SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van vandaag
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
BroerdankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van vandaag
![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ja, kus en alles en zorg ervoor dat je morgen spijt hebt van vandaagquote:
dankjequote:
Ik slaap iedere dag 9 uur en ben iedere dag doodmoe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wakker en ik voel me fantastisch en ik heb slechts 4 uur geslapen.
Meer dan 9 uur slapen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik slaap iedere dag 9 uur en ben iedere dag doodmoe.
Morgen trouwens.
Hoi naatje zullen we vandaag bier drinken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wakker en ik voel me fantastisch en ik heb slechts 4 uur geslapen.
en waar wilde jij dat doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi naatje zullen we vandaag bier drinken?
Ergens in Gouda. Of in Haarlem. Of in het park van Leiden. Als Leiden een park heeft.quote:
Ergens in Gouda is te vaag, maar ik ga dan voor die optie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in Gouda. Of in Haarlem. Of in het park van Leiden. Als Leiden een park heeft.
Ja stel jij dan eens iets voor. Ik ken Gouda niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ergens in Gouda is te vaag, maar ik ga dan voor die optie.
Wilde jij een terrasje doen, gewoon lekker mensen kijken op de stille markt ('t is nu eenmaal zondag) of wilde je de frisse natuur inademen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja stel jij dan eens iets voor. Ik ken Gouda niet.
Het ging toch om kwaliteitsbier? Die vind je vast niet op het terrasje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilde jij een terrasje doen, gewoon lekker mensen kijken op de stille markt ('t is nu eenmaal zondag) of wilde je de frisse natuur inademen?
Klopt, dan blijven er eigenlijk nog steeds 2 opties open.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging toch om kwaliteitsbier? Die vind je vast niet op het terrasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |