Dat meisje!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:48 schreef Floxcie het volgende:
SWAGGER JAGGER, SWAGGER JAGGER, YOU SHOULD GET SOME OF YOUR OWN!!!
Ze doet mij denken aan die ene vrouw uit zo'n serie op Comedy Central, weet je welke ik bedoel?quote:
nee totaal niet wil het ook niet weten! je bedoeld die roodharige kutsnol?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan die ene vrouw uit zo'n serie op Comedy Central, weet je welke ik bedoel?
Oh verkeerde post reactie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
nee totaal niet wil het ook niet weten! je bedoeld die roodharige kutsnol?
Cher is heerlijk! <3
met chillen bedoel jij rape?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kom maar naar Groningen, misschien kunnen we chillen met monkyyy.
Nu heb ik ECHTE minicrackers van LU.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kom maar naar Groningen, misschien kunnen we chillen met monkyyy.
Deze broeder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:50 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
nee totaal niet wil het ook niet weten! je bedoeld die roodharige kutsnol?
Cher is heerlijk! <3
dikke jonko?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, gewoon chillen, dit dat, zus zo.
JA, zij doet mij denken aan deze. En ik zou haar avatar best wel willen geven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Liz van my life as liz is ook lekker trouwens
Oh, er staat "date", ik dacht "do".quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
JA, zij doet mij denken aan deze. En ik zou haar avatar best wel willen geven.
Mezelf quoten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Oh, er staat "date", ik dacht "do".
Nee, we blijven strijden samen met Hooidraad!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:56 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
dude
go
to
bed
please
u
are
posting
alot
of
garbage
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:57 schreef Floxcie het volgende:
YO MENSEN, kom snel hier naartoe. VET ERG ONGELUK!
Nachtbagger #2 we zijn er bijna de nacht door!
Hoe meer ze het plaatje inzoomen, hoe scherper de tol wordtquote:
Ratelquote:
Alle beetjes helpen, dit zijn moeilijke tijden. Niet alleen de nachtbagger is minder actief, onze economie ook!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
je weet dat er maar 2 mensen posten in onz radio atm toch? hooguit 4
Ja, maar smaken verschillenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb Inception trouwens nog nooit gezien, is het een aanrader?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
nee, totaal niet klotefilm, maar jongens ik ga slapen ! tot volgend jaar iedereen
Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
nee, totaal niet klotefilm, maar jongens ik ga slapen ! tot volgend jaar iedereen
Jaaa. Maar je moet het goed volgen want het is best verwarrend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb Inception trouwens nog nooit gezien, is het een aanrader?
Ga eens in KLB hosselen. Of is dat nog steeds verboden terrein?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen, dit zijn moeilijke tijden. Niet alleen de nachtbagger is minder actief, onze economie ook!
Ik ben overal welkom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga eens in KLB hosselen. Of is dat nog steeds verboden terrein?
ik kom eens in het jaar onlinequote:
Ja, klopt. Maar je moet morgen er ook gewoon zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:03 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ik kom eens in het jaar online? dat moet jij toch weten floxcie! je hebt nog een ui voor me gemaakt hele poos terug!
![]()
Allemaal depressieve mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in KLB vind je meer mensen met dezelfde gedachtegang
morgen een date! weet je hoe?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar je moet morgen er ook gewoon zijn.![]()
Aight, ik ben ook 24/8 buiten. Woon onder een brug in Groningen met glasvezel internet. High-speed FOK!ken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
morgen een date! weet je hoe?!omdat ik overdag buiten ben
![]()
maar de date is morgenavond dus ik ben er morgenmiddag doei doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SUCCES, wel pics maken van je date.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
morgen een date! weet je hoe?!omdat ik overdag buiten ben
![]()
maar de date is morgenavond dus ik ben er morgenmiddag doei doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHANGE. Zoals die beige president van Amerika vroegah altijd zei.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word overigens ook overal gedoogd. NB is oud terrein voor mij, maar vroeger zaten er hier minder kutnewbies. Misschien dat dat nu voorbij is.
Maar is die verandering er al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
CHANGE. Zoals die beige president van Amerika vroegah altijd zei.
Doe niet zo bejaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word overigens ook overal gedoogd. NB is oud terrein voor mij, maar vroeger zaten er hier minder kutnewbies. Misschien dat dat nu voorbij is.
Ik ben al 2 jaar actief fokker, dat is best wel oud. Bovendien ben ik ook nog eens verzuurd, dus ik heb al het recht om bejaard over te komen.quote:
Niet alleen nachtbagger.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:16 schreef naatje_1 het volgende:
Je weet dat de meeste mensen uit de nachtbagger een afgunst hebben jegens R49?
Ik breng daar verandering in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:16 schreef naatje_1 het volgende:
Je weet dat de meeste mensen uit de nachtbagger een afgunst hebben jegens R49?
Zo jong en dan al verzuurd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben al 2 jaar actief fokker, dat is best wel oud. Bovendien ben ik ook nog eens verzuurd, dus ik heb al het recht om bejaard over te komen.
Ik ben een uitzondering, goddank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo jong en dan al verzuurd?
Waar gaat het heen met de jeugd?
Ik vrees dat je nogal bedrogen uitkomt als je weer gaat luisterenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan geen radio beluisteren en baal daar flink van
Over twee weken kan ik het wel. Wordt er nog goeie techno of psytrance gedraaid of is het alleen maar kut rock met gitaar gejengel?
Alles wordt gedraaid! Je mag zelf ook het dancegehalte ophogen! Moet toegeven dat techno en psytrance wel in minderheid is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan geen radio beluisteren en baal daar flink van
Over twee weken kan ik het wel. Wordt er nog goeie techno of psytrance gedraaid of is het alleen maar kut rock met gitaar gejengel?
die linkquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:28 schreef Floxcie het volgende:
DAMES EN HEREN, KOEKEN EN PEREN. XD LOL
VANAF NU VINDEN JULLIE RADIO 49 LEUK, GEWELDIG EN BOVENDIEN "GEVOEL VOOR RADIO" HEBBEN.
WIE HET DAAR NIET MEE EENS IS, VERWIJS IK GRAAG DOOR NAAR DIT FOK! TOPIC: http://bit.ly/gBONTG
MET VRIENDELIJKE GROET,
DR. FLOX
Radio geluisterd, in het topic gepost daarover en dat is alles eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef Floxcie het volgende:
Dus, wat hebben jullie allemaal gedaan?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:28 schreef Floxcie het volgende:
DAMES EN HEREN, KOEKEN EN PEREN. XD LOL
VANAF NU VINDEN JULLIE RADIO 49 LEUK, GEWELDIG EN BOVENDIEN "GEVOEL VOOR RADIO" HEBBEN.
WIE HET DAAR NIET MEE EENS IS, VERWIJS IK GRAAG DOOR NAAR DIT FOK! TOPIC: http://bit.ly/gBONTG
MET VRIENDELIJKE GROET,
DR. FLOX
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:36 schreef Floxcie het volgende:
Ik was ziek, maar ben zojuist genezen door Radio 49.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:36 schreef Floxcie het volgende:
Ik was ziek, maar ben zojuist genezen door Radio 49.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, maar FOK!ken en Tuc minicrackers van LU eten?
You're tempting me!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nice, ze draaien nu een best chill liedje. http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Dit dus en dan is hij werkelijk een held.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik lach me kapot als hij daadwerkelijk luisteraars weet te strikken
Kan gebeuren, maar als je problemen zijn al verholpen bij Radio 49: http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:47 schreef Totaalzinloos het volgende:
Gvd wordt mijn ik kan niet slapen topic gesloten. Maar ik ben nog wakker
Dat is hij sowieso al.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit dus en dan is hij werkelijk een held.
Nachtdienst. Nog een kwartier of 3. Lekker slapen straks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:33 schreef Floxcie het volgende:
Dus, wat hebben jullie allemaal gedaan?
Dat kan je beter in het R49 topic vragenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:06 schreef Floxcie het volgende:
Mag Kempi "Dikke Tieten" worden gedraait om de ochtend te beginnen?
El que?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me ernstig af wat origineel is...
Heel leuk maar ik kan het niet horen. FOK nu met mn telefoon maar over 2 weken heb ik internetaansluiting op de PC en kan dan eindelijk jullie uitzending beluisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:05 schreef naatje_1 het volgende:
Voor ratel: nu is er wel een stukje psytrance/goa oid
Just sayin' dat het wel wordt gedraaidquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel leuk maar ik kan het niet horen. FOK nu met mn telefoon maar over 2 weken heb ik internetaansluiting op de PC en kan dan eindelijk jullie uitzending beluisteren.
Wie draait er nu dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Just sayin' dat het wel wordt gedraaid
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 16-10-2011 om 06:59:34NEDERLAND WERELDKAMPIOEN #HONKBAL. #NOS reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |