Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als je iemand in zijn gezicht steekt met glas ben je een baas?
Weinig opgeklopt aan. Dan ben je dus niet goed bij je hoofd als je dat doet. Je kan hem ook gewoon een pof op zijn neus verkopen. Maar met glas iemand verminken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Opgeklopt verhaal.
Was geen slagaderlijke bloeding.
Wel heeft hij een jongen van achteren met een stuk glas in zijn gezicht geslagen, waardoor het slachtoffer een flink litteken in zijn gezicht over zal houden.. Tyfusjochie is het.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.
Wat?!quote:
Ik hoor het hem gewoon zeggen tijdens het lezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
Van Angelyrical's facebook:
[..]
Motherfuckers
Dat van die slagaderlijke bloeding is zeer zeker wél opgeklopt. Hij bloedde flink, maar het was géén slagaderlijke bloeding. (en ja, ik was er bij toen het slachtoffer naar buiten werd gebracht.)quote:Op woensdag 2 november 2011 08:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Weinig opgeklopt aan. Dan ben je dus niet goed bij je hoofd als je dat doet. Je kan hem ook gewoon een pof op zijn neus verkopen. Maar met glas iemand verminken?
dan moet je dus ff met iemand gaan praten...
Naïeve gedachtengang om te denken dat zulke jongens zelf altijd het slachtoffer zijn omdat ze bekend zijn van een of ander pauperprogramma. Je kan zelf toch ook wel Constateren dat die rappers wannabe gangsters zijn met een laag iq. Ze kunnen nog geen zin uitspreken in ABN.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als hij aangevallen is wel. Ik bedoel het eigenlijk meer in de zin van hij is is niet bang, hij durft.
Jij kan dat zien?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat van die slagaderlijke bloeding is zeer zeker wél opgeklopt. Hij bloedde flink, maar het was géén slagaderlijke bloeding. (en ja, ik was er bij toen het slachtoffer naar buiten werd gebracht.)
Jij denkt dat het er zachtjes uitstroomt bij een slagaderlijke bloeding? Tevens ken ik een vriend van hem en die vertelde dat hij een hersenschudding heeft en een litteken in zijn gezicht overhoudt.quote:
Zal me aan m'n kont roesten. Ik ga niet ook een beetje dom lopen lullen en veroordelend doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Naïeve gedachtengang om te denken dat zulke jongens zelf altijd het slachtoffer zijn omdat ze bekend zijn van een of ander pauperprogramma. Je kan zelf toch ook wel Constateren dat die rappers wannabe gangsters zijn met een laag iq. Ze kunnen nog geen zin uitspreken in ABN.
En mocht hij wel zijn aangevallen is het alsnog gestoord om iemand te steken met een stuk glas, want dan ben je gewoon een laffaard!!
Oh, dan weet je vast ook wat er precies gebeurd is. Vertel.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij denkt dat het er zachtjes uitstroomt bij een slagaderlijke bloeding? Tevens ken ik een vriend van hem en die vertelde dat hij een hersenschudding heeft en een litteken in zijn gezicht overhoudt.
Dus je gaat er maar vanuit dat de rapper onschuldig is omdat hij bekend is?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal me aan m'n kont roesten. Ik ga niet ook een beetje dom lopen lullen en veroordelend doen.
[..]
Oh, dan weet je vast ook wat er precies gebeurd is. Vertel.
Nee, ik vraag het.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus je gaat er maar vanuit dat de rapper onschuldig is omdat hij bekend is?en zie je mij zeggen dat ik weet hoe het gebeurd is?
Wat is een kempiquote:Op maandag 14 november 2011 08:16 schreef dedeurkruk het volgende:
Kinkelkid is de nieuwe Kempi......
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
Ik bekijk het programma nog steeds op dagelijkse basis en heb de hele roets al zo'n 5-6 keer gezien. Ik weet niet waarom maar het blijft leuk.
Ik bekijk het programma nog steeds op dagelijkse basis en heb de hele roets al zo'n 5-6 keer gezien. Ik weet niet waarom maar het blijft leuk.
Wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
Nu al?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef datisstom het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |