verliefd doet mijn gevoel tekort.
Je verwoordt het goed. Ik ben letterlijk als was in haar handen mang.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hoe speelt een meisje dan met haar lappenpop? Ik ken alleen maar meiden, die hun lappenpoppen verzorgen en daarna uit verveling neersmijten...
Je hebt verschillende soorten verliefdquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is verliefd, wat je hiervoor had was slechts een bevlieging. Die bevliegingen zijn het ook meestal die je relatie kapot maken.
Het gaat over vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
waar gaat dit over trouwens jongens? kan ik nog 10 minuten meepraten ofwa?
Denk je dat ze tegenovergesteld is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je verwoordt het goed. Ik ben letterlijk als was in haar handen mang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |