Als je 2 vrouwen of 2 mannen bij elkaar zet, of bij de vermeende ware die in het spel komt als de relatie saai wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus een droombeeld, want wanneer gebeurt dat nou?
quote:
Maak deze zin simpeler. Drank achter de kiezen weetje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je 2 vrouwen of 2 mannen bij elkaar zet, of bij de vermeende ware die in het spel komt als de relatie saai wordt.
hij heeft de hele nacht gewerkt.. dus ach..quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daar heb je dus ook niks aan
2 mensen van hetzelfde geslacht --> zijn hetzelfde in denken en doen --> begrijpen elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maak deze zin simpeler. Drank achter de kiezen weetje.
pffffffff ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft de hele nacht gewerkt.. dus ach..
EEN MAN, DIE GEEN ZIN HEEFT IN SEX! Oh, wacht...quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pffffffff ik ook![]()
en ik heb ook geen zin in sex
Gaaf, ik begrijp er nog steeds niks vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 mensen van hetzelfde geslacht --> zijn hetzelfde in denken en doen --> begrijpen elkaar
Iemand heeft, volgens hem, kutrelatie --> iemand wordt niet begrepen --> iemand wordt 'de ware', diegene begrijpt hem wel --> iemand gaat vreemd
Ja, dank je. Moet Silk op sommige vlakken begrepen worden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf, ik begrijp er nog steeds niks van
Je zult vast wel gelijk hebben
Hopelijk op alle vlakken en hopelijk krijg ik daar alle tijd voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dank je. Moet Silk op sommige vlakken begrepen worden?
toekomstkijkertje dus. Zou je je kinderen, na die ene ontmoeting, in haar laten vormen en bij haar grootbrengen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopelijk op alle vlakken en hopelijk krijg ik daar alle tijd voor.
Zolang ze mooie namen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toekomstkijkertje dus. Zou je je kinderen, na die ene ontmoeting, in haar laten vormen en bij haar grootbrengen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EEN MAN, DIE GEEN ZIN HEEFT IN SEX! Oh, wacht...
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 05:36 schreef naatje_1 het volgende:
Was het bij de eerste blik meteen raak?
wacht voor ik ga...quote:
Altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je maakt gewoon gebruik van mijn kwetsbaarheid vannacht. Viezerik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |