Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.quote:
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik zeg doen: http://who.is/whois/radio49.net
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.
Hey we moeten ergens beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat heh
Honkbal kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, potdomme, waar is iedereen, oh, en 6 uur!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:06 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, iedereen op twitter weet nu ook van je briljante paint.
quote:
twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Altijd al een held willen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:naatje_1 twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:05:13Photo: Held Floxcie van FOK! heeft deze zomaar even gemaakt! Radio 49 http://t.co/AuHnmE3J reageer retweet
Voorbeeld?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom grijpt internet me zo aan als het om positieve dingen gaat, maar doen de negatieve dingen me niets?Vooral dat eerste ben ik benieuwd naar...
Nou, ik had het met Faye over haar motto 'geluk wordt beter als je deelt' en toen haalde ik aan dat ik, en wij eigenlijk, nog steeds met heel veel blijdschap terugkijken naar het moment dat we op de seconde gelijk gingen posten en dat tot tweemaal toe. Bovendien greep de dood van cijferusert, waar ik eerder op de avond aan dacht door Chop Suey, me meer aan dan welke dood ooit in mijn leven. (wel een voorbeeld van negatief dus, herstel) Daarbij had ik overigens wel mijn meest epische uitzending, waar ik veel positieve reacties op had en dat deed me ook veel. Daarnaast fleur ik gewoon op als hier meiden als Silk en RockNijntje posten. (Faye is echt alles voor me in real life, maar de klik is er minder als ze de user is, if you know what I mean) En deze gesprekken zijn natuurlijk heilig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |