Luister naat, ik heb haar 1(!) keer gezien. Ik weet niet zoveel van haar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een goede weg ernaartoe in ieder geval. Als jij jezelf echt laat zien, moet ze denk ik bijna wel vallen voor jou. Is zij een gevoelsmens, of weet je dat ook niet?
Je kan toch vermoeden. Je had toch een droombeeld, heb je dat nu niet meer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luister naat, ik heb haar 1(!) keer gezien. Ik weet niet zoveel van haar.
Dat droombeeld bestaat nog steeds. En ik heb niet zoveel aan vermoedensquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch vermoeden. Je had toch een droombeeld, heb je dat nu niet meer?
Wat staat er dan in dat droombeeld over zaken als die gevoelsmens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat droombeeld bestaat nog steeds. En ik heb niet zoveel aan vermoedens
Dat ze mij extreem tolereert als gevoelsmens en dat ze me begrijpt. Andersom hoeft niet persé.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat staat er dan in dat droombeeld over zaken als die gevoelsmens?
Niet van je fiets vallen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga inderdaad maar doorhalen, moet kunnen. Ga 's ochtends wel even fietsen om wakker te worden, ofzo.
En hoe ziet dat eruit, begrepen worden? Dat jij zegt: je bent voor mij als een meisje dat met haar lappendeken speelt en dat zij dan meteen weet dat je haar gevoelens helemaal in een soep gooit met ingrediënten als peper?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ze mij extreem tolereert als gevoelsmens en dat ze me begrijpt. Andersom hoeft niet persé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
woei waarschijnlijk is tegen 6 uurthuis..
Kan je eindelijk weer van bil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buiten is het anders koud genoegquote:
Ook daar zou ze heet zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten is het anders koud genoeg
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe ziet dat eruit, begrepen worden? Dat jij zegt: je bent voor mij als een meisje dat met haar lappendeken speelt en dat zij dan meteen weet dat je haar gevoelens helemaal in een soep gooit met ingrediënten als peper?
hij zegt net dat ik niet wakker hoef te blijvenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer van bil gaan.
kheb t raam openquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten is het anders koud genoeg
Dat is geen droombeeld, dat zou moeten gebeuren in iedere relatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.
kerels snappen vrouwen nooit.. wat vrouwen willen is de illusie dat de vent hun snaptquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze mijn eigenaardigheden accepteert en herkent. Andersom hoef ik haar niet te snappen. Ofzo.
Dus een droombeeld, want wanneer gebeurt dat nou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is geen droombeeld, dat zou moeten gebeuren in iedere relatie.
Ik hoef haar ook niet te snappen, zolang ze mij maar snaptquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kerels snappen vrouwen nooit.. wat vrouwen willen is de illusie dat de vent hun snapt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zegt net dat ik niet wakker hoef te blijven
dus solo en dan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |