SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetPietje Puk en de Plakbandcrisis
Gaat meer om extra betalen op schiphol enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat tassen die mag lenen.
Tis samzz, zij mag datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ik haar was voelde ik me rot behandeld door je. Maar dat zal dan wel aan mij liggen..
Ow...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat meer om extra betalen op schiphol enzo
Dus, een relatie kent nooit dalen? Als het dalen zou kennen, moet het meteen uit zijn? Vandaar dat het scheidingspercentage atm zo hoog ligt.quote:
De volgende ken je ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
DEZE KEN IK DUS KAN IK OOK MEEZINGEN!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
DEZE KEN IK DUS KAN IK OOK MEEZINGEN!
Het gaat er niet zozeer om dat er geen dalen mogen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, een relatie kent nooit dalen? Als het dalen zou kennen, moet het meteen uit zijn? Vandaar dat het scheidingspercentage atm zo hoog ligt.
Ik schik mij slechts in een adviserende rol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
Bovenal blijft het Faye's beslissing.
Ik wil graag dat nummer horen waar je tussendoor van die verkeersexamendingen hoort van "er komt een tractor van rechts, moet u deze voor laten gaan?" dingen. Geen idee hoe die heet.quote:
je probeert samen uit een dal te komen. Momenteel heb ik een relatie met mezelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, een relatie kent nooit dalen? Als het dalen zou kennen, moet het meteen uit zijn? Vandaar dat het scheidingspercentage atm zo hoog ligt.
Ja maar jij achterlijke lamlul doet niks om weer een piek te bereiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij vat mijn opmerkingen sowieso altijd verkeerd op. Dus dat zegt mij niet zo veelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ik haar was voelde ik me rot behandeld door je. Maar dat zal dan wel aan mij liggen..
Die komt ook nog wel voorbij. Moet hem even zoeken....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil graag dat nummer horen waar je tussendoor van die verkeersexamendingen hoort van "er komt een tractor van rechts, moet u deze voor laten gaan?" dingen. Geen idee hoe die heet.
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
Bovenal blijft het Faye's beslissing.
Ik wil zelfs niet adviseren. Een luisterend oor, dat ben ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schik mij slechts in een adviserende rol.
Ze moet het voor zichzelf bepalen.
Naat, sloop eerst die enorme plaat voor je kop, daarna gaan wij in discussie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook wel zo.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En niet te begrijpen wat hij weg gooit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TrueMaar Naatje lijkt niet te begrijpen wat hij "mis" doet
Kan zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij vat mijn opmerkingen sowieso altijd verkeerd op. Dus dat zegt mij niet zo veel.
. . . tot de dood ons scheidt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder is het natuurlijk wachten totdat die relatie uitgaat. Iedereen weet het, volgens mij Faye en Naatje ook, het is alleen een kwestie van tijd.
Zo.
Welk huwelijk heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
. . . tot de dood ons scheidt.
Het is gewoon wachten tot je wakker wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder is het natuurlijk wachten totdat die relatie uitgaat. Iedereen weet het, volgens mij Faye en Naatje ook, het is alleen een kwestie van tijd.
Zo.
Het lijkt hem absoluut niet te boeien feitelijk. Wel een relatie of geen relatie, wat zou het?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En niet te begrijpen wat hij weg gooit.
Fixed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naat, sloop eerst die enorme 5 bij 5 betonnen plaat voor je kop, daarna gaan wij in discussie.
Ik denk eerder: tot je een beetje zelfvertrouwen en zelfwaardering krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot je wakker wordt.
Ik zeg gewoon eerlijk wat ik denk, nadat ik geluisterd heb natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil zelfs niet adviseren. Een luisterend oor, dat ben ik.
Het ging me niet eens zo zeer om de relatie maar meer om Faye zelf. Als je zo een toppertje hebt moet je er imo juist alles aan doen om haar te houden en niet andersom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt hem absoluut niet te boeien feitelijk. Wel een relatie of geen relatie, wat zou het?
Baas!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
Melting, wil je Otto Orgel draaien?
Dat sowieso!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging me niet eens zo zeer om de relatie maar meer om Faye zelf. Als je zo een toppertje hebt moet je er imo juist alles aan doen om haar te houden en niet andersom.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Fee komt 18 november gezellig bij mij teuten voor we de stad in gaan, we zullen haar eens omvormen tot de prinses die er van binnen echt wel zit.
KOM HOL DAS LASSO RAUSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog 'kom pak je lasso maar' enzo horen?
ik vind Moskau trouwens ook wel in dit genre passen
Gaat er ook aan komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
Melting, wil je Otto Orgel draaien?
Helemaal top!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Fee komt 18 november gezellig bij mij teuten voor we de stad in gaan, we zullen haar eens omvormen tot de prinses die er van binnen echt wel zit.
Alle vrouwen willen kneden hè.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens na de vakantie weer in een band spelen
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog 'kom pak je lasso maar' enzo horen?
ik vind Moskau trouwens ook wel in dit genre passen
Woei!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens na de vakantie weer in een band spelen
Mooi zoquote:
De Duitse versie nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.
Inderdaad, daarvoor ga je maar naar zo'n apres skihutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Woei!![]()
Als meubilair of toch iets spannenders?
Ruim je het zelf even op? Straks glijdt er iemand over uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gewillige roostermiep hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zijn er gewillige roostermiepen die dat willen vereeuwigen in de agenda?
Hebben een nieuwe tune hoorde ik.quote:
Vooruit maar weerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ruim je het zelf even op? Straks glijdt er iemand over uit.
Wat het echt heel goed maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen gutennacht freunde? En ook geen Buiten is het x graden, binnen zit y?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hebben een nieuwe tune hoorde ik.
Wa kan mijn da nou verrekke!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het guur, binnen gade kapot.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen gutennacht freunde? En ook geen Buiten is het x graden, binnen zit y?
Die heb ik zojuist gevuldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is een gaatje vrij in de agenda wat graag gevuld wil worden
Ik heb haar meegegeven wat ik haar wou meegeven.quote:
Waarom zeg je niet gewoon 'ja', dan had ik kunnen zeggen 'Dan kan je nu je broek optrekken'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar meegegeven wat ik haar wou meegeven.
Duh. UNITED STATES OF WHATEVERquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Wie het origineel weet krijgt een +
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon 'ja', dan had ik kunnen zeggen 'Dan kan je nu je broek optrekken'.
Oe, goeiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Duh. UNITED STATES OF WHATEVER
Liam Linch.
dat heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was het laatste wat ik er hier over zeg, verder in DM, PM of w /e. Let there be fun.
Ik ken wel een duitse top notch spezialklasse grietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Ok die dame ziet er aardig uit maar is imo geen toppertje.
Te oud voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Wat een zwaktebod zeg..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik handel dan misschien atm niet als een wijs man, maar als ik in perioden daarvoor wel steeds als een wijs man moet handelen, word je daar wel een beetje moe van. Nee, ik doe atm niet al het mogelijke, maar dat komt ook omdat naar mijn mening Faye moet leren omgaan met dat ik niet al het mogelijke kan geven. Zo ben ik niet, was ik niet en zal ik ook nooit worden. Ik heb vlagen dat ik heel erg emotioneel betrokken ben, dat heb ik haar verteld, dat ben ik atm niet. ATM, at the moment, op dit moment.
Ik vraag me af wie hier de plaat voor de kop weg moet halen, maar dat komt omdat alleen ik weet wat ik gedaan heb en hoe Faye is. Althans, ik weet meer hoe Faye is dan sommige van jullie misschien.
Dus dat wijze gedoe is een rol?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik handel dan misschien atm niet als een wijs man, maar als ik in perioden daarvoor wel steeds als een wijs man moet handelen, word je daar wel een beetje moe van. Nee, ik doe atm niet al het mogelijke, maar dat komt ook omdat naar mijn mening Faye moet leren omgaan met dat ik niet al het mogelijke kan geven. Zo ben ik niet, was ik niet en zal ik ook nooit worden. Ik heb vlagen dat ik heel erg emotioneel betrokken ben, dat heb ik haar verteld, dat ben ik atm niet. ATM, at the moment, op dit moment.
Ik vraag me af wie hier de plaat voor de kop weg moet halen, maar dat komt omdat alleen ik weet wat ik gedaan heb en hoe Faye is. Althans, ik weet meer hoe Faye is dan sommige van jullie misschien.
Goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mij persoonlijk kan het weinig boeien hoe jullie in elkaar zitten, alleen dat geruzie hier, of dat passief-agressief langs elkaar heenpraten maar toch over elkaar bitchen hier, of dat privégedrama hier, dat komt iedereen de strot uit en het helpt niemand.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Onmogelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel een duitse top notch spezialklasse griet
Ze is idd geen 15 meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Ja, kut, ik was nog aan het typenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was het laatste wat ik er hier over zeg, verder in DM, PM of w /e. Let there be fun.
Kan er niet meer aan toevoegen sorry.quote:
Het allermooiste gebit dat ik heb gezin in de hele wereld (inclusief alle geshopte fotomodellen).quote:
Vanwege de dochters?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet hoor. Ik heb nog steeds een date staan met een 47 jarige getrouwde vrouw.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet hoor. Ik heb nog steeds een date staan met een 47 jarige getrouwde vrouw.
altijd pappiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben meteen pedo hier ofzo?![]()
Die eer lijkt al voor mij weggelegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die PI strookt niet met de inhoud van het bericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Mijn lief klein konijntje is vanochtend overleden
Zolang ze geslachtsrijp zijn ben je technisch gezien geen pedoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. En dat zo vlak voor de vakantie....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Nee ziek geweest en tot nu toe is t er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]Heb je haar nog steeds niet compleet volgespoten?
Naw. En je kunt niet bij de begrafenis zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Echt, die PI's hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Gecondoleerd. En dat zo vlak voor de vakantie....
Maar, ze is dus getrouwd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ziek geweest en tot nu toe is t er nog niet van gekomen.Maar wat niet is komt nog. Ze wil blijkbaar heel graag.
Nee, Van Naatje bedoelde ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan er niet meer aan toevoegen sorry.
Je lijkt mij een redelijk intelligente kerel.
Maar je faalt hier best hard sorry.
Dan verdienen jullie allebei iemand anders.
Mensen die wel op een goede manier met elkaar kunnen omgaan.
Ja dat dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die PI strookt niet met de inhoud van het bericht.
Lokt wel uit tot: net te vroeg voor de Kerst-opmerkingen inderdaad.quote:
Daar reageerde hij volgens mij ook op, niet rechtstreeks op jou!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Van Naatje bedoelde ik
Ja, dat vind ik ook. De standaard PI, de ondergang van Fokquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dus. Echt een ergernis
.
Ging ook over naatjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Van Naatje bedoelde ik
Daar lijkt t niet op als ik de reacties zo zie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die eer lijkt al voor mij weggelegd.
Mja daar denken de meeste anders over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang ze geslachtsrijp zijn ben je technisch gezien geen pedo
Wacht maar tot RN weer eens in het topic isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t niet op als ik de reacties zo zie.
Hij quote mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar reageerde hij volgens mij ook op, niet rechtstreeks op jou!
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Melting het volgende:
Ik ben dat gezeur over die PI's wel een beetje zat.....
Wat een stomme PI zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Melting het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kunnen het weer over de relatie van Faye en Naat hebben.
Klopt omdat ik het met je eens wasquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kunnen het weer over de relatie van Faye en Naat hebben.
Jij kent t hele verhaal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ze is dus getrouwd?
Ben ik de enige die dat raar vindt.
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Melting het volgende:
Wetten stroken nu eenmaal niet met technische zakenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja daar denken de meeste anders over.
Die is bang van mij door mn opmerkingen over 15 jarige meisjes dus eehm reken er maar niet op!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacht maar tot RN weer eens in het topic is
Nee, ik moet het doen met wat je zegt. En dat is dat ze je wil en dat ze getrouwd is, wat je er expliciet bij zet.quote:
8 jaar is best lang volgens mij. Die van mijn zusje gaan ook zolang mee, vaak zelfs korterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Ik vergeet altijd mijn PI te wijzigen.
Maar het is echt waar.
Hij is geloof ik een jaar of 8 geworden. Da's wel een mooie konijnenleeftijd denk ik.
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PIquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zat!
Die berichten over PI's zijn een gevolg, en je moet de oorzaak aanpakken.
Ok,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt omdat ik het met je eens was
En gaf nog even tekst en uitleg.
Dus je had haar sinds kinds af aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Maar het is echt waar.
Hij is geloof ik een jaar of 8 geworden. Da's wel een mooie konijnenleeftijd denk ik.
Is een prima leeftijd, jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Maar het is echt waar.
Ik snap de toegevoegde waarde van een PI sowieso niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zat!
Die berichten over PI's zijn een gevolg, en je moet de oorzaak aanpakken.
Ik vind ze echt een elementair ding van je post.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PI
Ik zie ze gewoon niet
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PI
Ik zie ze gewoon niet
Ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind ze echt een elementair ding van je post.
Hahahaha daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wetten stroken nu eenmaal niet met technische zaken
Die PI verdient meer aandacht dan dat het krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik vind ze overbodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik meen mij anders te herinneren namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind ze overbodig
Ik lees de ondertoon wel tussen de regels door, kan ik prima zonder PI
dat zou nog mooier zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Melting het volgende:
Eigenlijk zou je zelf moeten kunnen kiezen of je wel al dan niet een PI in wil stellen.
Klopt omdat dan sommige andere weten over wie ik het heb. Ik heb het verhaal nl hier al eens verteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet het doen met wat je zegt. En dat is dat ze je wil en dat ze getrouwd is, wat je er expliciet bij zet.
OMG OMG VH VIND MIJ GRAPPIG OMG OMGquote:
Zelfs ik heb mijn dag wel eens nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik meen mij anders te herinneren namelijk.
Dus 47-jarige was niet genoeg?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt omdat dan sommige andere weten over wie ik het heb. Ik heb het verhaal nl hier al eens verteld.
Hoe belegen ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ho wacht ff 47-jarige getrouwde vrouwen maken hier dus nog een kans![]()
Ik zit goed hier![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ho wacht ff 47-jarige getrouwde vrouwen maken hier dus nog een kans![]()
Ik zit goed hier![]()
Dan heb je meer dan een week je dag niet gehad, want ik kan mij nog goed aanvaringen herinneren omdat jij geen PI las en dus mijn opmerking verkeerd interpreteerdequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn dag wel eens niet
Maar dan helpt een PI ook geen moer
Das origineel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:44 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb hup daar is willem met de waterpomptang op vinyl
Ja want anders kon t ook een andere dame zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus 47-jarige was niet genoeg?. Dat getrouwd moest er perse bij?
soms moet ik ff aan mensen wennenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan een week je dag niet gehad, want ik kan mij nog goed aanvaringen herinneren omdat jij geen PI las en dus mijn opmerking verkeerd interpreteerde.
quote:
Oké, smal genoeg venster voor mij om een beeld te vormen.quote:
Hey, zonder de + he (nou ja een paar maandjes)quote:
Meh, Noord Hollands overjarig FTW!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een homp Oud Amsterdamse kaas, die is LEKKER.
Lees die zin nu nog eens en ga dan na of je dat waarschijnlijk achtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want anders kon t ook een andere dame zijn.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, zonder de + he (nou ja een paar maandjes)
Vandaar die +, anders was je jarig vandaagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude kaas is (ok ok ik vind t) goor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een homp Oud Amsterdamse kaas, die is LEKKER.
Mijn punt staat. De PI is dus wel van belang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms moet ik ff aan mensen wennen
vin je nu wel lief hoor
Vandaag kaaspannenkoeken gemaakt met oude kaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oude kaas is (ok ok ik vind t) goor!
Ken ik nietquote:
Gewoon een jaar ouder dan ikke!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees het niet volledig maar ik denk dat het dicht genoeg in de buurt komt.quote:
Aanrader!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben echt dol op oude kaas
.
Dat smelt toch voor geen meter?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vandaag kaaspannenkoeken gemaakt met oude kaas
Nope, sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Oké, smal genoeg venster voor mij om een beeld te vormen.
Getrouwd?
Graskaas!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat smelt toch voor geen meter?
Geef mij maar jonge kaas en t liefst gras kaas!
Je bent een muisjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik houd gewoon van kaas in het algemeen. Geitenkaas
.
Volgend jaar pas bij mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]Echt even oud als ik dus!
Bij mij komt er over een paar maand ook een plusje bij!
we hebben van het weekend een stukje meegenomen: errug lekker :pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben echt dol op oude kaas
.
Jawoor, gaat prima. Mocht gewoonfaye meelezen, gewoon door de pannenkoek te flippen waardoor de kaas direct op de pan zit. en dan wil dat oude kaas wel hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat smelt toch voor geen meter?
Geef mij maar jonge kaas en t liefst gras kaas!
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader!Kruimelt lekker, vrij zoutig, echt heerlijk!
Maar NIETS, maar dan ook echt NIETS kan tippen aan mega oude Franse stinkkaas!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar die +, anders was je jarig vandaag![]()
![]()
![]()
Kaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik houd gewoon van kaas in het algemeen. Geitenkaas
.
Tostiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
KaasBehalve gesmolten op ander voedsel.
dat is 1 van de weinige dingen die ik echt niet lustquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer dan.
Ik houd ook van Franse stinkkaas, maar dat koop ik niet vaak. Meestal gewoon blauwe kaas
.
Maar wel een schattig muisjequote:
Wanneer?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon een jaar ouder dan ikke!
Het leuke van jouw leeftijd is dat de werkelijke schifting komt of je echt mooi bent. Vallen de kraaienpootjes de juiste richting op?quote:
Ik ben nog nooit een kaas tegengekomen die ik niet lustquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is 1 van de weinige dingen die ik echt niet lust
DEZE MANquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
KaasBehalve gesmolten op ander voedsel.
U snapt hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww dus u is feitelijk nog een groen blaadje!
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer dan.
Ik houd ook van Franse stinkkaas, maar dat koop ik niet vaak. Meestal gewoon blauwe kaas
.
blauwschimmel krijg ik echt niet wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kaas tegengekomen die ik niet lust.
Welke kraaienpootjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke van jouw leeftijd is dat de werkelijke schifting komt of je echt mooi bent. Vallen de kraaienpootjes de juiste richting op?
Ik geloof jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!
mijn moeder heeft altijd van die zachte stinkkaas die je uit het plastic moet lepelen, die is gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!
Ik wacht op STELLETJE HOKBOEREEEHHHH. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS!!!quote:
De hele sterke heb ik wel een beetje moeite mee, maar je hebt echt zalige milde blauwe kazen, die scherp maar toch zacht zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blauwschimmel krijg ik echt niet weg
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je. Het water loopt me in de mond...
.
Nope, maanden laterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dat je in Januari of Februari 37 wordt?
Mijn vriend haat kaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
Ik vind gewoon echt alle kaas lekker.
Later wil ik een vent die dat ook vind, en doen we elke avond een kaasplankje, met wijn
Godverdommequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
Ik vind gewoon echt alle kaas lekker.
Later wil ik een vent die dat ook vind, en doen we elke avond een kaasplankje, met wijn
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, gaat prima. Mocht gewoonfaye meelezen, gewoon door de pannenkoek te flippen waardoor de kaas direct op de pan zit. en dan wil dat oude kaas wel hoor.
Die is gaaf ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wacht op STELLETJE HOKBOEREEEHHHH. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS!!!
Mijn perfectetostikaas is weer op juiste breedte. Naja, nog ietwat maar de smaak- en smelteigenschappen zijn goed nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.
Silk, luister naar deze godinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriend haat kaas. Dus ik zoek nog een surrogaat kaasplankje met wijn vriend
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oude kaas waar je de zoutkristallen nog in voelt zitten. Da's ook lekker.
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?quote:
Goed plan, GOED PLAN!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?
Wel op tijd thuis voor de stomende sexquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?
Nou, dat heb je dus met die Noord Hollands overjarig, en met die Franse kaas waar ik het net over had!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oude kaas waar je de zoutkristallen nog in voelt zitten. Da's ook lekker.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Sèèèèè`g meid, ik hou wel van groene blaadjes!
Ja die nog doet eigenlijk niks in die zinquote:
hou ouder de kaas hoe beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.
Kun je een foto posten waar minimaal een oog en een oor opstaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]Soms is het hier best leuk
Jupsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Old Amsterdam is een leuke basis. Het moet gewoon ouder zijn dan dat!
En wat is dat voor kaas? Ik doe er meestal gewoon een plak jonge kaas tussen of 1 of andere franse kaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn perfectetostikaas is weer op juiste breedte. Naja, nog ietwat maar de smaak- en smelteigenschappen zijn goed nu.
Wat jij wil.quote:
Tjeck je fobo nog voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:56 schreef SiIk het volgende:
En dan na Moskau maar naar bed. M'n koffer zit dicht, mét chips.
Volgens mij ben ik verder vrij veel vergeten, maar dat ben ik van mezelf gewendKomt wel goed.
Ziet er anorexia uit. Maar wel leuke sleutelbeentjes. Maar de foto is vaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |