die Rhiant-gast op 1.50min is echt een baas!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
Terechte winnaar wel, zeker getuige de videoclip die hij dropte als de twin towers op 11 september. Precies tien jaar later doen niet Osama Bin Laden en Al-Qaeda maar Lee-Yo, Permanent en Rhiant de wereld weer schudden, op die keiharde beat.![]()
[ afbeelding ]
Dit, beste mensen, is pas swag.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
P2 heeft zo'n lekker rauwe stem, maar niet meteen agressief ofzo.
Waar kennen we dat van?
Althans, alstie rapt. Z'n praatstem is saai.
Doe alsjeblieft normaal man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
Terechte winnaar wel, zeker getuige de videoclip die hij dropte als de twin towers op 11 september. Precies tien jaar later doen niet Osama Bin Laden en Al-Qaeda maar Lee-Yo, Permanent en Rhiant de wereld weer schudden, op die keiharde beat.![]()
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef NumberSeven het volgende:
Angelyrical heeft ook iets uitgebracht hoor;
quote:Feel the pain of living in Munstergeleen.
* Moonwalk doet een paar dansmovesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Captainp00face het volgende:
lookatmelyrically I'm the realMC goota yo gotta go gogogogottago
Momentje hoor. Ik ga even mijn ogen met een vork uitsteken en mijn oren vullen met zoutzuur.quote:
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef VulcanRaven het volgende:
Man man man wat mij vanmiddag toch overkwam. Ik sta rustig op de bus te wachten tot ik vanuit mijn ooghoek een levende legende zie aanlopen. Ik heb het natuurlijk over MC Biggah![]()
Maarja, ik durfde hem natuurlijk niet aan te spreken
Nou, ik heb via via gehoord dat hij zich voor 20 euro vertoont op een feestje. Dus misschien voor 100 euro bindt hij zich aan de mac?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!
Bigahhburgers, en dan naar het idee van Bassieworstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Biggah moet eens sponsordealtje sluiten met McDonalds! de McBiggah gaat verkopen als een tiet!
lol;quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die Rhiant-gast op 1.50min is echt een baas!
Je moest gewoon zeggen dat je van GoRadio FM bentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef VulcanRaven het volgende:
Man man man wat mij vanmiddag toch overkwam. Ik sta rustig op de bus te wachten tot ik vanuit mijn ooghoek een levende legende zie aanlopen. Ik heb het natuurlijk over MC Biggah![]()
Maarja, ik durfde hem natuurlijk niet aan te spreken
Hij leest gewoon een verhaaltje voorquote:
jawel hoor:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen tracks van biggah of angelyrical op youtube
Wat een pussy is het ook, met die 'gevoelige' nummersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
http://www.youtube.com/user/TheAngeLyrical#g/a
Met de hits: blood diamonds, For what i'm living now en don't cry over me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |