Hmm > nou.. > ja > ja! > JA > JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan was je in het begin dus nog redelijk objectief, wat ging er toen door je heen? Aangezien je een gevoelsmens bent.
blijft vaag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm > nou.. > ja > ja! > JA > JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
met jou altijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wacht voor ik ga...
geen zin in sex?
batsen?
Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.quote:
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word met de minuut nuchterder en krijg met de minuut meer spijt van mijn uitspraken. Ik kan niet wachten tot morgen wanneer ik met een kopje koffie en een lichte kater dit topic check.
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry voor dit kruisverhoor. Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik zeg doen: http://who.is/whois/radio49.net
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, of ze vind me oneindig cool of niet.
Hey we moeten ergens beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, ze moet je niet alleen oneindig cool vinden, maar meer dan dat heh
Honkbal kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, potdomme, waar is iedereen, oh, en 6 uur!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:06 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, iedereen op twitter weet nu ook van je briljante paint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |