Jezus, wat dramatisch. Wat een zaadstengel, die gozerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
http://www.youtube.com/user/TheAngeLyrical#g/a
Met de hits: blood diamonds, For what i'm living now en don't cry over me!
Deze man geeft een hele nieuwe invulling aan het begrip steenkolenengels.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
jawel hoor:
http://www.youtube.com/user/TheAngeLyrical#g/a
Met de hits: blood diamonds, For what i'm living now en don't cry over me!
ik zie geen taalfouten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gewoon taalfouten in de titel....
This is the real truth man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef FreezePop het volgende:
Haten op Angelyrical.. Die jongen doet wat hij wil en gaat zijn droom achterna. Enkel respect.
G-low with the flow, gotta go - gottago - gottago - Gotta gogogogo - play at home - gotta go go goquote:
hquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Zo'n grote fan maar dan nog zijn naam fout schrijven
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal deze meesterlijke serie ook op dvd verschijnen?
Haha, wil je dit serieus terugkijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal deze meesterlijke serie ook op dvd verschijnen?
Ja, waarom is dit raar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha, wil je dit serieus terugkijken?
En hij vindt de serie grappig, mag toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:57 schreef nelisb het volgende:
Niet raar. Ik vind het grappig, mag toch?
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:39 schreef BzP het volgende:
[..]
En hij vindt de serie grappig, mag toch?
HELE UITZENDING TV LIMBURGquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:13 schreef Captainp00face het volgende:
3:25, wat een baas!
Ik heb het gister wel gemist..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |