quote:
twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Altijd al een held willen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Voorbeeld?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom grijpt internet me zo aan als het om positieve dingen gaat, maar doen de negatieve dingen me niets?Vooral dat eerste ben ik benieuwd naar...
Nou, ik had het met Faye over haar motto 'geluk wordt beter als je deelt' en toen haalde ik aan dat ik, en wij eigenlijk, nog steeds met heel veel blijdschap terugkijken naar het moment dat we op de seconde gelijk gingen posten en dat tot tweemaal toe. Bovendien greep de dood van cijferusert, waar ik eerder op de avond aan dacht door Chop Suey, me meer aan dan welke dood ooit in mijn leven. (wel een voorbeeld van negatief dus, herstel) Daarbij had ik overigens wel mijn meest epische uitzending, waar ik veel positieve reacties op had en dat deed me ook veel. Daarnaast fleur ik gewoon op als hier meiden als Silk en RockNijntje posten. (Faye is echt alles voor me in real life, maar de klik is er minder als ze de user is, if you know what I mean) En deze gesprekken zijn natuurlijk heilig.quote:
Alleen Justin Bieber is al genoeg om het liedje niet op de radio te draaien. Er zijn grenzen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Justin Bieber is al genoeg om het liedje niet op de radio te draaien. Er zijn grenzen.
Maar we hebben wel Mr. Polska ft. Boaz van de Beatz - Vinger op de klitter!
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met onze geest en onze hang naar het positieve. Ik heb genoeg gezeik hier meegemaakt, maar de positieve punten herinner ik me (waaronder die 2 wereld GMTA'squote:Op zondag 16 oktober 2011 06:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik had het met Faye over haar motto 'geluk wordt beter als je deelt' en toen haalde ik aan dat ik, en wij eigenlijk, nog steeds met heel veel blijdschap terugkijken naar het moment dat we op de seconde gelijk gingen posten en dat tot tweemaal toe. Bovendien greep de dood van cijferusert, waar ik eerder op de avond aan dacht door Chop Suey, me meer aan dan welke dood ooit in mijn leven. (wel een voorbeeld van negatief dus, herstel) Daarbij had ik overigens wel mijn meest epische uitzending, waar ik veel positieve reacties op had en dat deed me ook veel. Daarnaast fleur ik gewoon op als hier meiden als Silk en RockNijntje posten. (Faye is echt alles voor me in real life, maar de klik is er minder als ze de user is, if you know what I mean) En deze gesprekken zijn natuurlijk heilig.
PS: Viro stopt niet! met goa
Ja, dat kan wel zijn, dat we een hang hebben naar het positieve, maar waarom internet? Ik bedoel, het is toch niet normaal dat als iemand, die je nog nooit in het echt gezien hebt, zelfmoord pleegt, je er dan meer om rouwt, dan wanneer het een goede kennis is of je cavia.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met onze geest en onze hang naar het positieve. Ik heb genoeg gezeik hier meegemaakt, maar de positieve punten herinner ik me (waaronder die 2 wereld GMTA's) Gewoon een logisch, natuurlijk iets.
Mja, er wordt altijd wat lacherig over het internet gedaan, maar je kunt wel degelijk een band met iemand opbouwen via het WWW. Zo heel vreemd vind ik het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zijn, dat we een hang hebben naar het positieve, maar waarom internet? Ik bedoel, het is toch niet normaal dat als iemand, die je nog nooit in het echt gezien hebt, zelfmoord pleegt, je er dan meer om rouwt, dan wanneer het een goede kennis is of je cavia.
Ja, maar een hechtere band dus dan via de wereld. Om het zo maar eens te noemen. Dat vind ik apart. Men zegt altijd dat internet niet kan vervangen, maar die momenten hier zijn, wat vriendschap betreft, een hele goede en betere vervanger voor mij. En ik heb echt leuke vrienden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, er wordt altijd wat lacherig over het internet gedaan, maar je kunt wel degelijk een band met iemand opbouwen via het WWW. Zo heel vreemd vind ik het niet.
Dat was ook puur goudquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:47 schreef naatje_1 het volgende:
In ieder geval, er is geen moment geweest IRL waar ik zo aan terugdenk als de GMTA
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:59:34NEDERLAND WERELDKAMPIOEN #HONKBAL. #NOS reageer retweet
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Danke. Hopelijk ben ik weer in het land der levenden rond een uur of 1
Nee hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:48 schreef Insomnium het volgende:
Mensen!
Ben ik de enige die alweer wakker is ?
Gutenmorgen!quote:
Ik ben al wezen hardlopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Gutenmorgen!
Het is weer koud buiten!
Dat klopt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:54 schreef Melting het volgende:
Het is wel lekker weer om hard te lopen. Niemand die je in de weg loopt. Lekker de frisse lucht in.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt!
Ben nu maar een halve liter energy drink aan het wegtikken.
Moet om half 10 de trein richting zwolle hebben voor de verjaardag van Wokje.
En ik heb gewoon NIET geslapen.
Zie er echt aids beroerd uit
Dan kan ik maar beter een beetje actief zijn als tegengewicht
Je weet toch van mijn slaapstoornis mhm ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]Man.... waarom zou je je bed nu niet induiken dan?
Geloof mij dat heb ik al wel honderd keer geprobeerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Melting het volgende:
Ja, maar misschien geen energiedrank drinken en gewoon eens gaan liggen..... wie weet val je na zo'n partij hardlopen wel in slaap.
Ik loop wel vaker als zombie rond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:02 schreef Melting het volgende:
Maar als een zombie op wok's verjaardag zitten is ook niet alles.
Jazeker!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:09 schreef Melting het volgende:
Was wok trouwens ook bij jullie toen jij je rib brak?
Volgens mij wel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:11 schreef Melting het volgende:
Dusvanmiddag wordt het een kleine fok!-meet daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |