Ik kan het zonder ontmoeting. Mijn eerste verliefdheid was iemand op jawel, neopets. Die meid was echt helemaal top in mijn ogen. Heb haar nooit ontmoet en nu geen contact meer met haar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:52 schreef ValHallen het volgende:
Maar kun je van iemand houden na 1 ontmoeting?
verliefd- kanquote:
Verliefdheid is geen houden van. Verre van zelfs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan het zonder ontmoeting. Mijn eerste verliefdheid was iemand op jawel, neopets. Die meid was echt helemaal top in mijn ogen. Heb haar nooit ontmoet en nu geen contact meer met haar.
je hebt echt teveel gezopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik wilde serieus net vragen of knetter zich er ook mee wilde bemoeien als vrouw zijnde
En dus sowieso geen houden van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Maar binnen zo'n korte tijd moet je het wel echt verliefdheid noemen en pas na een tijdje kan je het als een bevlieging of een blijvertje bestempelen.
Klopt, maar het was ook meer dan verliefdheid. Het was dat blijvertje, maar ik weet niet hoe je het moet noemen als het een blijvertje is, maar je hebt niets. Heb je daar nog andere woorden voor?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verliefdheid is geen houden van. Verre van zelfs.
SPOILER: mijn bijdrageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whoehoeeeeeeeeeee viroje hebt um
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Friendzonequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het was ook meer dan verliefdheid. Het was dat blijvertje, maar ik weet niet hoe je het moet noemen als het een blijvertje is, maar je hebt niets. Heb je daar nog andere woorden voor?
Nouja, sowieso geen. Het is of houden van, of een opwelling. Pas na afloop kan je oordelen of het houden van was.quote:
Zo wanhopig dat je zelfs hier komt schooien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:57 schreef Floxcie het volgende:
YO MENSEN, kom snel hier naartoe. VET ERG ONGELUK!
Nachtbagger #2 we zijn er bijna de nacht door!
Nachtbagger #2 we zijn er bijna de nacht door!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs hier komt schooien?
ik kom nooit in nbquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef Floxcie het volgende:
Heftige primeur hier!
Deze post gaat wonderen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:58 schreef naatje_1 het volgende:
Heftige primeur hier!
[Radio 49] #1440 Hij zag Silk en wist het: dit is de hemel!
Nachtbagger staat nog lager op de ladder dan dit mangquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ga eens weg.. of doe lief en post hier gewoon meequote:
Over lekkure wijfen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was het al bij post 1 daarover, maar:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |