En niet te begrijpen wat hij weg gooit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TrueMaar Naatje lijkt niet te begrijpen wat hij "mis" doet
Kan zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij vat mijn opmerkingen sowieso altijd verkeerd op. Dus dat zegt mij niet zo veel.
. . . tot de dood ons scheidt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder is het natuurlijk wachten totdat die relatie uitgaat. Iedereen weet het, volgens mij Faye en Naatje ook, het is alleen een kwestie van tijd.
Zo.
Welk huwelijk heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
. . . tot de dood ons scheidt.
Het is gewoon wachten tot je wakker wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder is het natuurlijk wachten totdat die relatie uitgaat. Iedereen weet het, volgens mij Faye en Naatje ook, het is alleen een kwestie van tijd.
Zo.
Het lijkt hem absoluut niet te boeien feitelijk. Wel een relatie of geen relatie, wat zou het?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En niet te begrijpen wat hij weg gooit.
Fixed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naat, sloop eerst die enorme 5 bij 5 betonnen plaat voor je kop, daarna gaan wij in discussie.
Ik denk eerder: tot je een beetje zelfvertrouwen en zelfwaardering krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot je wakker wordt.
Ik zeg gewoon eerlijk wat ik denk, nadat ik geluisterd heb natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil zelfs niet adviseren. Een luisterend oor, dat ben ik.
Het ging me niet eens zo zeer om de relatie maar meer om Faye zelf. Als je zo een toppertje hebt moet je er imo juist alles aan doen om haar te houden en niet andersom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt hem absoluut niet te boeien feitelijk. Wel een relatie of geen relatie, wat zou het?
Baas!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
Melting, wil je Otto Orgel draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |