zeker topnotch waardig, ook "alkmaar", "kom op" en "nu of nooit".quote:
Ik vind hem serieus goed iddquote:
Mwa. Ik zou hem na 2 nummers al wel weer beu zijn. Het is zo 13 in een dozijn, in mijn oren.quote:
Daar vind ik Otie slechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
3:00 voor Lee-Yo en 6:00 voor Otie.
Lange Frans wordt er bang van
giel probeert ze hier echt op alle manieren af te kraken, volledig onterecht aangezien hun raps beiden wel een voldoende scoren. ook wat leeyo over Lange zegt getuigt van veel respect. die Lange moet ook weer geen kapsones krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
3:00 voor Lee-Yo en 6:00 voor Otie.
Lange Frans wordt er bang van
Klopt. Vind hem ook echt niet verkeerd qua teksten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:50 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
giel probeert ze hier echt op alle manieren af te kraken, volledig onterecht aangezien hun raps beiden wel een voldoende scoren. ook wat leeyo over Lange zegt getuigt van veel respect. die Lange moet ook weer geen kapsones krijgen.
Zo baas.. .zo baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
Wat rustiger, maar zonder foutjes, sterke teksten:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Zo baas.. .zo baas![]()
dit is echt goed..
nja lee-yo is ook gewoon niet heel erg goed, hij deed het gewoon het beste bij de auditiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-yo maakt zo'n hik geluidje telkens wanneer hij inademt, stront irritant.
Idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:10 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-yo maakt zo'n hik geluidje telkens wanneer hij inademt, stront irritant.
Ik heb er ook van genoten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef JackerSnacker het volgende:
haha dit was echt het beste nieuwe programma van 2011
hopen dat het een return maakt volgend jaar
Mc Biggah en britt manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten.
Nu nog een huwelijk tussen Angelyrical en Britt
Zou wel een groot succes zijn voor SBSquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Angelyrical 'nd MC Biggah, the story continues. Iets voor SBS6?
eindelijk een reden om sbs te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Angelyrical 'nd MC Biggah, the story continues. Iets voor SBS6?
Idd: https://twitter.com/#!/Etiennneeee/status/125260894782496769quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu alweer een Twitterbericht gelezen dat G-Low ergens in elkaar geslagen is. Ook al is het de grootste mongool van het programma, dit gaat te ver. Veeels te ver.
Iemand nog een idee waarom en door wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef De-Hamster het volgende:
Ja precies http://twitter.com/#!/sBAWZ/status/125263495682998274
Vind het echt heel erg triest ook al is het een opper mongool met een gigantisch bord voor zijn kop.
MC-biggah heeft hem natuurlijk klappen gegeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iemand nog een idee waarom en door wie?
Whehe...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
MC-biggah heeft hem natuurlijk klappen gegeven.
Aangezien het in Heerlen is gebeurd.
Hij woont wel in een ghetto dus kans is groot dat het waar is. Dit gebeurt vaker wel dan niet waar hij woont en dit geeft hem alleen maar meer streetcredquote:
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Is er serieus een "ghetto" in Heerlen?
volgens mc Biggah is het de gevaarlijkste buurt van nederlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerd![]()
Het hele zuiden is 1 grote ghetto als we de boys mogen geloven
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk. Er is in Heerlen drugsoverlast, er zijn hangjongeren, er is een allochtone groep inwoners met een achterstand maar niet van een omvang die te vergelijken is met Amsterdam-Zuidoost
Wat is dit nu voor onzin? Zijn daar ineens ook gradaties in aan te brengen?quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk.
De stad is niet meer zo erg nee, vroeger wel ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen. Ik heb herhaaldelijk mijn fiets onafgesloten laten staan in de stad en hij is nooit meegenomen. Verder heerst er gewoon een heel rustig sfeertje.
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb een briljant idee mensen; Holland in the Bijlmer! met biggah, angelyrical, en de hele andere meuk maar dan gwn in de bijlmer tussen de OG's.
haha, briljant. Denk alleen niet dat de Gooise meiden daarop zitten te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Die MC Biggah.quote:
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Ik las op twitter dat ie naar de kermis was in Hoensbroek samen met MC Biggah (15 tm 18 okt).quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:25 schreef HAL9000S het volgende:
Wat doet hij dan ook op het station in de stad met de gevaarlijkste wijk van Nederland?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Het gaat hier om Hoensbroek, dat is een wijk van Heerlen, daar gebeurd echt vanalles op drugsgebied, en ook veel allochtonen in flats waar je 's avonds beter niet kunt komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen.
Triest kut volk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu alweer een Twitterbericht gelezen dat G-Low ergens in elkaar geslagen is. Ook al is het de grootste mongool van het programma, dit gaat te ver. Veeels te ver.
Die snap ik niet, meneer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef ukga het volgende:
[..]
waarschijnlijk kon ie niet optijd zn desert eagle trekken....
Dan zou het wel een andere titel moeten krijgen, want dit zijn geen 'echte jongens' dus de titel zou anders nergens op slaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.
Waarom? Wat zouden ze daarmee bereiken? Mensen hebben dromen, daar kun je plezier aan beleven of je aan storen en hen op hun nummer zetten. Ik zou die behoefte ook niet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
Goed getrainde pokerfaces inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond die gasten van Those Chosen best volwassen reageren, volgens mij was het ook niet de bedoeling om onze rapperts belachelijk te maken, maar meer voor hun eigen succes/bekendheid.
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond die gasten van Those Chosen best volwassen reageren, volgens mij was het ook niet de bedoeling om onze rapperts belachelijk te maken, maar meer voor hun eigen succes/bekendheid.
over t algemeen is t ook wel zo dat hoe meer views een nummer heeft hoe kutter het isquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.
Dingen als dit:
21k views
Dit zal dus voor hun ook wel een leuk boostje zijn geweest.
idd. dat zei ik ook al, en dat terwijl hun nummers zo slecht nog niet zijn. maar blijkbaar is het lang niet goed genoeg, het slaat gewoon niet aan. Otie alleen al heeft de meeste views van allemaal en ook veruit het meeste respect.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelf eigenlijk ook behoorlijk onbekend, hun nummers hebben op YT allemaal <10k views. Dat is echt niet veel, de grootste poepfilmpjes krijgen nog enkele tienduizenden views.
Dingen als dit:
21k views
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dingen als dit:
21k views
Rinus is een baas, qua lyrics doet die zeker niet onder voor angelyrical en qua swagger niet onder voor mc biggahquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.
Was het zo erg dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Zijn er al updates over Angelyrical?
Kan hij nog zelfstandig ademen?
Eens, maar goed, het toont wel in enige mate bekendheid aan. Uiteraard zegt het niets over de kwaliteit, maar ik bedoelde maar te zeggen dat zij dus echt niet zo bekend en baas zijn als wordt voorgedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Views zegt niet altijd wat. Kijk maar naar Rinus en Romana.
Ik heb geen idee hoe hoog het dan gemiddeld zou moeten zijn. Ze zijn zeker geen Eminem of Jay Z of zo iemand. Kreeg wel de indruk dat ze wisten waar ze het over hadden, al denken onze jongens dat ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Eens, maar goed, het toont wel in enige mate bekendheid aan. Uiteraard zegt het niets over de kwaliteit, maar ik bedoelde maar te zeggen dat zij dus echt niet zo bekend en baas zijn als wordt voorgedaan.
You're jokin'me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rinus is een baas, qua lyrics doet die zeker niet onder voor angelyrical en qua swagger niet onder voor mc biggah
Tja, een beetje respectabele artiest heeft toch wel tienduizenden a honderdduizenden views. Dat is echt niet meer veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hoog het dan gemiddeld zou moeten zijn. Ze zijn zeker geen Eminem of Jay Z of zo iemand. Kreeg wel de indruk dat ze wisten waar ze het over hadden, al denken onze jongens dat ook.Maar goed, zij ademen het in daar in Amerika, dat scheelt wel.
"Keep it as an hobby"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen tracks van biggah of angelyrical op youtube
Neem een voorbeeld aan otie en lee-yo falers
wtf...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Geen idee G-Low twittert zelf niets en ik ken niemand die hem kent.
Vraag aan http://twitter.com/#!/MCBIGGAH of hij iets weet? Zij zijn namelijk vrienden sinds Holland in tha Hood.
Pete Phillyquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
P2 heeft zo'n lekker rauwe stem, maar niet meteen agressief ofzo.
Waar kennen we dat van?
Althans, alstie rapt. Z'n praatstem is saai.
Goede Maxim Hartman look-alike wel, met het blauwe shirt bij 3:16.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
Terechte winnaar wel, zeker getuige de videoclip die hij dropte als de twin towers op 11 september. Precies tien jaar later doen niet Osama Bin Laden en Al-Qaeda maar Lee-Yo, Permanent en Rhiant de wereld weer schudden, op die keiharde beat.![]()
[ afbeelding ]
Dit, beste mensen, is pas swag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |