zeker topnotch waardig, ook "alkmaar", "kom op" en "nu of nooit".quote:
Ik vind hem serieus goed iddquote:
Mwa. Ik zou hem na 2 nummers al wel weer beu zijn. Het is zo 13 in een dozijn, in mijn oren.quote:
Daar vind ik Otie slechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
3:00 voor Lee-Yo en 6:00 voor Otie.
Lange Frans wordt er bang van
giel probeert ze hier echt op alle manieren af te kraken, volledig onterecht aangezien hun raps beiden wel een voldoende scoren. ook wat leeyo over Lange zegt getuigt van veel respect. die Lange moet ook weer geen kapsones krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
3:00 voor Lee-Yo en 6:00 voor Otie.
Lange Frans wordt er bang van
Klopt. Vind hem ook echt niet verkeerd qua teksten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:50 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
giel probeert ze hier echt op alle manieren af te kraken, volledig onterecht aangezien hun raps beiden wel een voldoende scoren. ook wat leeyo over Lange zegt getuigt van veel respect. die Lange moet ook weer geen kapsones krijgen.
Zo baas.. .zo baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Wat rustiger, maar zonder foutjes, sterke teksten:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Zo baas.. .zo baas![]()
dit is echt goed..
nja lee-yo is ook gewoon niet heel erg goed, hij deed het gewoon het beste bij de auditiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-yo maakt zo'n hik geluidje telkens wanneer hij inademt, stront irritant.
Idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-yo maakt zo'n hik geluidje telkens wanneer hij inademt, stront irritant.
Ik heb er ook van genoten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef JackerSnacker het volgende:
haha dit was echt het beste nieuwe programma van 2011
hopen dat het een return maakt volgend jaar
Mc Biggah en britt manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten.
Nu nog een huwelijk tussen Angelyrical en Britt
Zou wel een groot succes zijn voor SBSquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Angelyrical 'nd MC Biggah, the story continues. Iets voor SBS6?
eindelijk een reden om sbs te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Angelyrical 'nd MC Biggah, the story continues. Iets voor SBS6?
Idd: https://twitter.com/#!/Etiennneeee/status/125260894782496769quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu alweer een Twitterbericht gelezen dat G-Low ergens in elkaar geslagen is. Ook al is het de grootste mongool van het programma, dit gaat te ver. Veeels te ver.
Iemand nog een idee waarom en door wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef De-Hamster het volgende:
Ja precies http://twitter.com/#!/sBAWZ/status/125263495682998274
Vind het echt heel erg triest ook al is het een opper mongool met een gigantisch bord voor zijn kop.
MC-biggah heeft hem natuurlijk klappen gegeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iemand nog een idee waarom en door wie?
Whehe...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
MC-biggah heeft hem natuurlijk klappen gegeven.
Aangezien het in Heerlen is gebeurd.
Hij woont wel in een ghetto dus kans is groot dat het waar is. Dit gebeurt vaker wel dan niet waar hij woont en dit geeft hem alleen maar meer streetcredquote:
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Is er serieus een "ghetto" in Heerlen?
volgens mc Biggah is het de gevaarlijkste buurt van nederlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerd![]()
Het hele zuiden is 1 grote ghetto als we de boys mogen geloven
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk. Er is in Heerlen drugsoverlast, er zijn hangjongeren, er is een allochtone groep inwoners met een achterstand maar niet van een omvang die te vergelijken is met Amsterdam-Zuidoost
Wat is dit nu voor onzin? Zijn daar ineens ook gradaties in aan te brengen?quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk.
De stad is niet meer zo erg nee, vroeger wel ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen. Ik heb herhaaldelijk mijn fiets onafgesloten laten staan in de stad en hij is nooit meegenomen. Verder heerst er gewoon een heel rustig sfeertje.
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb een briljant idee mensen; Holland in the Bijlmer! met biggah, angelyrical, en de hele andere meuk maar dan gwn in de bijlmer tussen de OG's.
haha, briljant. Denk alleen niet dat de Gooise meiden daarop zitten te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Die MC Biggah.quote:
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Ik las op twitter dat ie naar de kermis was in Hoensbroek samen met MC Biggah (15 tm 18 okt).quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:25 schreef HAL9000S het volgende:
Wat doet hij dan ook op het station in de stad met de gevaarlijkste wijk van Nederland?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Het gaat hier om Hoensbroek, dat is een wijk van Heerlen, daar gebeurd echt vanalles op drugsgebied, en ook veel allochtonen in flats waar je 's avonds beter niet kunt komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen.
Triest kut volk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu alweer een Twitterbericht gelezen dat G-Low ergens in elkaar geslagen is. Ook al is het de grootste mongool van het programma, dit gaat te ver. Veeels te ver.
Die snap ik niet, meneer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef ukga het volgende:
[..]
waarschijnlijk kon ie niet optijd zn desert eagle trekken....
Dan zou het wel een andere titel moeten krijgen, want dit zijn geen 'echte jongens' dus de titel zou anders nergens op slaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.
Waarom? Wat zouden ze daarmee bereiken? Mensen hebben dromen, daar kun je plezier aan beleven of je aan storen en hen op hun nummer zetten. Ik zou die behoefte ook niet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
Goed getrainde pokerfaces inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond die gasten van Those Chosen best volwassen reageren, volgens mij was het ook niet de bedoeling om onze rapperts belachelijk te maken, maar meer voor hun eigen succes/bekendheid.
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond die gasten van Those Chosen best volwassen reageren, volgens mij was het ook niet de bedoeling om onze rapperts belachelijk te maken, maar meer voor hun eigen succes/bekendheid.
over t algemeen is t ook wel zo dat hoe meer views een nummer heeft hoe kutter het isquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.
Dingen als dit:
21k views
Dit zal dus voor hun ook wel een leuk boostje zijn geweest.
idd. dat zei ik ook al, en dat terwijl hun nummers zo slecht nog niet zijn. maar blijkbaar is het lang niet goed genoeg, het slaat gewoon niet aan. Otie alleen al heeft de meeste views van allemaal en ook veruit het meeste respect.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.
Dingen als dit:
21k views
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dingen als dit:
21k views
Rinus is een baas, qua lyrics doet die zeker niet onder voor angelyrical en qua swagger niet onder voor mc biggahquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.
Was het zo erg dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Zijn er al updates over Angelyrical?
Kan hij nog zelfstandig ademen?
Eens, maar goed, het toont wel in enige mate bekendheid aan. Uiteraard zegt het niets over de kwaliteit, maar ik bedoelde maar te zeggen dat zij dus echt niet zo bekend en baas zijn als wordt voorgedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.
Ik heb geen idee hoe hoog het dan gemiddeld zou moeten zijn. Ze zijn zeker geen Eminem of Jay Z of zo iemand. Kreeg wel de indruk dat ze wisten waar ze het over hadden, al denken onze jongens dat ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Eens, maar goed, het toont wel in enige mate bekendheid aan. Uiteraard zegt het niets over de kwaliteit, maar ik bedoelde maar te zeggen dat zij dus echt niet zo bekend en baas zijn als wordt voorgedaan.
You're jokin'me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rinus is een baas, qua lyrics doet die zeker niet onder voor angelyrical en qua swagger niet onder voor mc biggah
Tja, een beetje respectabele artiest heeft toch wel tienduizenden a honderdduizenden views. Dat is echt niet meer veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hoog het dan gemiddeld zou moeten zijn. Ze zijn zeker geen Eminem of Jay Z of zo iemand. Kreeg wel de indruk dat ze wisten waar ze het over hadden, al denken onze jongens dat ook.Maar goed, zij ademen het in daar in Amerika, dat scheelt wel.
"Keep it as an hobby"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen tracks van biggah of angelyrical op youtube
Neem een voorbeeld aan otie en lee-yo falers
wtf...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Geen idee G-Low twittert zelf niets en ik ken niemand die hem kent.
Vraag aan http://twitter.com/#!/MCBIGGAH of hij iets weet? Zij zijn namelijk vrienden sinds Holland in tha Hood.
Pete Phillyquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
P2 heeft zo'n lekker rauwe stem, maar niet meteen agressief ofzo.
Waar kennen we dat van?
Althans, alstie rapt. Z'n praatstem is saai.
Goede Maxim Hartman look-alike wel, met het blauwe shirt bij 3:16.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
Terechte winnaar wel, zeker getuige de videoclip die hij dropte als de twin towers op 11 september. Precies tien jaar later doen niet Osama Bin Laden en Al-Qaeda maar Lee-Yo, Permanent en Rhiant de wereld weer schudden, op die keiharde beat.![]()
[ afbeelding ]
Dit, beste mensen, is pas swag.
die Rhiant-gast op 1.50min is echt een baas!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
Terechte winnaar wel, zeker getuige de videoclip die hij dropte als de twin towers op 11 september. Precies tien jaar later doen niet Osama Bin Laden en Al-Qaeda maar Lee-Yo, Permanent en Rhiant de wereld weer schudden, op die keiharde beat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
P2 heeft zo'n lekker rauwe stem, maar niet meteen agressief ofzo.
Waar kennen we dat van?
Althans, alstie rapt. Z'n praatstem is saai.
Doe alsjeblieft normaal man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef NumberSeven het volgende:
Angelyrical heeft ook iets uitgebracht hoor;
quote:Feel the pain of living in Munstergeleen.
* Moonwalk doet een paar dansmovesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Captainp00face het volgende:
lookatmelyrically I'm the realMC goota yo gotta go gogogogottago
Momentje hoor. Ik ga even mijn ogen met een vork uitsteken en mijn oren vullen met zoutzuur.quote:
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef VulcanRaven het volgende:
Man man man wat mij vanmiddag toch overkwam. Ik sta rustig op de bus te wachten tot ik vanuit mijn ooghoek een levende legende zie aanlopen. Ik heb het natuurlijk over MC Biggah![]()
Maarja, ik durfde hem natuurlijk niet aan te spreken
Nou, ik heb via via gehoord dat hij zich voor 20 euro vertoont op een feestje. Dus misschien voor 100 euro bindt hij zich aan de mac?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!
Bigahhburgers, en dan naar het idee van Bassieworstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!
lol;quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die Rhiant-gast op 1.50min is echt een baas!
Je moest gewoon zeggen dat je van GoRadio FM bentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef VulcanRaven het volgende:
Man man man wat mij vanmiddag toch overkwam. Ik sta rustig op de bus te wachten tot ik vanuit mijn ooghoek een levende legende zie aanlopen. Ik heb het natuurlijk over MC Biggah![]()
Maarja, ik durfde hem natuurlijk niet aan te spreken
Hij leest gewoon een verhaaltje voorquote:
jawel hoor:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen tracks van biggah of angelyrical op youtube
Wat een pussy is het ook, met die 'gevoelige' nummersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
http://www.youtube.com/user/TheAngeLyrical#g/a
Met de hits: blood diamonds, For what i'm living now en don't cry over me!
Jezus, wat dramatisch. Wat een zaadstengel, die gozerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
Deze man geeft een hele nieuwe invulling aan het begrip steenkolenengels.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
ik zie geen taalfouten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gewoon taalfouten in de titel....
This is the real truth man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef FreezePop het volgende:
Haten op Angelyrical.. Die jongen doet wat hij wil en gaat zijn droom achterna. Enkel respect.
G-low with the flow, gotta go - gottago - gottago - Gotta gogogogo - play at home - gotta go go goquote:
hquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Zo'n grote fan maar dan nog zijn naam fout schrijven
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal deze meesterlijke serie ook op dvd verschijnen?
Haha, wil je dit serieus terugkijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal deze meesterlijke serie ook op dvd verschijnen?
Ja, waarom is dit raar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha, wil je dit serieus terugkijken?
En hij vindt de serie grappig, mag toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:57 schreef nelisb het volgende:
Niet raar. Ik vind het grappig, mag toch?
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:39 schreef BzP het volgende:
[..]
En hij vindt de serie grappig, mag toch?
HELE UITZENDING TV LIMBURGquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:13 schreef Captainp00face het volgende:
3:25, wat een baas!
Ik heb het gister wel gemist..
okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef arucard het volgende:
[..]
Als je geen antwoord gaat geven of niet terug gaat trollen hoef je ook niet te reageren.
ok?quote:
Ja, die zocht ikquote:
Biggah: ik kreeg op mijn kop van die ene vrouw daar...quote:
Die tekstquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Biggah: ik kreeg op mijn kop van die ene vrouw daar...
interviewster: uhuh omdat je een bepaald woordje gebruikte
Biggah: ja ik ga dat woordje niet meer gebruiken.. voorlopig
dus over een tijdje rapt ie wel weer over Niggah's?
En G-low/Angelyrical:
bitch is coming, wanna lick-lick-lick
pull a trick-trick-trick
on my dick-dick-dick
haha stuk gaan![]()
Motherfuckersquote:hmmm seems like i'm solo on this yeah
alle boys doen dingen samen zonder mij, holland in da hood stuff aight
lijkt erop dat de waarzegster in de states gelijk heeft..
if it has to be like this okay
lets start the solo tour then
Zanger Rinus-gehalte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was vrijdag in Club Vie in rotterdam en daar werd opeens gotta go gotta go gotta go aangezethet dak ging er af dus ik vind dat Biggah de grote winnaar is, die is tenminste op de zaterdag avond tijdens het stappen te horen en mensen gaan er nog fanatiek op springen en dansen ook
![]()
Ik zie dat bij de rest niet zo snel gebeuren, zelfs niet bij de winnaar![]()
Juist niet, dat is het mooie. Die tent is geen skihut ofzoquote:
Opgeklopt verhaal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
Kinkelkid is dit weekend bij een vechtpartij betrokken geraakt..
nu bij rtlboulevard..
Oeps, ik dacht dat een van die Hood-gasten gewond was geraakt. Dus hij was juist de dader?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Opgeklopt verhaal.
Was geen slagaderlijke bloeding.
Wel heeft hij een jongen van achteren met een stuk glas in zijn gezicht geslagen, waardoor het slachtoffer een flink litteken in zijn gezicht over zal houden.. Tyfusjochie is het.
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat een van die Hood-gasten gewond was geraakt. Dus hij was juist de dader?
Ja, ze zijn ook zo bekend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef ukga het volgende:
Die jongens van HIDH worden nu natuurlijk door iedereen gefuckt en gestest. Dat loopt eens een x uit de hand natuurlijk
Ow, wat een baas.quote:
In een gemiddelde kroeg ofzo zijn er echt wel een paar mensen die ze kennen hoor (momenteel..zo'n hype waait uiteraard in no time over).quote:
Dus als je iemand in zijn gezicht steekt met glas ben je een baas?quote:
Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als je iemand in zijn gezicht steekt met glas ben je een baas?
Weinig opgeklopt aan. Dan ben je dus niet goed bij je hoofd als je dat doet. Je kan hem ook gewoon een pof op zijn neus verkopen. Maar met glas iemand verminken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Opgeklopt verhaal.
Was geen slagaderlijke bloeding.
Wel heeft hij een jongen van achteren met een stuk glas in zijn gezicht geslagen, waardoor het slachtoffer een flink litteken in zijn gezicht over zal houden.. Tyfusjochie is het.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.
Wat?!quote:
Ik hoor het hem gewoon zeggen tijdens het lezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
Van Angelyrical's facebook:
[..]
Motherfuckers
Dat van die slagaderlijke bloeding is zeer zeker wél opgeklopt. Hij bloedde flink, maar het was géén slagaderlijke bloeding. (en ja, ik was er bij toen het slachtoffer naar buiten werd gebracht.)quote:Op woensdag 2 november 2011 08:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Weinig opgeklopt aan. Dan ben je dus niet goed bij je hoofd als je dat doet. Je kan hem ook gewoon een pof op zijn neus verkopen. Maar met glas iemand verminken?
dan moet je dus ff met iemand gaan praten...
Naïeve gedachtengang om te denken dat zulke jongens zelf altijd het slachtoffer zijn omdat ze bekend zijn van een of ander pauperprogramma. Je kan zelf toch ook wel Constateren dat die rappers wannabe gangsters zijn met een laag iq. Ze kunnen nog geen zin uitspreken in ABN.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.
Jij kan dat zien?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat van die slagaderlijke bloeding is zeer zeker wél opgeklopt. Hij bloedde flink, maar het was géén slagaderlijke bloeding. (en ja, ik was er bij toen het slachtoffer naar buiten werd gebracht.)
Jij denkt dat het er zachtjes uitstroomt bij een slagaderlijke bloeding? Tevens ken ik een vriend van hem en die vertelde dat hij een hersenschudding heeft en een litteken in zijn gezicht overhoudt.quote:
Zal me aan m'n kont roesten. Ik ga niet ook een beetje dom lopen lullen en veroordelend doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Naïeve gedachtengang om te denken dat zulke jongens zelf altijd het slachtoffer zijn omdat ze bekend zijn van een of ander pauperprogramma. Je kan zelf toch ook wel Constateren dat die rappers wannabe gangsters zijn met een laag iq. Ze kunnen nog geen zin uitspreken in ABN.
En mocht hij wel zijn aangevallen is het alsnog gestoord om iemand te steken met een stuk glas, want dan ben je gewoon een laffaard!!
Oh, dan weet je vast ook wat er precies gebeurd is. Vertel.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij denkt dat het er zachtjes uitstroomt bij een slagaderlijke bloeding? Tevens ken ik een vriend van hem en die vertelde dat hij een hersenschudding heeft en een litteken in zijn gezicht overhoudt.
Dus je gaat er maar vanuit dat de rapper onschuldig is omdat hij bekend is?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal me aan m'n kont roesten. Ik ga niet ook een beetje dom lopen lullen en veroordelend doen.
[..]
Oh, dan weet je vast ook wat er precies gebeurd is. Vertel.
Nee, ik vraag het.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus je gaat er maar vanuit dat de rapper onschuldig is omdat hij bekend is?en zie je mij zeggen dat ik weet hoe het gebeurd is?
Wat is een kempiquote:Op maandag 14 november 2011 08:16 schreef dedeurkruk het volgende:
Kinkelkid is de nieuwe Kempi......
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
Ik bekijk het programma nog steeds op dagelijkse basis en heb de hele roets al zo'n 5-6 keer gezien. Ik weet niet waarom maar het blijft leuk.
Ik bekijk het programma nog steeds op dagelijkse basis en heb de hele roets al zo'n 5-6 keer gezien. Ik weet niet waarom maar het blijft leuk.
Wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
Nu al?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Echt niet helemaal goed, die datisstom...
Niet slecht, al zeg ik het zelf.quote:
Had hen net ook gespot tijdens de rus, briljantquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Biggah zit in een reclame voor een nieuw soort Krasloten (Briljant Zwart).
-edit-
En blijkbaar staat G-Low achter de wiels of stiel!
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Biggah zit in een reclame voor een nieuw soort Krasloten (Briljant Zwart).
-edit-
En blijkbaar staat G-Low achter de wiels of stiel!
Ik ben bang dat je dan van die mensen krijgt die denken dat ze kunnen rappen maar die gewoon geen zelfkennis hebben en zichzelf erg cool vinden.quote:
Precies zoals seizoen 1 dus, heerlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan van die mensen krijgt die denken dat ze kunnen rappen maar die gewoon geen zelfkennis hebben en zichzelf erg cool vinden.
quote:
Nu ik dit filmpje zo bekijk moet je eens op de 'dj' op de achtergrond letten. Angelyrical!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja ik zag hetIk dacht ik ken die knakker
Ik ook. Stukje briljante tv.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
Ah jammer ik zag dit topic en hoopte op een nieuw seizoen.
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de lepels niet aan te slepen waren.
Het is een ekte ekte.quote:
Waarheid.quote:
Eigenlijk toch over Giel Beelen? Wat een triest figuur het is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom gaat het hier nu opeens over Metz eigenlijk
Biggah voor je topic!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:18 schreef tuut-chips het volgende:
Giel en Metz hebben niks te maken met HIDH ga weg joh
dit is nu een mc biggah topic
Giel heeft hem bewust naar een boiling point gebrachtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, laten we het omdraaien... ?! Metz bedreigt Giel toch?
Of hij leert incasseren/zich beheersen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Giel heeft hem bewust naar een boiling point gebracht
Daarna gaat hij hem ook negeren als hij er wat van zegt, en hem zelfs uitlachen
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boosquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of hij leert incasseren/zich beheersen...
Ik blijf erbij dat je jezelf dan verlaagt door een ander te gaan bedreigenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boos
volgens welke afspraak?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boos
Je gaat me toch niet zeggen dat jij fan bent van deze clown?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel disrespect Metz gewoon
Zie hier de ware beelden, en dat met ons belastinggeld. Rappers met een missie kapotmaken en schijtbands als go back to the zoo constant in de kont neuken. Fuck 3FM en giel beelen
3FM moet stoppen
Ik hoorde hem en dacht: Angelyrical represent!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deze jongen had denk ik ook graag mee gedaan aan Holland in da hood.
Het is zijn debiele broertje denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoorde hem en dacht: Angelyrical represent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |