Hij woont wel in een ghetto dus kans is groot dat het waar is. Dit gebeurt vaker wel dan niet waar hij woont en dit geeft hem alleen maar meer streetcredquote:
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Is er serieus een "ghetto" in Heerlen?
volgens mc Biggah is het de gevaarlijkste buurt van nederlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In uitzending 2 werd dat volgens mij wel beweerd![]()
Het hele zuiden is 1 grote ghetto als we de boys mogen geloven
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk. Er is in Heerlen drugsoverlast, er zijn hangjongeren, er is een allochtone groep inwoners met een achterstand maar niet van een omvang die te vergelijken is met Amsterdam-Zuidoost
Wat is dit nu voor onzin? Zijn daar ineens ook gradaties in aan te brengen?quote:Hoewel MSP een Vogelaarwijk, krachtwijk is, voert het te ver om hier het beeld op te roepen van een achterstandswijk.
De stad is niet meer zo erg nee, vroeger wel ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen. Ik heb herhaaldelijk mijn fiets onafgesloten laten staan in de stad en hij is nooit meegenomen. Verder heerst er gewoon een heel rustig sfeertje.
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb een briljant idee mensen; Holland in the Bijlmer! met biggah, angelyrical, en de hele andere meuk maar dan gwn in de bijlmer tussen de OG's.
haha, briljant. Denk alleen niet dat de Gooise meiden daarop zitten te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Die MC Biggah.quote:
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee, maar wat denk je van Echte Gooise Meisjes en onze superrappers samen op een Onbewoon Eiland á la Expeditie Robinson!
Ik las op twitter dat ie naar de kermis was in Hoensbroek samen met MC Biggah (15 tm 18 okt).quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:25 schreef HAL9000S het volgende:
Wat doet hij dan ook op het station in de stad met de gevaarlijkste wijk van Nederland?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:32 schreef Moonwalk het volgende:
Het gaat hier om Hoensbroek, dat is een wijk van Heerlen, daar gebeurd echt vanalles op drugsgebied, en ook veel allochtonen in flats waar je 's avonds beter niet kunt komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:38 schreef Moofasah het volgende:
NeeHeerlen is serieus een van de veiligste plaatsen waar je kunt rondlopen.
Triest kut volk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu alweer een Twitterbericht gelezen dat G-Low ergens in elkaar geslagen is. Ook al is het de grootste mongool van het programma, dit gaat te ver. Veeels te ver.
Die snap ik niet, meneer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef ukga het volgende:
[..]
waarschijnlijk kon ie niet optijd zn desert eagle trekken....
Dan zou het wel een andere titel moeten krijgen, want dit zijn geen 'echte jongens' dus de titel zou anders nergens op slaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan die losers van Oh Oh Cherso en deze mannen op een eiland en dan Echte jongens in de Jungle.
Waarom? Wat zouden ze daarmee bereiken? Mensen hebben dromen, daar kun je plezier aan beleven of je aan storen en hen op hun nummer zetten. Ik zou die behoefte ook niet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
Goed getrainde pokerfaces inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre die Amerikaanse gasten die hun iets moesten bijleren in Amerika hun lachen hebben moeten inhouden bij het aanhoren en aanzien van deze wanabee rappers uit de NL Polder.Ik kan mij voorstellen dat men heel veel moeite had ze niet publiekelijke te kakken te zetten met allerlei hardcore rapteksten zo dat ze eens ontwaakten uit die idiote droom om te denken dat ze ooit echte wereldberoemde rappers zouden worden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond die gasten van Those Chosen best volwassen reageren, volgens mij was het ook niet de bedoeling om onze rapperts belachelijk te maken, maar meer voor hun eigen succes/bekendheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |