Doorhalen en slapen in de kerk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:04 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder wilde dat ik naar de kerk ging en dat ik vroeg ging slapen...
quote:
naatjequote:
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinkenquote:
Doe eens wildquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinken
nog 1 doen of niet?
is je fles dan leegquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met mijn glas wijn leeg drinken
nog 1 doen of niet?
Hoe zou je reageren als ze nee zei? Zou je dan heel hard huilen, boos worden op jezelf, op haar, zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik droog ook op, al wil ik er nog steeds over blijven praten.
zitten nog 2 glaasjes in.. als ik het zo schatquote:
Dat laatste denk ik, mezelf kennende.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als ze nee zei? Zou je dan heel hard huilen, boos worden op jezelf, op haar, zwelgen in zelfmedelijden?
Je hebt te snel gepost, misschien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naatje
net stond je post er nog niet en ineens sta je ertussen![]()
dus nog 2 glaasjes drinkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zitten nog 2 glaasjes in.. als ik het zo schat
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt te snel gepost, misschien?
Omdat je dan te min voor haar bent? Waarom zou je te min voor haar zijn en wat is je verkooppraatje (waarom zou je niet te min zijn voor haar?)quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, mezelf kennende.
al sinds juni manquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef Floxcie het volgende:
AIGHT, ik wist niet dat jullie bestonden!!! Vanaf nu 24/8 Radio 49.
Meer dat zelfmedelijden mijn dingetje isquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je dan te min voor haar bent? Waarom zou je te min voor haar zijn en wat is je verkooppraatje (waarom zou je niet te min zijn voor haar?)
Dit is zo geil, hier wil je nooit meer weg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:10 schreef Floxcie het volgende:
AIGHT, ik wist niet dat jullie bestonden!!! Vanaf nu 24/8 Radio 49.
Dat is een goede weg ernaartoe in ieder geval. Als jij jezelf echt laat zien, moet ze denk ik bijna wel vallen voor jou. Is zij een gevoelsmens, of weet je dat ook niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer dat zelfmedelijden mijn dingetje isIk ben sowieso te min voor iedereen, al hoeft niemand dat te weten en mijn verkooppraatje is eigenlijk niets meer dan mezelf zijn.
Alles mag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Super geweldig. Mag ik radiopsychiater worden net als Frasier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Super geweldig. Mag ik radiopsychiater worden net als Frasier?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |