Vooruit maar weerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ruim je het zelf even op? Straks glijdt er iemand over uit.
Wat het echt heel goed maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.
Geen gutennacht freunde? En ook geen Buiten is het x graden, binnen zit y?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hebben een nieuwe tune hoorde ik.
Wa kan mijn da nou verrekke!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Buiten is het guur, binnen gade kapot.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen gutennacht freunde? En ook geen Buiten is het x graden, binnen zit y?
Die heb ik zojuist gevuldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is een gaatje vrij in de agenda wat graag gevuld wil worden
Ik heb haar meegegeven wat ik haar wou meegeven.quote:
Waarom zeg je niet gewoon 'ja', dan had ik kunnen zeggen 'Dan kan je nu je broek optrekken'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar meegegeven wat ik haar wou meegeven.
Duh. UNITED STATES OF WHATEVERquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Wie het origineel weet krijgt een +
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon 'ja', dan had ik kunnen zeggen 'Dan kan je nu je broek optrekken'.
Oe, goeiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Duh. UNITED STATES OF WHATEVER
Liam Linch.
dat heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was het laatste wat ik er hier over zeg, verder in DM, PM of w /e. Let there be fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |