Alle beetjes helpen, dit zijn moeilijke tijden. Niet alleen de nachtbagger is minder actief, onze economie ook!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
je weet dat er maar 2 mensen posten in onz radio atm toch? hooguit 4
Ja, maar smaken verschillenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb Inception trouwens nog nooit gezien, is het een aanrader?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
nee, totaal niet klotefilm, maar jongens ik ga slapen ! tot volgend jaar iedereen
Waar ga je heen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
nee, totaal niet klotefilm, maar jongens ik ga slapen ! tot volgend jaar iedereen
Jaaa. Maar je moet het goed volgen want het is best verwarrend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb Inception trouwens nog nooit gezien, is het een aanrader?
Ga eens in KLB hosselen. Of is dat nog steeds verboden terrein?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen, dit zijn moeilijke tijden. Niet alleen de nachtbagger is minder actief, onze economie ook!
Ik ben overal welkom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga eens in KLB hosselen. Of is dat nog steeds verboden terrein?
ik kom eens in het jaar onlinequote:
Ja, klopt. Maar je moet morgen er ook gewoon zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:03 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ik kom eens in het jaar online? dat moet jij toch weten floxcie! je hebt nog een ui voor me gemaakt hele poos terug!
![]()
Allemaal depressieve mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in KLB vind je meer mensen met dezelfde gedachtegang
morgen een date! weet je hoe?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar je moet morgen er ook gewoon zijn.![]()
Aight, ik ben ook 24/8 buiten. Woon onder een brug in Groningen met glasvezel internet. High-speed FOK!ken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
morgen een date! weet je hoe?!omdat ik overdag buiten ben
![]()
maar de date is morgenavond dus ik ben er morgenmiddag doei doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SUCCES, wel pics maken van je date.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
morgen een date! weet je hoe?!omdat ik overdag buiten ben
![]()
maar de date is morgenavond dus ik ben er morgenmiddag doei doei iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHANGE. Zoals die beige president van Amerika vroegah altijd zei.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word overigens ook overal gedoogd. NB is oud terrein voor mij, maar vroeger zaten er hier minder kutnewbies. Misschien dat dat nu voorbij is.
Maar is die verandering er al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
CHANGE. Zoals die beige president van Amerika vroegah altijd zei.
Doe niet zo bejaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word overigens ook overal gedoogd. NB is oud terrein voor mij, maar vroeger zaten er hier minder kutnewbies. Misschien dat dat nu voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |